Ik heb even lekker gehuild bij Sing It, daarna lekker geslapen en net de post open gemaakt. Behalve een lieve kaart van het werk (van alle collega's) ook een oproep van de arbo-arts, volgende week donderdag moet ik daarheen. @Heidi, kan me voorstellen dat je nu wel even baalt dat je 2 dagen langer moet wachten, maar voor je het weet zijn die dagen voorbij en zit je er middenin! @Tummetje, he bah wat vervelend, zie je inmiddels al wel iets? @Nicky, inderdaad maar even navragen meis of je niet ergens kunt rusten of desnoods iets minder uren gaan maken. @Miranda, toch maar goed dat je de ha hebt gebeld! HOpelijk vinden ze snel een andere oplossing voor jou. Haha ik ben benieuwd of jij gelijk krijgt voor wat betreft mij. Deze ronde hebben wij ook goed geklust, Ryan is een goede slaper 's avonds, dus dan hebben wij alle tijd voor elkaar . @Cindy, oh nee geen bloed . Was het veel? Dit staat op de site van de verloskundige bij ons in de buurt: Bloedverlies
ja het is lichtroze bruin zeg maar... ik denk wel dat het mis is hoor want nu was het er weer ik ga liggen... kom als ik wakker wordt wel melden of het nog is of niet.... ohh ik voel me zo machteloos nu!!!! tot strakkies dames....
Oh meis, doe rustig aan! En niet om vervelend te doen, maar als het mis is, helpt liggen ook niet meer. Hele dikke knuf meis!!!!!!
Doe lekker rustig aan Cin! Ik duim zeker voor je. Kan wel begrijpen dat je je machteloos voelt je kunt ook helemaal niks doen. Doe rustig aan en probeer je niet te druk te maken.. @ Debby, lief zo'n kaartje! Balen dat je volg. week naar de arbo arts moet.. Hopelijk kun je dat eerst nog even langs je heen leggen en je niet te druk erover maken.
ja ik weet het maar ik moet ff liggen hahahaha... ik hoo gewoon dat het niet doorzet en dat het maar een klein propje was wat eruit moest... ik hoop het echt.. want we waren zo blij vandaag!!!
Het enige voordeel is dat ik dan weet of ik zwanger ben tegen de tijd dat ik naar de arbo moet . Ach, dan zit ik ook al 3 weken thuis of nee, 4 zelfs....
Ooooh meis, ik heb gewoon pijn in mijn hart vanwege jullie situatie nu! Ik was ook zooo blij voor jullie en nu dit . Ik hoop dat het gewoon niets was meis!!!!
ja ik hoop het ook echt.... en ik ga er gewoon voor dat het oud bloed was hahahha... ik moet me er gewoon niet teveel mee bezig houden.... zo nu ga ik echt liggen hahahahha
*bijlezen* Tummetje, jeetje zie je alweer normaal??? Nicky, steken in je zij lijkt me eerder bandenpijn dan een schoppende beeb? Dat doet echt nog geen zeer met 15 weken als je het al voelt. Cin, een bed???? whaha nog nooit van gehoort. Weet wel dat je als zwangere recht hebt op meer pauze. MP ik wil meestal ook wel van te voren weten hoe alles gaat, is altijd fijner he? Wist het nu ook niet precies maar was met zoveel andere dingen bezig in mijn hoofd, dat ik me er nu niet druk om gemaakt heb. Cindy wat goed dat t bruinverlies weer gestopt is!! En ik heb ook een heel goed gevoel over jou, beebje houd zich wel goed vast denk ik!! Miranda, week 35, dat vind ik een hele mooie!!!!! Beebkamer zal t niet zijn, want die gaan we deze week klaar maken. Spannend, krijg de kriebels van je berichtje haha... Stom eigenlijk he, normaal gesproken zou je schrikken, week 35 is nog te vroeg.. maar nu lijkt het ineens zo mooi!! MP herkenbaar!! Ik heb het zelfs nu nog dat ik soms denk van hee, er zit een baby in mijn buik. En eromheen kun je echt niet meer en met al die weeën en gedoe zou je denken dat ik t nu toch wel goed besef. Maar niets is minder waar hoor. Het is en blijft gewoon een wonder waar we dan zolang op hebben moeten wachten dat het zowat niet te geloven is he? Cin, bloeden kan he!! Zoals ik al zei geloof 1 op de 4 zwangerschappen bloedverlies heeft. En volgens mij helemaal rond je NOD kan bloedverlies voorkomen.. ik heb toen ook wel een beetje bloed verloren maar niet veel. IK duim voor je Cin! Maar mijn gevoel zegt dat t wel goed zit!! Debby wat lief van je collegas zeg!! Cin! Lichtroze/bruin is geen bloed he!! Dat is echt oud bloed! Pas helder rood is nieuw bloed..! Kun je geertgen niet bellen?? Ivm je eerdere miskraam? Ik denk aan je meis!! Mijn maxicosi is er. Maar hij is in de winkel! Haha. Ben zo benieuwd. Mams gaat vanavond even alle spullen naar hier brengen. Heb er zin in. Van de babydump was er nog niet, maar wie weet komt het nog.
Wat duurt het lang tot het avond is he Duchess! Ben zoooo benieuwd naar jullie babykamer (en die van de anderen ).
Ik ben ook benieuwd naar onze babykamer... hahaha. Heb zoveel ideeën in mijn hoofd maar wat het uiteindelijk gaat worden? En of het ook echt zo gaaf is als dat ik in mijn hoofd heb? Blijft afwachten he. Hihi. Heb er wel zin in... lijkt me heerlijk om lekker het kamertje binnen te kunnen lopen en even te genieten... Nu staat er niks behalve het badje en de badspullen.. en daar geniet ik al van. En de box is ook helemaal super zo in de woonkamer.. Ben ook erg benieuwd naar de andere babykamers hier!! Hoe is de kamer van Ryan? (volgens mij had je die al eens laten zien of niet? maar weet t niet goed meer hihi..) Hoe is het verder met jou Deb? Mijn huid is eindelijk weer aan het herstellen.. word gek van de jeuk maar ben wel blij hihi.. voel ooke indelijk weer wat. Nog niet zoals vanouds maar dat komt vanzelf denk ik wel.
ben er ook! ff bijlezen enzo @cindy; hoop dat het niets te betekenen heeft hoor!! duim dat jullie beebje blijft zitten!!! @duchess; jeeej, de cosi er al! haha wat kun je daar blij van worden he
Dit was Ryan z'n kamertje toen hij nog niet geboren was . Inmiddels er eigenlijk weinig veranderd, behalve een extra kast voor zijn speelgoed.
Mooi met dat bruin Deb!! Vind dat ook wel erg mooi. Ohh herinnert me eraan dat we nog een kledingkast moeten kopen, die hebben we nog niet! Manlief binnenkort maar even langs de Ikea. Hai Tummetje, hoe is het met jou?
Wij wisten ook niet dat het een jongen zou worden (ikke wel, want dat riep ik al vanaf het moment dat ik zwanger was ). Zoek nog even een plaatje van de box..
Ook leuk die kleurtjes!! Wel heeeel anders als onze smaak hihi. Krijg nu echt zin om t kamertje klaar te maken maarja ik kan zelf niks anders doen dan zeggen hoe het moet worden. Maar als t zover is dan zal ik wel fotos laten zien.