Hey meiden, Moet alles nog bijlezen, maar wilde even laten weten dat ik weer thuis ben. Het was een zwaar en emotioneel gesprek, maar het heeft me wel goed gedaan. Hij heeft ook gezegd dat hij niet verwacht dat ik de komende weken alweer aan het werk ben. Dat geeft me rust! Over 2 weken weer een afspraak. Heb hoofdpijn van de spanningen en het huilen, maar ben wel opgelucht!
Hé deb, Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en nu wel duidelijkheid dat je de komende weken nog niet aan werken hoeft te denken. Ik ben wel benieuwd wat de arbo zegt. Misschien een idee om aan te geven dat je bij een MW bent geweest en wat die gezegd heeft. Knuffel!
Ja ik ga ook zeker bij de Arbo aangeven dat ik bij MW geweest ben en hij zei ook dat ze MW wel vaak bellen vanuit de Arbo. En ik ben ook wel benieuwd wat de Arbo zegt, maar ik moet ook duidelijk maken dat ik nog niet in staat ben om weer te gaan werken...
Ik vind het ook een goed teken dat ik opgelucht ben hoor Duchess. Er wordt aan mezelf gewerkt en dat is hard nodig...ik sta altijd voor anderen klaar, maar vergeet mezelf vaak!
Ja dat is het fijne als je hulp krijgt, dan kunnen ze ook vanuit de arbo je hulverlener bellen en daar informeren hoe het gaat. Maar mijn ervaring met de arbo is best positief.. Pff ben echt benieuwd hoe het met Cin is zeg..!!
Denk het wel... ze zei als ik ineens offline ben dan is mijn moeder er en ga ik testen.. daarna zou ze laten weten hoe t gegaan was! Maar ze is al best lang weg..!
Hmmm...we wachten nog even af en anders stuur ik haar wel een sms... @Tummetje, mag ik jouw babyboek ook zien?