morgen meiden! Kom net van de HA af, ik heb een nieuwe puffer gekregen met ontstekingsremmer erbij...omdat het al zo lang duurt. Moet morgen terug om een ademtest te doen voor de longinhoud.... En heb een verwijsbrief voor bekkenbodemfysiotherapie... En heb gevraagd voor de (wratjes zijn het niet echt, komt door de PCO) en die kan ik weg laten branden...maar dat word dan verdoofd en werkt met electriciteit dus ik mag zeer zeker niet zwanger zijn..... Ff wachten dus nog, begin van een cyclus zou het kunnen. Hoe is het hier? Lees veel kwaaltjes en juist geen kwaaltjes....duchess met weer weeen.... sterkte meis! Kniuffel voor iedereen!
Hopelijk werkt de puffer snel meis! En moet je die test ook bij de ha doen? Nog even afwachten dus, ik hoop dat je die "wratjes" niet snel kan wegbranden, dan ben je dus zwanger . Heb jij al kwaaltjes of een voorgevoel?
Ik ga gewoon ongesteld worden hoor, de puisten breken namelijk weer uit....vreemd deze ronde geen pijnlijke borsten. Wel lekker geslapen vannacht...is al lang geleden. hoe is het met jouw deb? Las nog steeds bloed maar oud bloed....vervelend hoor....
Inderdaad, nog steeds bloed, maar ja...dat had ik met Ryan ook toen ik zwanger was van hem, dus misschien moet ik het maar als een goed teken zien .
Heeey meiden!! @Duchess; Gave maxi cosi!! @Heidi; Jeeej, ongi!!! @Anja; Ff een goed gesprek gehad.. is toch belangrijk dat je het samen doet he! @Ella; Lekker vrij vandaag Al plannen? @Cindy; Ohh wat vervelend nieuws van je schoonvader, sterkte voor jullie @Duchess; Ohh hoop dat de weeën afzwakken hoor! Nog ff klein meid..blijf nog even bij je mama! @Miran; Hoop dat de puffer werkt meis! @Debby; hoe is het met jou? Geen bloeding meer gehad? Ohh.. ik ben misselijk Al sinds vanochtend.. waaaaaaarom.. Voel wel dat de kleine met dr voetjes naar boven ligt.. dus die zit natuurlijk mn maag lekker te kicken
Zo, de arbo heeft net gebeld. Ze was erg begripvol en ik krijg binnenkort een uitnodiging voor de bedrijfsarts. Maar dat zal wel volgende week worden of die week daarop voordat ik daar terecht kan. Dus even rust en ik moest vooral dingen gaan doen die mij energie geven en die ik leuk vind . Voel me wel opgelucht dat ze eindelijk gebeld hebben! Ze vroeg ook of ik al zwanger was, maar dat ben ik natuurlijk nog niet . @Tummetje, oooh vervelend als ze zo schopt . En het bloeden komt en gaat, alleen bij het afvegen. Dus we wachten rustig af...
Hey meiden, Debby: wat fijn dat de arbo gebelt heeft en dat ze zo begrip vol is. Dat scheelt weer een zorg. Heidi: ja eindelijk je ongi. hopelijk was dit de laatste x dat je blij bent om ongesteld te worden. Cindy: Wat een naar nieuws van je schoonvader. Ik hoop dat het nu goed met gaat hem en met jullie. Ik begrijp heel goed dat hij/jullie er heel willen. Veel sterkte! Tummetje: vervelend zeg die misselijkheid. Kan me er alleen een voorstelling van maken dat ze in je maag aan het schoppen in. Maar geen ervaring mee. gaat het nu wat beter? Miran: mooi dat je een doorverwijs briefje heb gehad. Hopelijk gaat de fysio helpen. Duchess: sterkte met de weeen. lijkt me er moeilijk inschatten wel of niet bellen. En jammer he dat we niet in onze eigen lichamen kunnen kijken Hier: ik ben vanochtend weer naar de gyn geweest. Eitje was gesprongen . Hij zei dat het blaasje aan het leeg lopen was( als ik hem goed berepen heb) en hij zag vocht (denk ik mijn baarmoeder dan) en het slijmvlies was 13mm. dus dat was heel goed. Dus vanaf nu zit ik ook weer op het wacht bankje. tot 1 maart ongeveer
tummeltje wat lastig zeg dat je daarom zo misselijk bent! miranda ik hoop dat de puffer werkt! beterschap hoor! duchess , wat vervelend meid.... bah al die voorweeen , ik snap dat je daar zo onzeker van wordt! aangezien je in het zh altijd gelijk kan bellen he... maar meid je kunt beter te veel bellen als te weinig hoor! Fijn dat je man bij je thuis is! ja idd je kunt tegenwoordig erg veel op internet bestellen handig he! he maarre ik denk echt wel dat je vrienden dit begrijpen..... je kunt er niet heen! dat is al erg genoeg en waar jij in zit... dat begrijpen ze wel toch!? Debby wat spannend voor jullie! dus jullie gaan zondag ochtend testen...! duim voor jullie hoor!!! Cindy wat vreselijk van je schoonvader.... en dan alles eromheen... jullie kunnen er niet zo snel even naar toe begrijp ik! wat erg voor je man zeg! heel veel sterkte met alles...!!! en dan ook nog het gevoel dat je niet zwanger bent... meid ik hoop dat je gevoelens het mis hebben! Anja hoe is het vandaag met jouw... lekker geslapen meid!? Heidi succes vandaag!!! wat goed he van je pup! leuk he zo'n puppy!! nou meiden hier weer vol spanning aan het wachten op de post! als ik de 18e niets heb gehoord ga ik bellen.... hoop dat ik nu heeeel snel voor iui kan! want het duurt me allemaal weer veeeeel te lang. ik denk er ook constant aan... heb deze ronde ook geen eisprong gehad.... tenminste niet dat ik voelde. weet totaal niet waar ik aan toe ben. ik wil ook weer verder!!!!!!! Liefs Ella
Ella, heb je wel eens overwogen om je temperatuur op meten om zo misschien een eisprong te ontdekken?
Dank je wel. Als je die brief krijgt.. Denk je dan dat de iui er snel aan komt of kunnen ze misschien dan alsnog zeggen dat word april bijvoorbeeld
@Debby; Fijn dat de arbo zo begripvol was.. is toch weer een last van je schouders he! @Babyvis; Das mooi, eitje al gesprongen! Nu weer duimen draaien tot 1 maart! @Ella; Vind het ook lang duren voor je hoor Je wilt zo graag verder.. maar je moet maar wachten.. blegh
babyvis , ja dat heb ik wel eens overwogen idd! maar heb deze maand met ovu testen gewerkt. jaaa ik wil zo graag ook weer verder. het kan idd zijn dat de iui dan veel later plaats zal vinden , maar dan staat er iig weer wat he.. (qua afspraak dan)
meiden ik ga ff lekker een stukkie chocola eten....!! hopelijk voel ik me dan weer wat beter haha! ik kom vanmiddag nog wel weer ff kijken!!! Liefs!!
Hé dames, Even illegaal vanaf het werk Hoe is het met iedereen?? Hier alles goed. Ik zal vanavond even bijlezen dus ik hoop dat jullie niet al te veel gekletst hebben. Gister zoiets raars gedaan was de was aan het verzorgen, en manlief had de was in het machine gedaan, ik wil de wasverzachter erin doen en doe deze met mijn stomme kop in het bakje van de poeder!!! Echt zo vreemd.... is me nog nooit overkomen. Maarja, zal er wel bijhoren zullen we maar zeggen haha. Dames tot vanavond! Groetjes Nicky
zo ben weer terug uit het zkh... alleen een beetje in de war... er zat nog wat baarmoederslijm en dat zal er nog wel uit komen dacht ze.. denk het ook wel want heb goed last van mijn rug en zij. ze vertelde me dat ze altijd liever hebben dat het oude bms weg is, verse zou beter zijn voor de innesteling... iemand mee bekend ? en ik moest het zkh bellen voor een afspraak als ik 7 dagen had gespoten. dat heb ik dus net gedaan... uitgaande van gisteren dag 1 en dus vandaag dag 3, maar kom er net achter dat ik een foutje heb gemaakt. ik heb een afspraak voor maandag. moet ik dan nu beginnen met prikken op cd3 (morgen dus) en dan na 6 dagen prikken langs komen of vandaag beginnen met prikken (cd2) en na 7 dagen prikken langs komen ? iemand advies ? krijg het zkh niet meer te pakken namelijk...
Miranda, hopelijk werkt de puffer goed! Tummetje vervelend dat je misselijk bent zeg! Ik heb daar geen last van eigenlijk.. ondanks mijn maag echt heel erg in de weg zit. Debby fijn dat de arbo gebelt heeft!! Ik zei toch dat ze daar vaak wel begripvol zijn als er echt wat is. Fijn dat je opgelucht bent ook! Babyvis ja het zou wel erg makkelijk zijn om in je lichaam te kunnen kijken hihi.. En wat een super goed nieuws van je eitje!!! Ella balen dat je nog steeds geen brief hebt gekregen.. Nicky slimme actie hihi. Heidi ik heb echt geen idee.. zou toch proberen t ziekenhuis te pakken te krijgen! Hier is t weer weggezakt.. maar t blijft een beetje onrustig.. als het zo blijft ga ik gewoon bellen. Vind het toch een beetje eng, je weet nooit wat er daar binnen aan t gebeuren is. :S
@Heidi; Ik zou niet eerder beginnen dan het ZH heeft gezegd dat je mag beginnen. Zou gewoon nog een keer proberen te bellen straks en als dat niet meer lukt morgen. Voor een FM weten ze meestal nog wel een gaatje in de agenda te vinden, ik heb ook weleens 2 dagen van tevoren een afspraak voor FM gemaakt. @Nicky; Werkze meid! Haha grappig hoor. @Debby; Goed dat de arbo heeft gebeld, en dat je je nu beter voelt. @Cindy; Wat erg van je schoonvader, begrijp dat het even heel moeilijk is, en dat je vriend er heel graag heen wil. En het gevoel dat je ongi gaat worden... Ik had zo'n goede hoop bij je! Hoop dat het bloed evengoed wegblijft. *knuffel* @Duchess; Oh jeetje niet weer weeën.. Hoop dat het bij voorweeën blijft meid. En als je het niet vertrouwd, bellen he!! Beter een keer teveel dan een keer te weinig. @Ella; Nog steeds geen brief... Wat frustrerend zeg, ik vind het niet netjes dat ze je zo lang laten wachten hoor. Meteen bellen de 18e, mocht je dan nog niets hebben ontvangen!! @Miranda; Jij ook al ongi-tekens... Hoop dat het wegblijft hoor. @Babyvis; Jaaa een eisprong! Veel succes op de wachtbank, ik duim voor je! @Tummetje; Irritant zeg dat je zo misselijk bent! Hoop dat het snel beter gaat. @Hier; Voel me niet zo heel lekker, pijn in mijn nek en schouders, trekt lekker door naar mijn hoofd. Denk dat de stress er een beetje uit begint te komen... Maar goed dat is misschien wel even goed. Zo naar de winkel om een nieuwe laptop te halen, yeah! Tot vanmiddag dames.
Leuk anja een nieuwe laptop! Weet je al wat voor 1? wij hebben afgelopen december een appel gekocht. Echt een super laptop. Alleen was hij behoorlijk duur. Dus dit jaar geen cadeautjes voor onze verjaardagen haha.