pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zo....weer even bijgelezen. Niet alles van vanmorgen gelezen, was weer zoveel.
    Ik ben gelukkig thuis nu en lig alweer half op de bank. Hubbie zou bij zijn ouders vragen of ze nog eten voor ons hadden zodat ik niet hoef te koken, als ze dat niet hebben moeten we even kijken wat we met het eten doen, waarschijnlijk een pizza ofzo, we zien wel.

Hoe is het met de rest van de dames hier?
    Wij zullen het kamertje over een week of 3 wel klaar hebben, ik zal kijken dat ik tegen die tijd foto's heb.

2. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Met mij gaat het wel aardig. Beetje een off day vandaag. Hoofdpijn en beetje down. beetje tv aan het hangen enz

3. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Rtl 5 dr. phil? zal is kijken

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Knalroze, met donkergrijs en wit :D

5. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    klinkt als een hele leuke combi. ben al benieuwd naar de foto's

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gaaf Tummetje!!
    Onze ook knalroze/fuchsia met wit en goud. Tenminste. Goud vind ik erg moeilijk tot nu toe.
    Vanavond komt een vriend van ons de sierstrips tegen t plafond plakken vertelde manlief net. Dan nog de lamp ophangen, gordijnen... meubeltjes.. ooh heb er zin in. :)

Nicky, hmm ook lekker soms, pizza! Wij eten dat eigenlijk nooit. Ik kook eigenlijk altijd, en 1 x in de week frietjes. :D
    Over 3 weken t kamertje al klaar? Lekker vroeg! :D Hoe gaan jullie hem doen?

*knuffel* voor babyvis!!!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou.. mn vriend is ff naar de buurtsuper.. maar volgens mij blijft ie er wonen.. :|

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Klinkt ook gaaf duchess! Met dat goud! ben benieuwd :D

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ik kook altijd.. maar nu niet meer dus. Ben benieuwd wat ik vanavond te eten krijg... :p Manlief is niet zon goeie kok... ja aardappeltjes bakken met vlees en salade dat kan ie wel, maar dat wil ik nou ook niet elke dag eten he? :p

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben erg benieuwd naar de kamertjes!!!

@Babyvis, zo'n dag mag je ook hebben, gewoon lekker aan toegeven.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja als ik goudkleurige accesoires kan vinden, want dat is wel erg moeilijk!!! Dus misschien wordt het gewoon roze/wit. :) Het behang is in ieder geval wit met roze figuren, een witte kroonluchter en daar wil ik nog roze kapjes op, en de klamboe, dekentjes etc etc zijn allemaal roze.

Handig van je vriend trouwens tum. :D

12. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    hahaha dat komt op een gegeven moment ook wel je neus uit. Maar hij doet/probeert het in ieder geval wel. Mijn man kook ook wel eens. en dat vind ik dan echt super lief van hem

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @kamertje: wij hebben toen we hier kwamen wonen alle muren op de 4 slaapkamers lichtblauw geverfd omdat we dat een mooie kleur vonden en we hebben zwarte gordijnen met een zilver werkje erin. De gordijnen zijn gelukkig goed lichtdicht. De comode heb ik zelf nog op gelegen en die heb ik wit geverfd met op de klep een slapende babysnoopy. Verder hebben we een bedje met witte spijlen en hoofd en voeteind zijn koloniaal. De aankleding moet nog komen maar dat komt wel goed. We hebben al wat spulletjes. Ik wil trouwens wel op 1 muur de naam van de kleine zetten. Als het een meid wordt met roze letters en als het een jochie wordt met donkerblauwe letters.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @eten: wij eten op dinsdagavond nu altijd een broodje, omdat ik dan om 19.00 uur al moet dansen. Vanavond is het sate en een broodje :D. Verder proberen wij wel zoveel mogelijk te koken.

@Nicky, leuk de naam op de muur! Dat wilden wij eerst ook, maar we hadden eigenlijk geen geschikte muur daarvoor over :D.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @babyvis: dr. phil op rtl5 ja.

@koken: mijn man kan niet koken! :( als ie vlees moet klaarmaken is de buitenkant zwart en de binnenkant nog rood :( Wil hem daarom ook niet achter het fornuis hebben daar heeft ie geluk mee :D.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb Cindy toch nog even een sms gestuurd, maak me echt zorgen om haar! En ik moet straks dansen, dus hopelijk komt ze voor die tijd nog even online....

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn man kookt juist heel vaak! Vaker dank ik :D.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk Nicky!! Dus jullie hoeven niet veel te veranderen. :D
    Wij hadden ook net nieuw behang en nieuw gordijn etc (wonen hier nu net een jaar) maar dat moest er allemaal weer af van mij. Haha.
    Rolgordijn laten we wel hangen omdat die goed verduisterend is, en als je hem helemaal oprolt tot boven zie je hem amper.

Babyvis ja ik vind het ook superlief van manlief. :D Eerder kookte hij nooit eigenlijk.
    Hij kan wel ook pannekoeken maken dus ik denk dat ik dat vanavond krijg haha, maar is ook lekker. :) En pasta lukt hem uiteraard ook. En als ik het hem uitleg zou hij best andere dingen kunnen maken bijvoorbeeld uit van die pakjes. :p Maar toch een stuk moeilijker allemaal hihi.
    Maar hij is nu wel echt geweldig. Sochtends maakt ie mijn ontbijt en smeert hij boterhammen voor smiddag voor me. Maakt een grote kan limonade klaar. :D En savonds het avondeten, afwassen, en dan doet ie ook nog het huishouden.. Gister heeft hij voor het eerst zelf een wasmachine gedraait haha. En het ook opgehangen. :D Ja tis wel echt heel lief en voel me soms heel schuldig maarja... het moet maar.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb laat je het weten als je wat terug hebt van Cin?
    Denk ook de hele tijd aan dr, maar ik denk dat het wel goed zit.... dat zegt mijn gevoel... maar duim zeker voor d'r.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, wat ontzettend lief van je man dat hij zo zorgzaam is en zo veel ook doet. En tuurlijk "moet" het nu wel, maar hij doet het ook maar!!!! Echt superlief van hem!

@Kamertje, het was wel grappig, want wij waren helemaal niet bezig met zwanger worden en hadden Ryan z'n kamer net verbouwd tot logeerkamer (met de bruine muur, maar nog zonder die strepen) en toen bleek ik ineens zwanger!!!

Deel Deze Pagina