leuk Anja nieuwe laptop! ik wil er ook wel een!!! maar ben eerst aan het sparen voor een nieuwe koffie apparaat... mn man weet van niks , maar wil een espresso apparaat halen! die van ons is al maanden stuk... en telkens blijft het erbij! weet iemand miss waar ik die het beste kan halen!? zat zelf te denken aan de mediamarkt. duchess succes meid! en je hebt groot gelijk dat je gaat bellen als je het niet vertrouwd! sterkte met alles! is je man wel bij je!? heidi wat een onzekerheid allemaal weer... als ik jouw was zou ik toch maar even proberen het zh te pakken te krijgen , want ik zou het niet weten wat je dan het beste kunt doen! sterkte hoor! Liefs Ella
babyvis ja haha zijn duur he! die leuke rode of roze vind ik zooooo lief!!!! die zou ik wel willen hebben dan nog even draadloos internet erbij.... en klaar!!
Zo, even lekker uitgerust met Ryan . De wasmachine draait weer, dus alles klaar. @Duchess, hoe gaat het met de weeen? Heb je al gebeld? @Babyvis, oooh spannend, jij ook in de wachtweken! Hebben jullie wel geklust, omdat het eitje nu ineens spontaan is gesprongen? @Ella, vervelend meis dat je nog steeds geen brief hebt ontvangen . Ik hoop echt dat je snel iets hoort. Die onzekerheid vreet aan je. @Anja, dat zou natuurlijk goed de stress kunnen zijn meis! Het is allemaal niet niets wat je mee moet maken in de MMM. Dikke knuffel! @Heidi, ik zou het ook niet weten en ik zou zeker even het zkh bellen! Want als gisteren cd1 is, dan is vandaag toch cd2?
debby fijn dat je lekker hebt kunnen uitrusten met je lieve ryan! hihi ik heb ook de wasmachine weer lopen.... zal het zo allemaal ff ophangen! jaaa die onzekerheid... pfff van mij mag de iui bij wijze van spreken morgen wel zijn! de post is nog steeds niet geweest... maar verwacht er vandaag niet veel van.... meestal komt er niks op maandag!
@ Ella, Waar wacht je dan op?? Sorry heb heel veel gemist . Met mij gaat het wel goed! En met jou? Las het net van Duchess, meid hoe gaat het nu???.. En Cindy hoe gaat het met jou?
zo heb bijgelezen maar kreeg net telefoon dus ben de helft alweer vergeten en ik ga echt niet meer teruglezen want zit stiekem op kantoor op zwp..........gnagnagna haha. @debby: ik ben nog steeds aan het duimen. @cindy: jeetje sterkte met je schoonvader! en je temp gezakt......geen bloedgeeft moed he. @nicky: scooby in de wasmachine haha wat een moppie was het toen he. @all: een aantal collega's zijn lekker vrij en of op vakantie of naar het zuiden des lands om carnaval te vieren. en ik maar werken haha. het is wel gezellig en niet zo strak als normaal dus dat is wel fijn. minniemouse
mp ik wacht op de doorverwijzing iui! maar dat moet in een ander ziekenhuis en wacht nog steeds op die brief
die komt maar niet.... als ik de 18e nog niets heb gehoord dan bel ik er even achteraan! geeft niet hoor dat je dat had gemist.. er wordt ook zoveel geschreven!!!
meiden ik ga ff met de was bezig! die schreeeeuwt om opgeruimd te worden daarna ff eten halen.... iemand idee? had wel zin in lasagna met spinazie!mmmmm lekker!
Wij eten lekker rode bietjes met een karbonade en geb. aardappeltjes, maar dan zo'n Hollandse schotel of zo van Aviko met spekjes, champignons en ui .
debby lekker!!! ja dat is ook altijd lekker... maar heb vandaag eigenlijk meer zin in pasta! daar heb ik altijd wel zin in haha