pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga even gtst kijken online...

heb ik gister niet gezien hahaha vergeten dat het maandag was hahahaha....

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Een collega van mij die al een kleine heeft zei een tijdje geleden inderdaad dat ze verplicht zijn om je rusttijd te geven. Ik zal dit eens bespreekbaar maken. Ik hou het op dit moment gewoon echt niet vol... :(

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, fijn dat je even uitlegt hoe het in ze werk gaat met de kraamzorg :D heb ik wel weer veel aan. Ik wil altijd graag van te voren weten hoe de dingen ongeveer gaan, maar dat hoor je verder nooit van iemand :p . We hebben nu het matrasje nog in plastic en ik moet alles nog wassen en ik denk niet dat ik het op ga maken voor de 32 weken dan, ik weet ook niet hoe het moet.
    Gelukkig maar dat ze je toch afraadde om een stagaire mee te brengen. Ik zou dat ook niet willen, het is toch je 1e kindje en je weet nog niet hoe het zal gaan.
    Wat een mooie maxicosi zeg!! Ziet er super mooi uit en zacht :D .

AAAAAAAH CINDYYYYYYYYYYYYYYY wat zie ik nu :D :D :D !!!!
    Zie je wel dat het kan die vroege kwaaltjes hihihihihi whoeeehoeeeee GEFELICITEERD!!!!

@ Debby, hoop houden meid!!!!

@ Heidi, 2 dagen is niks gelukkig :D heel veel succes deze ronde!

@ Tummetje, gets zie je nu alweer goed? Flink irritant, maar ik heb wel weer zin in de zomer hihih (denkt aan het zonnetje).

@ Nicky, die steekjes kunnen volgens mij ook bandenpijn zijn :p .
    Ja als je zwanger bent heb je ook recht op extra pauzes.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha dankjewel mp...
    je hebt helemaal gelijk gehad jah.....

we zijn nu eindelijk een beetje rustig hahaha we beseffen het alleen nogniet...
    het bruinverlies is er ook niet meer alleen vanmorgen nog maar een klein beetje..het komt helemaal goed ik weet het zeker...

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ziet een mooie test voorbij komen! CIndy...ik zei het toch!! ;) vaker op mijn gevoel afgaan hahaha.

@ puffer..ik moest vandaag toch langs bij de HA voor een longinhoud test...die was 1e keer 94 % en na ventolin 101% dus duidelijk dat ik er last van heb...heb het over puffer gehad en die arts zei me niet meer nemen en we gaan uitzoeken welke combi je dan wel mag....vervelend dat het niet gezien is...

Er staat idd dat het nog niet volledig bewezen is dat het onschadelijk is...dus word het afgeraden... Ach ze zouden bellen over wat ik dan moest nemen...ik zie het wel. (hoop wel dat ik die andere puffer terug krijg van mijn ziekenfonds...want ik moet al zoveel betalen en dan een puffer die ik niet mag gebruiken.....)

Kleine meis ligt al half uur in bed en ligt te jammeren...zucht ben er al een keer geweest..maar omdat ik half 2 (haar bedtijd) bij de HA moest zijn..is ze later naar bed gegaan en dan wil ze niet meer slapen....ga haar er zo maar uit halen denk ik.... of nog een keer proberen haar neer te leggen.

Debby, ik sorry, maar mijn gevoel zegt idd dat het deze ronde nog niet zover is voor je...maar volgende ronde heb je al vele meer kans (ik heb het gevoel dat het een beetje van jezelf af ligt...als je goed kan klussen dan komt eht goed...lukt dat niet of kun je je er niet toe zetten of ryan spookt dan zou het niet gaan lukken...vreemd he)

Trouwens, duchess...week 35...die kwam gisteren in mij op toen ik even aan het bijlezen was hier...hou die in je gedachten...want dan gaat er iets spannends gebeuren. Of ze geboren gaat worden weet ik niet...of gewoon blijft zitten tot dan.....maar er gaat iets spannends gebeuren... (kan ook iets met beebkamer te maken hebben..maar in ieders geval iets in die week en iets met je baby.)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha miran... i heb naar je geluisterd hoor...
    ik geloofde het alleen nog niet nu wel...het komt eindelijk in ons bolleke goed aan...

en goed dat je naar de ha terug bent gegaan hopenlijk vind ie snel een alternatief voor je...

7. MyPrecious

@ Cindy, het besef is er hier soms nog niet eens haha dus dat kan heel lang duren. Ik heb nog vele ochtenden dat ik denk hé ik ben zwanger. Stom eigenlijk :p .
    Hopelijk ben je ook snel van het bruinverlies af.

@ Miran, hopelijk heeft de ha dan snel iets anders voor je idd! Snap ook niet dat ze er niet eerder naar kijken terwijl je het wel duidelijk gemaakt hebt.. Jammer.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ging net naar de wc en ik bloed gewoon hoor...
    zou het dan maar voor ff zijn geweest

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    cin, je kunt een innestelingsbloeding hebben. Even in de gaten houden hoeveel bloed je verliest...als je stukken gaat verliezen zal het waarschijnlijk niet goed zijn. Maar verlies je gewoon bloed zonder krampen of zoiets dan kan dat gewoon goed zijn toch.

En over 2 dagen nogmaals testen om te kijken of je streepje donkerder word.....

Succes meis...dat het fout zou gaan...nee dat is niet in me opgekomen...dus ik hoop zo dat het niets is.... En gewoon innesteling!!

Dikke knuffel!

10. MyPrecious

Meen je niet Cin :( is het veel? :(

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    maar is het niet laat om een innesteling te hebben???

het was gewoon rood bloed...
    och ja ik ga me er gewoon bij neerleggen en nu lekker op de bank hangen mischien zakt het nog wel weg??
    xxxxcindy

12. MyPrecious

Ik heb nooit bloed verloren tijden mijn zwangerschap.. Mijn moeder beide keren wel 3 maanden lang ze dacht dat ze gewoon elke keer ongesteld was.. Een lichaam zit vreemd in elkaar. Ik hoop zo dat het niks is Cin!! Heb je geen krampen?

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja best wel op wc papier en ook in de wc lag bloed maar ja het kan altijd he.. er zijn er genoeg die zwanger zijn en gewoon ongi werden....of bloeide....

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee geen krampen maar wel een licht ongi gevoel vanaf gister avond...

15. MyPrecious

Weet niet wat ik moet zeggen liefst zou ik je een knuffel geven!!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ging even poepen (sorry) haha en nu lag er niks meer in de wc en ook niet op het papier dus mischien moest het er gewoon even uit??
    ik hoop het zo laat het gewoon een keertje blijven zitten aub!!!!!!

thx mp ik heb je knuffel goed ontvangen hoor......

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik merk dat ik een beetje bang ben nu dus ik ga even liggen....
    ik moet trouwens van dinis hahahaha

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: doe het rustig aan meid. Ik had aan het begin van de zw. ook bruinverlies. Geen rood verlies maar het kan idd een innesteling zijn. Ga maar lekker bankliggen, kan nooit kwaad :)

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop echt dat hij/zij blijft zitten hoor...
    we hebben er anders maar 1 dagje van kunnen genieten....
    ben best bang maar ik moet mezelf sterk houden hoor....

ga nu lekker liggen....

duimen jullie voor me meiden!!!

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: natuurlijk duim ik voor je. Hou je taai en begrijpelijk dat je bang bent. Gewoon over 2 of 3 dagen nog een keer testen. Rustig aan meid.

Deel Deze Pagina