ik moet dadelijk bellen voor over 3 weken ff kieken..9 maart mag ik dan komen... en ik weet ik geloof er niet in maar die tara reading zei vanaf 9 maart verandert je kijk op het leven hahahahaha
Wat leuk van je moeder Cin!!!! En heb je de kliniek al gebelt? En ja ik vind ook dat Deb nu aan de beurt is! Duim echt voor je Debby!
ja en dan gewoon 14 dagen erbij tellen voor de laatste ongi dag of wat??? want mijn laatste ongi was 8 januarie
Ik zou inderdaad dan 14 dagen eraf halen voor je laatste ongesteldheid, want op basis van je huidige cylcus duurt het te lang zeg maar .
Dat is dan toeval. Want dat zegt ze bij iedereen. Maar over 3 weken pas de eerste echo? Jammer zeg hihi hier mocht ik meteen komen bij 5 weken. Ooh wat spannend Cin!!! Heb je al een verloskundige uitgezocht?? Dan kun je die meteen bellen als de echo goed is strakjes!! En je moet nog een nieuwe banner!!!!!
Volgens mij ook 27 oktober idd. Uitgaande van een eisprong op 3 februari. (mijn geheugen is n zeef dus geen idee of dat de goede datum is ) Ciiiinnn waar ben je nu hihi.
Maar had jij niet een langere LF aangehouden voor de zekerheid, dat dacht ik namelijk. Zou je niet een LF van 16 dagen aanhouden ipv 14?? Want dan ben je nu 2 dagen langer zwanger he.
thxxx ladies...... haha en dinis vraagt of ik hem voor de gek hou hahahah en of het de pregnyl niet kan zijn ahhahaha die gelooft het ook niet
Ok haha dacht ik nl, maar verkeerd gedacht. Hihi. Nou Cin van harte gefeliciteerd echt waar en geniet ervan he! Je hebt t verdient!!!!