och ja deb weet je wat het is meiss... ik kan er wel vanuit gaan dat ik zwanger ben maar iedereenweet dat die kans heel klein is... ok iui geeft je meer hoop en kans maar dat het meteen raak is kanik eigenlijk niet verwachten toch!!! als ik ongi word ga ik met volle moed naar de volgende iui met nog meer goede zaadjes... nu was van die 18.3 milj 83% beweeglijk en ik vind dat gewoon een goede uitslag... dus de volgende keer hoop ik dat er iets meer teruggeplaatst worden,,, die posi test heb ik wel denk ik binnen nu en 3 maanden hoor!!!
Maar het is mogelijk he! Duchess had ook maar 1 eisprong nodig en zwanger, dus waarom jij niet 1 IUI en ook direct zwanger?
nou het word hier allemaal al wat meer... ben nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden hahahahah ga nu effe lekkeer douchen.. mss kom ik straks nog en anders morgen middag als ik uit het zkh kom.. fijne avond !
ja dat wel daarom denk ik er ook heel posi over nu... maar ergens denk ik toch dat me lichaam me voor de gek heeft gehouden hahahaha of ik probeer mezelf te beschermen daarvoor dat kan ook natuurlijk... woensdag weten we meer meiss en jullie (jij) bent de eerste die het weet/weten hahahaha... ik vind het nu nog wel spannend heel erg zelfs maar ik ga er zeker ook vanuit dat het niet zo is hahaha
douche ze en heel veel succes morgen heidi!!!!!!(had ik al gezegd maar nu heb je dubbel succes) ohhh schatje roept de filmmmm begint hahahahahaha
Haha ik vind het al knap dat je niet eerder gaat testen. Ik denk dat ik wel iets eerder ga testen....
hahaha ja ik vind het ook knap van me eigen hoor normaal had ik er allang eentje tegenaan gegooit.. en jij krijgt nu ook de kriebels he meis hahaha... ik heb bij jou wel een super goed gevoel hoor...en dat meen ik echt
Ja, ik heb echt de kriebels, maar ga denk ik wel eerder testen. Ik mag op dinsdag tsten, maar ga denk ik volgende week zondag testen, precies twee weken na de Pregnyl.
dank je wel debsss jij ook een hele fijne avond... ja ik vind het wel erg dat ik nu moet gaan maar ik heb beloofd met hem samen te kijken hahahahaa.... kom na de film nog wel even neuzen hier.... **knuffels voor je en voor alle ladies die hem kunnen gebruiken**
ja eigenlijk mag je dan die maandag al testen maar 1 dag verschil maakt denk ik niet veel uit lijkt mij... ik twijfel ook nog wel een beetje hoor of ik echt tot woensdag wacht maar ik denk dat ze morgenvroeg al verstopt zijn door dinis hahahaha
fijne avond ladiesss...... ciao ciao haha nu ga ik echt weg hahaha hij zit te wachten met de afstanbediening in zijn hand kom op!!1 kom op!!! hahahahaha
Ik ben er. Ik heb net alle beebkleertjes uitgezocht en opgeschreven wat we precies hebben.. Ben ik toch ff bezig geweest zonder lichamelijk wat te doen he? Manlief heeft alles op de tafel gegooit en is nu alles weer op aan t ruimen. Nu weet ik wel dat er nog wat dingen zijn die ik nog moet kopen. Maar we hebben wel al errug veel. Ze heeft al meer kleren als dr mama in ieder geval denk ik whaha. Voel me iig een stuk beter nu ik even wat gedaan heb?! Enne Deb en Cin jullie testen gewoon allebei posi en Miranda ook! En Heidi super dat je eindelijk ongesteld geworden bent!!!