hey meidennn'' hier gaat het wel ik bloed nog wel maar niet supererg... ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en hopenlijk is de test morgen weer duidelijker... ik heb wel een potje zitten huilen,,want we waren zo blij de hele dag en mischien zijn het wel al de spanningen... hier hebben we tenslotte 4 jaar op gewacht he... deb echt bedankt voor de lieve smsjes meiss....**knuffel** en alle andere dames dankjewel voor de felicitaties ook namens dinis... morgen nog een stesten en dan de kliniek bellen voor 1ste echo.. ik ga et ook zeker doorgeven van het bloedverlies en weet niet wat ze kunnen doen echo maken zal wel niet want er zal nu nog niks te zien zijn toch!!! mischien moeten we gewoon afwachten...
Ik was ook heel zenuwachtig voor de eerste afspraak met de gyn en ik was ook een paar dagen voor die tijd net ongesteld geworden . Zul je altijd zien, hahaha. Maar het komt allemaal goed, laat het rustig op je afkomen en als je vragen hebt, kan je ze altijd hier nog stellen!
@Cindy, ze kunnen nu inderdaad nog niets zien. Ik geloof dat rond 6 weken een vruchtje zichtbaar is en vanaf 7 weken het hartje ook te horen is. Maar meis, doe morgen gewoon nog een test en dan is de streep vast en zeker donkerder!!!
En tuurlijk komen alle spanningen er nu uit, jullie zijn ook al zooo lang bezig en nu heb je ineens een positieve test in handen. Dat is ook schrikken en wedden dat je ook gaat huilen als je het hartje voor de eerste keer hoort!
ik denk het wel hahaha ik krijg al tranen in me ogen als jij het typt hahahaha... ja en de test is gewoon te duidelijk voor een miskraam lijkt me het kan altijd maar hij is echt overduidelijk je hoeft niet eens te staren ofzo je ziet hem meteen hahaha
Een miskraam kan altijd nog komen meis, maar ga daar niet van uit! Je zult echt zien dat de streep morgen duidelijker is!
ik heb wel echte buikpijn gehad dus ik was helemaal in paniek dinis moest me echt kalmeren haha hij zegt nu alweer hup hier zitten hahaha maar ik ben nu even hier bezig
ja hahaha dat zei hij dus ook we raken nu al in paniek wat als je de kleine de eerste keer voelt schoppen hahahaha
ik hoop het ook maar ik denk het wel hoor... want dat beetje urine dat ik vanochtend had ik geloofde het gewoon niet haha echt ik moest gewoon zo hard persen voor een paar druppeltjes...hahahaha en ik was echt net van te voren geweest... en nu de test opgedroogd is zit er maar 1of2 tintjes verschil in de kleuren van het teststreepje hahaha
Morgen is het echt alweer donkerder dan vandaag. Ben echt zooo blij voor jullie! Manlief zei direct van "ik ben benieuwd of ze haar standpuntw aar maakt en dat jij ook zwanger bent" (dus ik ook zwnager )
jaaaa jij bent ook zwanger hahaha en als dat zo is hou ik me mond dicht hahaha want dan heb ik teveel gezegd hahaha heb ook al gezegd dat ryan een zusje krijgt he hahahaha maar het gekke is dat mijn urine gewoon roze is dat is toch bloed maar in de maandverband zit niks alleen als ik afveeg roze met bruin en soms een puntje rood...
en babyvis en miranda en heidi en ella en anja en de rest die ik ben vergeten volgt ook ja.... nu maar hopen dat dit echt geen mk is maar dat het gewoon echt oud bloed is...en dat de test morgen nog positiever is
Lieverd, ik heb ook sinds afgelopen zondag bloedverlies, nee langer al of niet...anyhow, met Ryan heb ik 12 weken lang bloedverlies gehad en moet je hem nu zien!
Nee, ik heb helemaal geen buikpijn, alleen steeds met het afvegen en soms een heeeeeel klein beetje in het maandverband, maar dat mag geen naam hebben.