pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey duch !!!
    lekker he al die spulletjes uitzoeken..
    lijkt me ook zo heerlijk !
    er even mee bezig zijn zonder je in te spannen...

heb net lekker gedoucht en voel me ineens zo happy....
    weet niet maar heb er gewoon een goed gevoel over... dus die houden we erin hahah

doei fijne avond !

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Zo dat viel nog mee hoeveel ik moest bijlezen haha.

@Duchess; Wat een leuke maxicosi zeg!!

@Cindy; Ik hoop dat je woensdag posi test...! Het klinkt toch wel veelbelovend allemaal.

@Debby; Fijn dat je niet meer bloedt, nou maar hopen dat je de komende 9 maanden helemaal niet meer gaat bloeden!

@Heidi; Eindelijk ongi, yes! Dus dat wordt beginnen met Puregon, super!

@Hondjes; Leuke foto's allemaal. :) Wij hebben 2 katten, zal binnenkort even foto's plaatsen.

Sorry als ik iemand ben vergeten, hoe is het verder met iedereen?

@Hier; Gaat iets beter, heb eindelijk vrij en werk de komende week maar 2 dagen.
    Zaterdag vrij genomen en daar ben ik ook echt wel eventjes aan toe. Als mijn cyclus hetzelfde loopt als de vorige keer moet ik vrijdag of zaterdag de Pregnyl spuiten dus dan komt die vrije nacht goed uit.
    Hier even een goed gesprek gehad met mijn mannetje, flinke ruzie gehad maar natuurlijk wel weer goed gemaakt.
    Ik heb hem eens even goed duidelijk gemaakt dat ik dit niet in mijn eentje moet doen, dat het niet een kwestie voor hem is van zaad leveren en klaar.
    We praten er alleen over als ik erover begin en ik heb hem gezegd dat hij uit zichzelf ook weleens wat meer interesse mag tonen en dat hij zich wel een klein beetje meer mag inleven in waar we doorheen moeten.
    Nou ja een hoop gedoe maar hij heeft beloofd dat hij zich er wat meer mee bezig zal gaan houden.

Zo, nu weer even bankhangen met mijn mannetje maar ik moest me toch even melden hier he. :D
    Fijne avond dames ik kom morgen wel weer even kijken!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi meiden!
    hier was ik dan ook weer ff...
    heb erg druk weekend gehad met veel werken...
    maar mn feestje was leuk hoor!

debby hoe was de tapas?
    ik wil best es wat maken hoor voor van de zomer haha
    hoe gaat het verder met je...
    lukt al het wachten nog!?

Cindy en bij jouw?
    lukt het ook allemaal nog wat?

duchess wat fijn te horen dat het naar omstandigheden goed gaat!
    heel veel sterkte meid!
    wat moet dat vervelend en vermoeiend zijn om per uur te leven zeg maar...
    hopelijk blijft de kleine nog ff lekker zitten!
    lastig hoor dat je niet mee kunt shoppen....
    maar je man weet er ook wel raad mee toch!?

anja , goed zo!!!
    goed van je dat je het hebt verteld hoor!!!
    en vervelend zeg die ruzie..
    maar wel fijn dat jullie het weer hebben bijgelegd!

meiden ik ga zo slapen!!!!
    morgen lekker vrij!

welterusten iedereen!
    Liefs Ella

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Volgens mij is iedereen nog in diepe rust...ik breng Ryan zo naar de psz, kan hij even lekker spelen :).

@Heidi, nogmaals heel veel succes vandaag! Hoe laat moet je er eigenlijk zijn?

@Anja, lekker meis dat je nu even een tijdje vrij bent, is ook wel fijn voor jezelf, geeft even rust! En goed dat je een goed gesprek met je mannetje hebt gehad. Het is inderdaad niet iets wat alleen jij moet doen of wat alleen jou aangaat, je moet het samen doen! Gelukkig begreep hij het ook en gaat hij eraan werken.

@Ella, we hebben geen tapas gegeten uiteindelijk, maar spare ribs. Ze waren op zich wel lekker, maar ik vond ze iets te vet. Maar ja...ik heb sowieso een beetje vreemde dingen die ik wel lekker vind ;), dus wie weet...En het afwachten gaat wel goed, we hebben besloten zondagochtend samen te testen. Dat is 1 dag voor mijn NOD, dus dat moet wel kunnen. Nu maar hopen dat het positief is ;).

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen..

Anja fijn dat jullie het uitgepraat hebben!! Soms is een ruzie even nodig he? Jammer dat het dan zo moet, maar vaak achteraf wel beter.
    Fijn dat je vrij genomen hebt voor zaterdag trouwens!

Ella nahja via internet lukt het ook wel!! Mijn man stuur ik niet weg om te shoppen, of ik moet het opschrijven wat ik moet hebben hahaha. Maar tegenwoordig is alles via internet verkrijgbaar, dat is wel fijn. :)

Debby oohh 1 dag voor je NOD. ;) Nou hopelijk issie posi en blijft ie ook posi...!!

Hier voelde ik me dus zoooveel beter nadat ik wat gedaan had (alle kleertjes uitzoeken gisteravond) dat is echt zo stom...
    T niksdoen sloopt me nu al dus.. pff.
    Maarja weet verder ook niets wat ik kan doen als ik me zo voel..
    Heb gisteravond weer goede voorweeën gehad en soms getwijfeld of t geen echte weeën waren.. getwijfeld of ik t ziekenhuis moest bellen maar wilde afwachten.. en het is weer afgezakt.
    T blijft maar een beetje rommelen daar beneden... hopelijk is vrijdag de cervixmeting goed.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja vandaag hebben we de intake van de kraamzorg, vind het wel een beetje spannend!!
    Mannetje is thuis gelukkig, we zijn dicht ivm de carnaval.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, vervelend he steeds die voorweeen, maar goed, gelukkig zit ze nog lekker warm binnen! Komt de kraamzorg naar jullie toe voor de intake? Bij ons hebben ze dat telefonisch gedaan.

8. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    deb ik moet er om kwart voor 11 zijn... maar daarna nog even naar het postkantoor en nog wat dingetjes dus verwacht rond 2 uur weer terug te zijn. (zowiezo wachten tot 12 uur voor er een bus terug gaat)

en daarna zal ik wel moeten ruimen want de pup is natuurlijk ook alleen
    zij heeft de 2 nachten nog steeds niks in huis gedaan.. vind het wel knap hoor !

knuffels van mij voor iedereen en tot vanmiddag !

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier komen ze naar je huis idd!

Yep ze zit nog warm binnen en daar gaat t om he!!! :)
    Ik merk wel dat ik nu veel gespannen ben... in t ziekenhuis druk je op t belletje als je wat voelt en doen ze je aan de CTG of een echo... en nu moet ik t zelf maar zien wat er daar binnen aan t gebeuren is en dat vind ik soms best eng. Ergens ben ik bang dat ik te laat ga zijn ofzo, zeg maar. Maar die echte weeën daar kan ik niet omheen als ik terugdenk dus het zal vast wel meevallen! ;)

Hoe voel jij je Deb? Al meer kwaaltjes? :p

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik voel me nog steeds hetzelfde. Heb af en toe een steek in mijn tepels, vooral als ik er net een beetje op lig en verder is het bloedverlies 's avonds vaak over en begint het 's ochtends weer. Maar het is nu wel oud bloed, dus maak me daar niet zo druk om. Verder eigenlijk geen klachten, behalve veel honger :D.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heidi heel veel succes!!!
    En wat goed van je nieuwe pup!! :)
    Sommige honden zijn daar erg snel in is mijn ervaring! De hond die wij nu hebben is nu 2,5 maar was ook vrijwel meteen zindelijk. Al ging ik er snachts wel uit om haar naar buiten te doen.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heidi, wat goed dat jullie pup niets in huis doet!!!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend Debby!!! Zondag ga je dus al testen? Nog maar 6 nachtjes slapen dus!! :p

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk zondag ;). Ligt eraan hoe ik me dan voel, haha. Vind het ook wel erg eng....

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend spannend. :D
    Snap wel dat je t eng vind!! Dat had ik ook.. maar ik wist het eigenlijk al zeker dat het zo was.. haha. Maar toch een beetje zelfbescherming denk ik!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Soms denk ik "ja" en dan ineens denk ik "maar dat kan eigenlijk niet zo snel en ik beeld het me vast allemaal in". Zelfs mijn man zei dat hij vermoedt dat ik zwanger ben, was laatst een keer tegen hem uitgevallen :)

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou ik duim voor je hoor Deb!!! Het zou wel super zijn! :D

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen dames....

@anja goed dat je het uitgesproken hebt met je mannetje...

@heidi heel veel succes vandaag bij de gyn....

@duchess leuk he al die kleertjes utizoeken...hahaha

@deb jij bent gewoon ook echt zwanger meis...

@hier ik denk ik niet ik denk da ik gewoon onngi word hoor,,maar we gaan gewoon door he meiden.....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waarom denk je dat Cin? Zelfbescherming of heb je getest?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee niet getest maar moet zoveel plassen,en heb bijna nergens meer last van..
    alleen ienie mienie trekjes weer in mijn linker lies...

en me temp is helemaal gezakt of omdat hij voor de raam op de slaapkamer ligt..dat die batterij echt gewoon leeg is..
    ja en soms een steekje in mijn borst maar thats it...

oh en gister hebben we te horen gekregen dat mijn schoonvader een hartaanval heeft gehad,is gelukkig gedottert ofzo en weer thuis maar me schatje wil nu zo snel mogelijk naar angola toe ben benieuwd hoe?

dus heb gister flink zittenhuilen

Deel Deze Pagina