pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en nee sinds vorige week werkzoekend haha maar vandaag krijgt ie een telefoontje of ie morgen weer kan gaan beginnen komt helemaal goed..

en hij kan zo lekker uitslapen,echt ik zou willen dat ik dat zo kon hahaha zat alweer om 0700uur beneden vandaag

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dat is het hem net ik wil helemaal geen pauze haha we wachten al zo lang enwe zijn al zover...

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat begrijp ik, maar dit gaat toch voor...

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dus ik hoop dat we even goed kunnen sparen en dan toch daarheen gaan...

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop gewoon dat alles goed komt met schoonpapa,,en dat wij zo snel mogelijk erheen kunnen gaan....

meer kunnen we nu niet doen toch!!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik ga even opruimen hier...
    me broer komt vandaag met de kleine langs woehoeee eindelijk hebben we vanaf de kerst niet meer gezien...

dames als ik nu ga plassen denk je dat het effect heeft op de test???
    heb al 3 x geplast vandaag

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    och ja anders test ik gewoon woensdag haha ik weet het even niet meer ben ervan in de war hahahaha...

ik hoop gewoon dat alles voor ons en voor iedereen op zp helemaal goed gaat komen....

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nu testen als je al 3 x geplast hebt zou ik niet doen nee! Kans is groot dat t dan nega is.
    Ik zou gewoon wachten tot woensdag hoor... dan heb je ook meer zekerheid. Als je nu test en t is negatief dan kan het straks best positief zijn en als het nu positief is is het nog maar de vraag of het goed ingenesteld is en niet met een menstruatie mee komt.... Dusja ik zou wachten!! Ik heb zelf pas 2 dagen overtijd getest. :p Hihi.. maar snap t wel hoor.. bij mij kriebelde het ook wel heel erg de laatste dagen..

Hier weer weeën...... :( :( :(
    Hopelijk wel voorweeën... maar ze zijn weer een stuk heftiger... maar niet zo heftig als toen ik overgeplaatst werd.. ik wacht het even af en anders bellen we maar naar t ziekenhuis vandaag..
    Lig iig weer plat met de laptop.. zat net nog aan de eettafel maar manlief heeft me meteen in bed geplant.. pff.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies dat kan ook nog natuurlijk... ik heb nog steeds niet geplast hahahaha

en weer weeen ik hoop dat ze nog niet komt hoor ik zou het zoals je zelf al zegt even in de gaten houden,en idd bellen als je het niet vertrouwd meiss...

haha blijft ie er wel rustig onder??

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ik ga even offline moet echt even opruimen hier....

doe je rustig aan meisje!!!! en als je het niet vertrouwd bellen he.. beter te vaak dan te weinig...

**knuffel**

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, als het echt weeen zijn, dan merk je dat snel genoeg aan je lichaam. Dan gaat het echt "pijn" doen. En je moest toch ook 100% bedrust houden?

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja hij blijft er wel rustig onder.. heb nu al zovaak weeën en voorweeën gehad en zelfs weeënstorm... en ze zit nog steeds binnen. Dus hij maakt zich niet snel druk. Wel als ze heftiger worden denk ik hoor. Maar het is nu nog niet zo heel heftig, anders had ik wel gebelt.
    Even afwachten maar als t aan blijft houden ga ik zeker bellen.. vrijdag kreeg ik ook al op mn kop dat ik echt móet bellen als ik ook maar iets raars voel.. beter te vaak dan te weinig inderdaad.

Succes met opruimen!!!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Moet niet, moet zelf kijken wat het beste gaat Deb. Ivm mijn darmen wordt weer afgeraden om al deze weken liggend door te komen. Ik zat nu gewoon aan tafel, deed verder niks. Maarja.
    En ik weet wel hoe weeën voelen.. maar ik vind dat er best verschil is in heftigheid.. de ene keer heb ik lichte weeën en dat verschilt heel veel van bijv een weeënstorm..
    daarom dat ik even af wil wachten, ze zijn nu niet zo heftig, maar als ze heftiger worden ga ik wel bellen...

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dat is wel fijn dat je het zelf mag beslissen! Ik moest met Ryan de laatste paar weken 100% bedrust houden :(. En kijk het inderdaad even rustig aan en bij twijfel gewoon bellen hoor! Beter een keer teveel dan te weinig he?! Ik heb alleen hele heftige weeen gehad, omdat ik ingeleid ben. Dus heb geen ervaring ermee.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja het begint telkens licht en als het wat doorzet worden ze steeds heftiger. Tot nu toe blijven ze licht.

En ja idd fijn dat ik zelf wel mag kiezen. Voor de beeb raden ze bedrust aan maar voor mijn darmen weer niet. Vandaar dat ik zelf het beste kan kijken hoe het gaat. Maar bedrust doet me toch het beste maar psychisch ook weer niet zo.... maarja..
    Blijft afwachten allemaal..

Vervelend wel dat een vriendin van me intussen 6 dagen overtijd is.. en ik dus niet op kraamvisite kan als het zo ver is. Zit me toch niet lekker!! Maarja hopelijk begrijpen ze dat wel...

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk begrijpt ze dat wel Duchess, als ze het niet zou begrijpen, is het ook geen echte vriendin.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja ik denk dat ze t wel begrijpen... maar merk dat veel mensen vrij simpel denken op t moment. Helemaal nu ik thuis ben denken veel mensen dat het weer goed is, zeg maar. Maarja jammer dan.
    Ik vind het wel heel jammer... maar dan moeten ze maar snel een keer hierheen komen zodra dat kan. :p

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mensen zien ook alleen maar dat jij thuis zit natuurlijk en niet verder jouw klachten. Dat is ook moeilijk, maar ik denk dat als je het uitlegt, dat ze het wel begrijpt! En als je je goed voelt en ze woont niet te ver weg, kan je misschien proberen even een half uurtje te gaan?

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lijkt me geen slim plan.. Moet sowieso naar de andere kant van de stad, en ik woon 4 hoog zonder lift. ;) Dat is wel het eerste wat ze me afgeraden hebben, traplopen... gaat ook voor geen meter zonder een harde buik te krijgen elke 5 stappen.
    Maarja. Manlief moet maar zonder mij gaan en het uitleggen als het zover is..!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oooh ja, dan is dat inderdaad geen optie :(. Dan maar hopen dat zij snel herstelt en ze nog even bij jullie langs kan komen :D. Nog even volhouden meis, straks mag je alles weer doen!

Deel Deze Pagina