deb dinis vraagt.. of dit komt omdat het 1 dag voor de nod is... en of ik morgen toch gewoon ongesteld kan zijn als ik wakker word??? zeg maar dat het komt omdat ik te vroeg heb getest??
Ik weet niet hoe het komt lieverd. Ik heb het met Ryan ook gehad en toen heb ik na mijn NOD getest (althans ik wist niet eens wanneer mij NOD was ). Dus dat zegt helemaal niets, zolang je geen ernstige buikpijn of krampen krijgt, is er niets aan de hand!
Die krampen komen denk ik doordat je baarmoeder aan het groeien is zeg maar, er wordt ruimte gemaakt!
Zo ik heb maar een klein beetje bijgelezen hoor meiden het is af en toe niet bij te houden hier. @Cindy; Wauw ik vind het zo super voor jou en Dinis en het blijft vast goed gaan! Morgen is die test nog steeds posi hoor! @Debby; Het wordt voor jou ook spannend nu he, hou je het nog een beetje vol in de wachtweken? @Duchess; Raar zeg dat je niets van de VK hebt gehoord, niet zo netjes vind ik. @MissT; Welkom hier en klets gezellig mee. @Eerste keer gynaecoloog; Wij kregen eerst een kort gesprekje en daarna kreeg ik een echo om te zien hoe het er vanbinnen uitzag. De welbekende kralenkrans was duidelijk genoeg maar ik moest nog wel even bloed laten prikken om de PCO te bevestigen. @Cindy; Ongipijntjes zijn normaal hoor aan het begin. Tenminste dat lees je vaak. Het zal vast allemaal goedkomen meid! @Nicky; Doe je rustig aan meid. @De rest; Sorry als ik iemand ben vergeten, maar ik heb even geen zin om 30 pagina's terug te lezen. @Hier; Weinig nieuws, morgen eerste FM, ben benieuwd wat er te zien is. Ik hoop op net zo'n mooi ei als de vorige keer maarja het kan natuurlijk ook anders lopen deze keer.
nee niet meer misselijk geen borstpijn meer haha ik voel helemaal niks,,,maar dat kan nog komen... ik heb net een stukje gelezen op i-net en ik moet het gewoon nu in de gaten houden het komt bij 1 op de 5 vrouwen voor en meestal stopt het na 3 dagen zeg maar... ik hoop zo dat ik die 1 op de 5 vrouw ben hahaha... ja hahaha ik zei ook al ik word gek van me eigen gedachten het zit in me kop en krijg het erniet uit boehoehoehoe hahahahaha
Wat komt bij 1 op de 5 vrouwen voor? En wat stopt na 3 dagen? @Anja, jaaa spannend voor jou morgen de FM! Ik hoop ook dat je weer direct een mooi ei hebt! En met mij...pfff...ikk dacht dat hormonen spuiten erg was en 2x per week naar het zkh voor een FM, maar dit is echt killing! Ik ben op van de zenuwen, maar durf ook niet te testen en ben zooooo bang!
Dankje Cindy ik hoop het ook. Ik heb vandaag de Puregon te laat gezet dus ik hoop dat dat verder geen invloed heeft..
Bloedverlies in de eerste drie maanden van de zwangerschap komt voor bij één op de vijf zwangeren. Bij de helft van de vrouwen houdt het bloedverlies na enkele dagen op en blijft de zwangerschap voortduren. Bij de andere helft zet de bloeding door en wordt het vruchtje door het lichaam afgestoten Onschuldig Een vaak voorkomende, onschuldige oorzaak van bloedverlies vroeg in de zwangerschap is de innesteling van de bevruchte eicel in de baarmoeder. De hoeveelheid bloed is meestal kleiner dan wat je zou verwachten bij een menstruatie, en duurt over het algemeen één tot drie dagen. Het is ook mogelijk dat je wat langer vaginaal bloedverlies hebt. Bloedverlies door innesteling is geen reden tot zorg, maar veel vrouwen kunnen erdoor in de war raken en zien de bloeding voor een menstruatie of een beginnende miskraam aan.
Meis, ook al zet het na 3 dagen nog door, bij mij heeft het tot 12 weken doorgezet en ik ben bevallen van een gezonde zoon! Dus dan nog zegt het niets...maar ik snap je angst, zou ik ook hebben!
Cindy die kleine van jullie blijft gewoon lekker zitten hoor! Haha ik hang hier lekker op de bank met de laptop op schoot heerlijk onder een dekentje. Lekker lui.
hahaha ja sorry maar ik moest het even opzoeken... ik uh wij zijn gewoon superblij met dit nieuws en hopen echt dat het niet voor een korte periode mag zijn... ik zou morgen meegaan naar de stad met moeders maar heb maar even afgebeld..ze snapte het zeker wel en was ook geschrokken..ze zei ook doe morgen gewoon die andere voordat je je te druk maakt...
Je moet morgenochtend ook als eerste die test doen met je ochtendurine met een normale hoeveelheid plas .
@anja... hoeveel daagjes heb jij nu al gespoten en welke cd is het morgen dan voor jou ? ben gewoon nieuwsgierig omdat ik ook donderdag mag beginnen (dus toch iets later dan jou) @cin... het komt vast wel goed meid ! je zult zien over 8 maanden denk je pff heb ik me daar druk over gemaakt ? meiden ik ga naar bedje ben helemaal op.. en des te eerder is het morgen en dan weer woensdag natuurlijk, ben zo benieuwd wat de puregon gaat doen.. slaap lekker !
hahaha ja dat zei dinis du sook hij zei het is dat je niet blond bent hahaha... gister gingen we naar de winkel komen we daar aan ik mijn bankpas vergeten... terug naar huis staan we in de winkel heb ik wel mijn portomonee gepakt maar niet de bankpas die lag erlangs weer terug naar huis hahahahaha... ohhhhh blijf gewoon zitten klein wondertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!