ik heb een eigen cyclus jah..tussen de 21 en 35 dagen vanaf de bevalling..maar geen eisprong helaas.... voor de zwangerschap had ik eens per 4 maanden een doorbraakbloeding...
oh ships...heb uitzending gemist aangezet over ik mis je....had ik niet moeten doen snif snif snif...
hey meiden... nou ze hebben dus terug gebeld en ze zei `als de test geel is is het waarschijnlijk niet goed,en het kan al helemaal niet dat je gister een posi test had en nu een nega test er is iets mis gegaan,met de test van vandaag want een test geeft niet zomaar posi aan... doe een nieuwe test en bel even terug.. nou ik ging naar de wc en daar lag een hele klodder bloed in (sorry voor de details) ik heb toch een beetje urine opgevangen en weer een test gedaan,ook nega maar wel wit en zonder gele plek.. dus ik belde weer terug en ik zei tegen haar ja ik ben nu volgens mij gewoon ongi ze zei,, dat kan je nu niet zeggen want je hebt niet voor niks een posi test gehad,,ze zei je moet het even in de gaten houden en als het door zou zetten zou het morgen cyclus dag 1 zijn??? nog nooit van gehoord maar ja... dus ik vroeg mag ik dan gewoon op cd 3 beginnen met spuiten? toen zei ze nou het beste wat je kan doen is gewoon afwachten nu ik zei ja en verder wat moeten we nu doen... ik zei is het mogelijk dat ik bloed kom laten prikken``nee dat heeft geen zin daar kunnen we toch niet wijs uit``` nou is ook voor het eerst dat ik het hoor maar goed.. ik bel rond 4 uur nog een keer want dan zit er meestal weer iemand anders achter de balie.. en dan ga ik vragen of ik dr ruis even aan de tel kan krijgen.. want van die doos begreep ik echt niks...
ja het was echt een doos hoor... en dan zegt ze ja mischien is het beter dat je een cyclus afwacht je weet maar nooit wat er is.. het bloeden kon ook door verandering in me lichaam komen sorry maar niet zoals ik nu bloed hoor... en al 2 nega testen... ik probeer zo nog wel een keertje te bellen...
tummm hij is net binnegekomen wat liefff!!! heb je die zelf gemaakt???? mooi man dank jewel hahaha en dank je wel voor de bonnen meis!!!! ik kan er wel wat mee hahahaha
nou ik heb gebeld maar was weer die muts dus heb gewoon opgehangen hoor... bel morgenvroeg wel en houdt dit vandaag gewoon als cd 1
nee want die leest zij ook weer als eerste.. en dan zal ze wel zeggen ik heb je al gezegd even afwachten..... ik heb dat altijd als ik haar aan de tel heb... is zo`n muts