Jawel denk het wel Debby (al heb ik de laatste weken 100 x gezegd van niet ) maar dan verkopen we deze wel gewoon en kopen we een nieuwe, mocht t een jongetje zijn. Ben nu echt ff weg..!
rustig aan he duch en geniet van je beebkamertje nu het nog leeg is daar..... en de maxi cosy is echt cool hahhaha
hey meiden inderdaad een dooie boel hier vandaag haha maar geeft niet... gave maxi cosi zeg ! en dan hier.... het is niet te geloven maar ik ben ongi ! nou ja... het is meer een kabouter menstuatie en meer rose dan rood, maar het is in ieder geval wat ! dus we mogen denk ik dinsdag dan beginnen met Puregon... eindelijk ! ga zo lekker douchen en dan straks op de bank hangen met manlief. die moet morgen kwart over 4 op en dan ben ik er ook weer even uit (daarna er weer hihi) groetjes en tot later !
jeeeeyyyy heidi is ongiii woehooeeee.... jip dinsdag beginnen met spuiten meid... en hoopa beginnen aan je ronde ohh ben blij voor je meiss....
dank je cin ! ben zelf ook happy hihi morgen al een afspraak staan dus meteen lekker de uitgangs-echo....
ja gelukkig maar he meiss.. werd ook wel tijd hoor... het is toch al 3 dagen of 2 dagen later gekomen dan verwacht toch....
sowww ik ga weer lekker op de bank hangen bij me schatje.... het is toch wel een beetje valentijn hier binnen hahahaha
Ooooh wat fijn dat je ongesteldheid eindelijk begint Heidi!!! En dat wordt dinsdag dan starten met Puregon . Ik ben er dus weer
jij heel veel succes morgen bij de gyn ja.... ik zal voor je duimen maar dat zal nu vast wel allemaal lukken hoor!!!...
ja dit is de 6e dag na de orgametril... dus zekers 3 dagen te laat.... ik hoop wel dat ze dit aan zien als een menstruatie maar ja lijkt mij bloed is bloed toch... he bah vies praatje weer
nou ja het begon wel een beetje maar niks meer eruit gekomen hahaha gister ook niet... en ik moet heel veel plassen en dat moet ik meestal een paar dagen voor de ongi(