pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey, ik was even op bed, was doodop (nog steeds eigenlijk, maar ja...dat zijn de spanningen).

Ik ben benieuw wanneer je antwoord krijgt cin!

Oh Miranda, wat vervelend dat de test negatief is, maar ja...alshet ook te vroeg is :(.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik heb nu nog geen antwoord...
    mischien morgen?? maar ja dan heb ik alweer gebeld..

nu ben ik ook gewoon echt ongi er lag ook iets in de wc heb het eruit gehaald en het leek op zon vliesje en kloddertje wat jij ook had.. ik wist niet wat ik ermee moest doen dus heb het doorgespoeld:,(

en nu blijven er ook stoldels uitkomen dus denk dat ik vandaag gewoon als dag 1 beschouw hoor.. en gewoon begin met spuiten vrijdag en dan dag 10 gewoon op fm..
    ik heb wel gezegd dat ik de testen mee ga nemen

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm...ik heb ook geen idee wat het bij jou kon zijn, het kan een bloedpropje zijn :(. Het is zoooo oneerlijk!

Ik denk dat ik, als ik jou was, ook vandaag als CD1 zou beschouwen en morgen sowieso weer even bellen!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin wat rot dat ze je zo behandelen.. pff..
    Hopelijk krijg je wel een goed en duidelijk antwoord op je mail.
    Zal zo eens naar je andere topic gaan kijken..

Iemand vroeg hoe het hier ging.. en nah.. vanochtend dacht ik dat ik ging bevallen.. echt waar.
    Ik heb maar niet hier getypt, was met jullie mee aan t kletsen tussen de voorweeën door haha.. om de 6 minuten en mijn darmen hebben zich helemaal geleegd.. toen dat gebeurde dacht ik, sjit, het gaat beginnen.. maar ineens zakte t weer af, na 8 minuten, na 12 minuten, na 15 minuten.... en teon werd t weer rustig. Maar ik dacht echt, er gaat iets gebeuren. Onzeker wordt je dr van, stond echt op t punt te bellen!
    T blijft nu zo rommelen, vannacht ook veel wakker geweest door kramp en harde buiken...
    Ben dus eigenlijk wel een beetje bang voor vrijdag, ik ben bang dat er wel wat veranderd is van binnen. Maar kan net zo goed niet zo zijn natuurlijk.

Pap en mam waren net hier met de spullen van de babydump. :D Zo leuk haha.
    Mams zei ook al dat ik haar maar meteen moest bellen. Zij denkt niet dat ik de 37e week ga halen en ze zei nu zelfs, misschien is het slim als je wat op de bank en in bed legt voor t vruchtwater mocht t breken. Daar heb ik zelf niet eens aan gedacht en voor mijn gevoel niet nodig maarja het zal toch rot zijn als mijn matras of bank naar de klote is.
    Achjaa we wachten af.... ben wel heel benieuwd naar de controle vrijdag...

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik ga dat ook zeker doen!!!

daarom had ik al gevraagd is het mogelijk om dr ruis zelf te spreken want die meneer kan me wel geruststellen zeg maar!!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd Cin ik denk ook vandaag CD1.. raar dat zij zei morgen CD1. Moeilijk hoor. :(

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis, schrik gewoon van je berichtje! Je had toch wel even kunnen zeggen dat je echte weeën had!!! Wel verstandig inderdaad van je moeder van het matje! Wat leuk dat ze de spullen al gebracht hebben :D. Foto!!!!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh duch ja idd dadelijk kan je een nieuw matras of bank gaan kopen haha!!!
    ik hoop dat je meisje het nog even naar haar zin heeft binnen bij je...
    je bent er bijna toch!!!!

en leuk dat eindelijk de spulletjes zijn aangekomen geloof best dat je helemaal happy bent nu!!!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Niet schrikken hoor Deb haha. Het rommelt nu zo. Daarom had ik niks gezegd, dacht, dadelijk zakt het weer weg en dan is het voor niets geweest. ;) Als t door had gezet en ik t ziekenhuis gebelt had dan had ik het wel nog gezegd hoor haha. :D Maar vond t zo rot van Cindy en of het echt door ging zetten wist ik niet dus vond t niet zo belangrijk haha.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, gek kind! Jij bent ook belangrijk hoor :D. Maar ik ben blij dat je meisje nog even binnen is gebleven...maar aan de andere kant mag je ook supertrots zijn op jezelf! Je houdt het al zoooo lang vol!!!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou duch sorry hoor maar ik vind het geval van jou toch echt wel veel belangrijker!!!!!

van mij komt wel goed!!!

maar ik begrijp dat je zat te twijfelen om het neer te zetten hier want je zegt het al de ene keer komt het en de andere keer is het weer weg...

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja deb dat vind ik dus ook!!!

DUCH JE BENT STERK!!! heel erg zelfs ik denk dat ik er alang onderdoor was gegaan....

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wat is dit stilte voor de storm??????? hahaha

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha welke storm?

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha weet niet maar was zo stil in een keer....

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha nou ik vind niet echt iets om trots op te zijn. Het gaat zoals het gaat.
    En er aan onderdoor gaan Cin, tsja, ik voel me ook niet altijd even goed en soms trek ik t echt niet maarja, kan er niks aan doen he?
    Maar als ik er aan denk dat ze misschien nog wel tot 42 weken blijft zitten (kans is maar heel klein volgens de gyn, maar hij is er wel) dan word ik al bijna gek van die gedachte dat ik nog 10,5 week zo door moet brengen hoor!!
    Maar denk niet dat dat gaat gebeuren haha.. en anders ga ik na de 37e week gewoon normaal leven want dan mogen de weeën best op gang komen. ;)

Enne tis niet dat ik mezelf niet belangrijk vindt hoor lieverds! Maar het rommelt nu zo de laatste dagen, als ik dat elke keer moet gaan zeggen..... ;)

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    boekieke:)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We wachten rustig af wanneer de kleine meid zich meldt Duch!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    precies wij zitten hier toch dagelijks hoor!!!! je mag alles zeggen sommige doen dat juist niet,terwijl we het wel verwachten meiss;)

Deel Deze Pagina