Oh cindy...wat erg ook stolsels...bah bah bah! Misschien reageerd de test op het bloed in de urine ook niet goed...want van zo positief naar compleet negatief is wel vreemd hoor.... Je HCG daalt niet zo snel ineens..... toch?? Dikke knuffel! Hopelijk geeft de bloedtest rust...en kan je op naar een volgende ronde...alweer.... bah....bah...bah!!
cindy wat vreselijk meis... kan me voorstellen dat jullie er kapot van zijn! het is ook niet niks hoor! doe maar lekker rustig aan julie samen! heel veel sterkte hoor! Liefs Ella
@Cindy, ik ben erg benieuwd wat de kliniek zegt, want het blijft vreemd, gisteren een pos. test en nu ineens ongesteld . En oneerlijk is het ook!!! @Testen, ik durf voorlopig niet meer .
ja precies het is ook heel raar dat ie nu al bijna zo goed als nega is... ik dacht net als deb mischien vals posi maar dan zou ik echt de eerste zijn die met kv 2 voor 5 vals test dus dat lijkt me onwaarschijnlijk... en het gekke is nu is het geen bloed meer maar weer bruin????? en toch voel ik gewoon dat het niet goed zit...
Bruin is oud bloed...maar ja...als je vancohtend ook rood bloed had . Hopelijk kan je je bloed laten testen en heb je vandaag ook de uitslag, dan weet je meer!
Ik denk ook niet dat het een valse test was hoor Cin! En tja...bloedverlies kan voorkomen zonder een miskraam, maar heb je ook buikpijn, buikkrampen? Oh ik moet zo weg trouwens!
nee ik heb helemaal geen buikpijn meer alleen gister nog... maar nu helemaal niks.... ik voel me eerlijk gezegd ook niet ongi hoor!!! het is ook anders dan alle andere maanden.. maar toch die nega test gaait me niet... en kwaaltjes ja ik heb vanmorgen ook nog boven de pot gehangen dus het zit er nog wel in..... ik hoop dat ik mag komen voor bloed te prikken zodat we wat meer weten...
Lieve Cin, ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen bij de kliniek... Maar ik blijf bij mijn gevoel... mijn gevoel zegt nog steeds dat het wel goed is. En zo te lezen ben ik niet de enigste, Miranda denkt het ook. (enne Miranda ik denk dat jij zelf misschien zwanger bent....) En meiden je kunt het eigenlijk beter niet weten..., als het misgaat met de menstruatie is het niet ingenesteld en is het dus ook geen zwangerschap... Dit gebeurt echt zoveel. Je doet jezelf echt alleen maar verdriet als je het weet.. Miranda, dat dacht ik dus ook al!! Zo snel daalt HCG niet volgens mij? Ik bedoel, je leest hier soms op t forum dat testen na een paar weken nog steeds positief zijn..! En rood of bruin bloed.. het kan allemaal.. ik snap wel je gevoel Cindy, en misschien heb je gelijk.. maar het kan wel. Je hoort het wel vaker, ook helder rood bloed.. ik houd hoop meis.. echt waar!! Ook dat je geen kramp ofzo gehad hebt... mijn gevoel zegt echt dat het wel goed zit... Ik hoop dat je snel meer weet lieverd, maar het zullen nu wel een paar onzekere dagen worden vrees ik.
ja nu ik het berichtje van miran had gelezen dacht ik ook ``jaa dat kan ook helemaal niet zo snel dalen??? dus als ze me bellen zeg ik gewoon uhh we komen eraan voor een bloedtest...dinis zei het vanochtend ook al dat kan toch helemaal niet... en ik hield me maar aan mijn standpunt vast en nu zegt ie ook zie je nu zie je nu haha ik hoop echt dat het goed zit maar ik vrees voor het ergste!!!
Probeer positief te blijven mop!!! Ik denk dat het goed zit... echt waar... Misschien zit ik er helemaal langs... maar positief blijven kan nooit kwaad.... Zoals ik net al schreef in de pb... help je kleintje! *dikke knuffel!!!* En wat hcg betreft.. ik weet niet hoelng het aanwezig blijft.. maar heb hier vaakgenoeg gelezen over bijvoorbeeld vals positieve testen een cyclus verder (dus minimaal 4 weken verder!!) en meer van zulke dingen...! Het lijkt me heel raar als je gister een knallende test had dat hij nu negatief is... Misschien idd het bloed dat de test beinvloed heeft... Heb je niet nog een test..?
duchess, dat vind ik leuk nieuws...maar ik denk het zelf van niet hoor...de symptomen voor ongi zijn te erg aanwezig weer. Cindy, ik wil geen hoop wekken hoor....Maar vaak als je een miskraam krijgt is het echt heel veel bloed en stolsels in een keer en daarna vaak bloeden de meiden bijna niet meer. Maar dat gaat heel vaak ook gepaard met heel veel krampen en echt dat je bijna dubbel ligt van de pijn.... Of echt helemaal leeg loopt een paar dagen aan bloed.... Ik ben benieuwd naar de uitslag van de bloedtest...tsjah...als er HCG is kan dat nog een miskraam zijn...eigenlijk moeten ze even een echo doen...ook al is er niet veel te zien...en jij over een paar dagen nogmaals een testje doen...dan zou het HCG echt minder moeten worden en de test bijna negatief moeten zijn... Ik vermoed dat die van vanmorgen door het bloed is fout gegaan.... Knuffel!!!
nee de testen zijn op!!! maar heb me moeder al gebeld (is in de stad) ze neemt ze wel even mee voor ons... nou het is te hopen dat het door het bloed kwam...
hmmz..ik heb eigenlijk nooit meer een extra test gedaan na de 1e 2 op mijn NOD.... Dus ik weet niet hoe testen donkerder worden of niet als het mis gaat...ik test namelijk bijna nooit voor NOD en als ik het doe zijn ze tot nu toe altijd helemaal wit geweest.....
Ik denk ook dat de test foutief was... was het controlestreepje goed donker wel? Ga je vandaag nogmaals testen als je de testen straks hebt of wil je even wachten..? Miran dat dacht ik dus ook.. maar ik denk dat ze het beste 2 maal kunnen prikken.. vandaag en over 2 dagen nogmaals.. dan kunnen ze zien of het verminderd of niet. Ik denk dat dat het betrouwbaarst is. En Miran ik heb al de hele maand een goed gevoel bij jou.. echt waar.. misschien heb ik het fout.. maar ook voor jou zeg ik deze maand of volgende maand is het raak, maar mijn gevoel bij deze maand is sterker... maarja helaas heb ik het wel eens fout.
ik denk dat ik er vanavond dan nog eentje doe!!! ik vind het wel onwaarschijnlijk maar ik heb nu weer een beetje hoop!!!! ik blijf er tuurlijk wel vanuit gaan dat het niet zo is.... miran ik heb ook een goed gevoel bij je hoor...en bij debby ook.... en ik hoop ook echt dat het zo is...