pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whoppa weer een hoop bijgekletst whaha! Ben ook even weg.. :p

Debby, ja klopt de nacontrole is door de verloskundige als alles gewoon goed gaat. Maar bedoel, tijdens de zwangerschap heb ik niets meer met haar te maken. :p

Anja dat vind ik ook hoor!! In t ziekenhuis kwamen zelfs verloskundiges op bezoek!! En kaartjes, telefoontjes...
    Maar ik heb niets gehoort..

Cin je test is gewoon positief klaar. ;) Beebje blijft vast goed zitten lieverd!!!

Anja heel veel succes morgen meis!

Hahaha Cin roep maar niet te hard dat je niets voelt. :D Hihi. ;)

Hier toch de lamp nog niet opgehangen aangezien t een kroonluchter is die nog in elkaar gezet moet worden enzo. :p En het is toch al best laat.. Dus hij is net maar naar huis gegaan. Die lamp komt nog wel. :D De strips zitten er tegenaan in ieder geval!! :D

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik ben benieuwd hoe beebskamertje is geworden meis...

ja haha maar ik herrinerde me dat ik het vroeg toch hoe voelt het nu je zwanger bent?? haha nou niks dus hahahaha

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ga weer op de bank atwt komt zo dus ga ik lekker kijken.....

morgenochtend hopenlijk een duidelijkere test meiden....

en niet ongi....

xxxx en knuffels cindy

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja klopt ik snap wat je bedoelt. :D Hihi. Je voelt je niet ineens anders nee. ;) Haha!

Nou kijk ze en welterusten! ;) En ben benieuwd naar je test van morgen meis. :)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***NIEUWS VAN CINDY, HET IS MIS :(***

Het is mis, de test is bijna negatief. Ze is ook ongesteld nu :(. Ze komt later zelf online.

Ik weet even niet wat ik moet zeggen, vind het zo verschrikkelijk voor haar!!!! Aan de andere kant leert het mij wel om niet voor je NOD te testen, eerst Anja, nu Cindy :(:(:(.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morgen dan maar, laat het goede maar even achterwege...

@Anja, heel veel succes met de FM en ik heb je toegevoegd aan mijn msn :D.

@Duchess, ik bedacht me gisteravond nog dat ik op een gegeven moment ook onder controle stond bij de gyn en ik heb toen ook niets meer van de vk vernomen. Pas toen ik bevallen was, heb ik geloof ik gebeld en daarna deden zij weer de controles.

7. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Ahhh Cindy!!! :$ :(:(:(

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ach nee cindy! wat erg meis.....dikke knuffel! Bloed je echt heel erg veel?

Hier is het ook einde oefening hoor, werd vanmorgen wakker met puisten en ook misselijk en krampen joh de hele avond...en nu nog...Mijn darmen zijn het nu niet....dus echt het begint weer met afbreken...

Bah....

Knuffel voor iedereen.

@1e bezoek, ik weet het niet precies meer...maar bij Alyssa was het zo dat ik de 1e keer ging. Ik werd gewogen en er werd een echo gemaakt. Daarna moest ik bloed laten nemen...en na een ongesteldheid terugkomen....verder niets.

Ze deden daar dus ook helemaal niets voor me, na mijn ongesteldheid kreeg ik te horen val maar 40 kilo af minstens......en kom dan maar terug na een half jaar proberen....

Ik ben dus naar een ander ziekenhuis gegaan, en daar kreeg ik een lichamelijk onderzoek, ventje werd onderzocht, ikke echo weer, en bloedonderzoek. Toen werd cyclus afgebroken en mocht ik met clomid beginnen.....

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cindy wat erg... :( Maar test is bijna negatief??? Niet helemaal dus?
    Heeft Cin al contact gehad met de kliniek, wat mij wel slim lijkt?

Dikke knuff voor Cin.. :(

Debby, vond jij dat dan niet raar dat je neits hoorde? Ik wel hoor. Al was het maar even een telefoontje..?

En ja Deb, ik zeg niet voor niets altijd, wacht tot na je NOD..!! Het is even moeilijk maar echt beter hoor...
    Mijn gyn vertelde me dat dit best vaak voorkomt, en dat je gewoon beter echt niet voor je NOD kan testen.
    Ik heb gewacht tot 2 dagen na NOD. En ja ik snap wel dat dat moeilijk is maar het geeft wel meer zekerheid....

Miranda ik duim voor je dat je toch ongelijk hebt hoor!!

Bah wat een slecht nieuws zo op de vroege morgen. :(

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, ze zou de kliniek volgens mij ook direct bellen. Ik verwacht dat ze straks wel even online komt om alles te vertellen. Ik vind het zooo sneu, maar had gisteren al een eng voorgevoel. En ja, aan de ene kant vond ik het wel raar, aan de andere kant dacht ik dat zij ook vast iets beters te doen hebben en ik was en bleef onder controle bij de gyn. Heb er verder eigenlijk niet bij stilgestaan...
    En inderdaad, ik wacht ook even tot na mijn NOD! Hoe moeilijk het ook is, maar we hebben het eerst bij Anja gezien (zij had ook voor haar NOD getest volgens mij) en nu Cindy :(.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Verstandig Debby! Het is even moeilijk die laatste paar dagen, maar t kan je een hoop verdriet schelen...!

Ben benieuwd wat ze bij de kliniek zeggen...
    Had jij al zon voorgevoel ja? Ik helemaal niet.. en ik heb nog steeds een goed gevoel.. stom he. Daarom ben ik ook benieuwd naar wat ze bij de kliniek zeggen...

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy..!!!
    aaah nee toch!?
    sterkte meid!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik weet niet waarom, maar mijn gevoel zei al dat het niet goed zou gaan. Maar ja....dat ga ik dan natuurlijk niet zeggen en ik hoop gewoon dat ik het nog steeds helemaal bij het verkeerde eind heb!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De kliniek zou rond 12.00 uur terugbellen, dus we moeten nog even afwachten...

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ok... Bedankt deb voor alle info. ;)
    Misschien is het bij mij ook wel gewoon de hoop dat het goed gaat... ik gun het ze zo erg..

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik gun het ze ook zoooo erg, meer dan wie dan ook! Ik vind het ook zo sneu voor ze :(.

17. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    cin ... meis wat erg ! sterkte ! ik had het je zo gegund... ben erg benieuwd wat de kliniek zegt...vind het zo raar, gisteren de positest en nu al nega....

@eerder testen... aan de ene kant hebben jullie wel gelijk en kun je beter wachten tot de NOD, aan de andere kant... als het eitje toch bevrcht zou zijn en een hele snelle miskraam zou krijgen (op of rond de NOD bedoel ik) dan zou ik toch wel willen weten dat ik even zwanger ben geweest...
    maar dat is echt mijn gevoel hoor

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden....

dankjewel voor de lieve reacties....

@deb dankje meid dat je het even hier kwam melden...

de test is dus zo goed als negatief..gisteravond was het bloedverlies helemaal weg,dus we dachten dat het wel overgewaaid zou zijn...dus niet!!
    werd vanochtend wakker ging naar beneden plas in het potje en was gewoon rood.. in de wc lagen ook stolsels dus vandaar dat het gewoon klaar was.. ik heb toch gewoon de test gedaan en eerst kwam er een ienie mienie licht streepje en nu zie je hem zo bijna niet je moet er echt de gekste dingen mee doen wil je iets zien..
    we zijn allebei heel erg geschrokken..

maar om eerlijk te zijn zoals deb het had verwacht had ik het ook al wel verwacht,,ik moet gewoon meer naar mijn lichaam luisteren want ik dacht het gister middag al wel hoor!!!
    ik heb de kliniek dus vanochtend meteen gebeld en ze gingen met dr ruis overleggen vermoedelijk moet ik vandaag nog daarheen komen om te prikken op hcg!!! dan weten ze meer..
    en wij ook..

dinis is ook meteen opgestaan en om 0800uur al naar de winkel gegaan om crossantjes en verse jus te halen we hebben net samen lekker ontbijt gehad,en elkaar even goed vastgehouden..
    ik voel me suf en zwak maar ook leeg tegelijk..
    mischien klinkt het overdreven maar we waren echt zo blij met het goede nieuws gister...

ik ga nu dan ook nooit maar nooit meer voor nod testen,want had ik gister niet getest had ik het ook niet geweten en was de klap mischien wat minder hard geweest als nu...
    xxxxxcindy

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm, ik weet het niet...heb toch het gevoel dat het goed gaat....vreemd..... Misschien iemand anders ook nog zwanger hier.... Toch jij deb.... :) Mijn hoop blijft gewoon voor iedereen! Dat we over een tijdje hier niemand meer hebben die niet zwanger is!

Geld ook voor alle nieuwen dat die snel zwanger zijn hihi.

Trouwens, heb vannacht over een baby gedroomd...dus er is iemand zwanger...of bij mij in de familie (denk het niet) of iemand die ik ken... of iemand van het forum.....

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy sterkte meid!

ben benieuwd wat ze in de kliniek zeggen......

heidi ja idd dat zou ik dan ook willen weten!
    dan weet je dat miss niet eens idd....
    lastig altijd he!
    de keer dat ik wel een kans maakte hoefde ik niet eens te testen want werd voor mn nod al ongesteld....
    maar had idd daarvoor wel eens getest, maar die gaf altijd negatief aan.

Liefs Ella

Deel Deze Pagina