***NIEUWS VAN CINDY*** ik ben gewoon ongi geowrden..heb net nog getest en was weer nega. Ze vond het raar dat gisteren posi was en ik moest het in de gaten houden, maar ze snapten niet. Het was een aparte vrouw. Ze komt het zo vertellen. Ze=de kliniek . Ik had haar toch even een sms gestuurd!
Dat heb ik net wel gevraagd in een sms, maar ze zal straks nog wel online komen denk ik. ALs ik nog een sms krijg, plaats ik het hier natuurlijk direct .
Beetje raar allemaal.... Ik kan me ook wel een heel klein beetje voorstellen dat ze niet hoeft te komen aangezien ze zeer waarschijnlijk niks kunnen zien. Ik zou het zelf wel fijn vinden al is het maar voor een gesprek o.i.d.
Ze zouden in ieder geval een bloedtest kunnen doen, maar goed...het mag natuurlijk allemaal niet teveel kosten .
Ik zit ook bijna vast aan de laptop.. ben heel benieuwd. Maar ik moet nu echt even boodschappen doen.
Ik had gewild dat ik even kon slapen.... Ben weer zo ongeloofelijk moe aan het worden Goede vraag debby hoe het met duchess gaat. Niet onbelangrijk om de rest niet te vergeten. Hoe gaat het met de andere dames?
Sorry helemaal overheen gelezen Nog geen gesprek gehad hier. Ik wacht wel even tot maandag dan is de directeur weer aanwezig. Morgen lekker een dagje vrij, vandaag maar tot 16.00 uur en vrijdag moet gaan lukken na het bijtanken van morgen. Ik hoop wel dat er iets geregeld kan worden. Desnoods iedere dag een uurtje ofzo eerder naar huis of wat later beginnen. We zien het wel.
Ja vakantie van school he Is ook wel een keer lekker. Volgende week donderdag weer naar school, na 3 weken ofzo. Maar dan ga ik ook maar halve dagen. aangezien ik verder alles af heb. Ik denk zeker wel aan mezelf. Had gisteravond thuis ook overal sch**t aan Ik heb niet gekookt doordat ik zo moe was en ben lekker op de bank blijven hangen. Heeft iemand van jullie trouwens gisteravond het programma "ik mis je" op NED2 gezien? zó zielig!
Nee, heb ik niet gezien. Ik was lekker aan het dansen, daar krijg ik energie van en word ik vrolijk van . Heb wel Sing It gezien via uitzendinggemist .
nee ik keek een klein stukkie tijdens floepen van een naar de andere zender tijdens reclame....en moest meteen huilen hahaha, nee was ff teveel.....te zielig...
Miran, heb jij eigenlijk een cyclus uit jezelf bedacht ik me ineens? En heb je dan ook echt een eisprong?