Vrolijk kamertje Deb! Haai duchess..hier issie goed hoor.. met jou ook? Oh ja.. ik kan inmiddels weer beter zien hoor. Met vlagen nog wat wazigheid.. maar denk dat het wel over gaat
Vervelend zeg Tum! Hopelijk zie je snel weer zoals het hoort! En volgende keer maar even de gordijnen dicht ofzoiets? Tis wel heerlijk weer volgens mij. Alle sneeuw is in een paar uur weggesmolten (en er lag nogal wat!) en zo die strak blauwe lucht.... gelukkig is het vast erg koud buiten.
Wat een kleurtjes hihi. En wat een schattige foto zeg!!! Wij hebben een boxkleed cremekleurig met bruin. (zo is ons hele huis eigenlijk ) hihi. En wil nog een cremekleurige met gouden bloemen... maar die is een beetje duur dus die komt nog wel een keer. Haha. Zal binnenkort een foto maken van onze box! We hebben een box van amigo's amiga's ofzoiets. Met een zilver/grijs kleurige riete la eronder. Erg mooi vind ik!!
Wij zijn nogal van de kleuren Duchess . ik ben erg benieuwd naar die van jullie! In de woonkamer hebben wij ook 1 paarse muur, zacht paars. Rest is wit in de woonkamer.
Haha zo wat een kleurtjes zeg haha Ik ben niet zo van de kleurtjes. Maar het ziet er wel erg gezellig uit. Ben wel benieuwd naar de andere zwangere dames. Volgens mij waren er al meer bezig/klaar met kamertje/box??? Ben wel benieuwd naar fotos. Ik zal zo manlief eens bellen of de spullen van de babydump er al zijn.
dt weekend plaats ik wel een foto van de babykamer hoe hij dan is dan zit als het goed is het behang erop
Helaas nog geen spullen!! Denk morgen dan... Ben benieuwd naar jullie kamertje Tummetje!! Welke kleuren is hij?
Wij Debby? Wij hebben geen kamertje van de babydump. Mijn zus had een babykamer die duizende euries gekost heeft, die ik zelf echt heel mooi vond, dus was erg makkelijk. Die hebben we in elkaar gezet om te kijken of hij nog goed was en was meteen weer verliefd. Alleen de kledingkast heeft mijn zus nog in gebruik dus die moeten we even een nieuwe gaan kopen.
Ik kan ook niet wachten om fotos te maken... hihi... Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk staat! Heb wel wat in mijn hoofd, maar dat is vaak toch net iets anders he? En als de meubeltjes straks staan kan ik ook echt gaan kijken naar decoratie. Dat vind ik nu namelijk nog moeilijk. (welk plekje gaat er leeg uit zien en waar is t vol genoeg etc?)