pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb eigenlijk weinig te vertellen...had vandaag even via sms contact met een collega. Ze zei al dat het heel druk was en dat ze vaak heeft moeten bijspringen (ze loopt stage en zou eigenlijk aan haar stageopdrachten gaan werken).

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Is waar Cin!! Kan t best zeggen! Maar wil niet dat jullie gaan denken, heb je haar weer! (beetje onzeker he? haha)

Deb, fijn dat je wel wat contact hebt gehad met je collega. Balen voor hun dat het zo druk is maar lekker niet jou probleem. :D Hihil.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is wel erg toevallig hoor dat ze mij net nu sms'te. Ik kreeg net voor haar sms'je een berichtje van een andere vriendin (waarmee ik veel samenwerk, zij werkt bij een ander bedrijf zeg maar) op mijn Hyves en vermoedt dat mijn collega dat heeft gelezen. Want ze heeft hiervoor NIETS laten weten, dus dan zal het wel erg toevallig zijn, toch?!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja is wel fijn deb dat je contact hebt gehad!!!
    wel jammer dat het dan over het werk gaat he! terwijl jij je er nu niet druk om moet maken zeg maar...
    haha en dat ze dan al een paar keer werk erbij heeft gekregen....

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies valt wel allemaal op ja!!!!

maar meis je er lekker niet aan storen je doet dit voor jou je hubbie ryan en je nieuwe beebje meis...

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Precies wat Cin zegt. Laat ze maar lekker!!! ;)
    Wel raar idd dat ze nou juist nu wat stuurt. Maarja kan gebeuren.
    Gewoon lekker aan jezelf denken nu lieve deb!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk ook aan mezelf, de rest kan de ..... op :D.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo Deb!!! That's the spirit!!! :D Hihi

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jij bent zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(was even boterham maken) had honger hahaha

11. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden ben ik wer
    heb niet alles gelezen hoor, zit hier met een barstende koppijn !

cin.. ik vind het heel egr sneu voor jou en dinnis. hopelijk komt het snel goed. een verklaring kan ik je helaas ook niet geven, vind het ook heel apart zo. toen ik de miskraam kreeg op 16 weken, had i 1 week later nog een positest in handen, dus zo snel kan het niet weg zijn, het hcg bedoel ik.....lijkt mij hoor....

@duchess.... gekkerd ! jij hebt weeen en verteld het ons niet ? Mutsie hahaha hopelijk blijft ze nog lekker zitten en anders heb je toch al heel wat weken weer doorstaan toch ?
    nog 10 weken plat, nee zou er ook niet aan moeten denkne, maar mijn moeder heeft toen een half jaar in het zkh gelegen van mij omdat ik niet wilde groeien....
    en de tip van je moeder zou ik zeker opvolgen ! bij mijn zwangerschap brak met die 16 weken ook de vliezen. uiteindelijk bleek het er maar 1 te zijn en ik was natuurlijk pas 16 weken maar als ik zag wat er toen al kwam... dat wil je niet op je goede bank hebben !

@hier... nou ja koppijn dus, mijn nek zit helemaal vast.
    zo dadelijk maar even aan het eten wat doen. wilde strijken maar het is er niet van gekomen. nog 1 nachtje en dan gaan we beginnen. morgen de eerste puregon. vind het wel spannend hoor. hopelijk slaat het aan...

meiden fijne avond en mss kom ik straks nog effe neuzen...

knuffie

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Heidi, hoe kan het dat je hoofdpijn hebt en alles vast zit? Spanningen! Spannend hoor, morgen beginnen! Waar ga je prikken?

@Cindy, ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, we zouden SAMEN zwanger zijn!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heidi tuurlijk slaat het wel aan meis....
    we gaan er allemaal gewoon voor....**knuffel**

(ik weet niet waar ik ineens alle moed vandaan haal hoor) maar ik wil er gewoon helemaal voor gaan???

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb ook al wordt ik volgende ronde pas echt!! zwanger zijn we het nog samen hahahaha

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heidi, ja denk dat ik ook maar wat ga neerleggen! Ik kan me niet voorstellen dat mijn vliezen ineens gaan breken maarja het kan wel he?! Vind het maar een rare gedachte!
    En jeetje een half jaar in het ziekenhuis, wat erg!!! Bah! Moest ze toen ook een half jaar lang plat liggen?
    Ik heb in 2008 3 maanden in het ziekenhuis gelegen maar hoefde niet in bed te blijven ofzo en kreeg therapie (had n depressie) en dat is toch wel anders als nu met bedrust. Maar bah moet er niet aan denken 6 maanden!
    En ja we houden het al lang vol... toen ik opgenomen werd hadden ze gezegd dat ik de 29 weken niet meer ging halen. En nu gaan we al richting de 32 weken grens!!!! Een grens die ik zo hoop te halen!! En dan nog maar 3 weken erbij en we zijn op 35 weken... dat zou helemaal super zijn!!

En jeetje je nek vast, hoe komt dat zo? Lekker wat warms in je nek leggen helpt misschien wel? (een pittenzak ofzo?)

Ik ga mijn hoop ook op Debby vestigen nu, maar durf niet meer goed op mijn gevoel af te gaan!! We zien het wel, he deb?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We wachten rustig af! Een vriendin van mij zei trouwens dat ik ook wel 's avonds kon testen na mijn NOD, dan is Arnoud er ook bij :D.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja kan wel, gewoon zorgen dat je niet net naar t toilet geweest bent en niet teveel drinken. Dan maakt het weinig verschil. En zeker na NOD!
    Ik heb toen ook niet met ochtendurine getest geloof ik als ik het me goed herinner.. en mijn streep knalde er echt vanaf.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tuurlijk kan je wel s`avonds testen als je al op je nod zit mischien is ie ietswat lichter,maar hij zal wel leesbaar zijn...

ja heidi een lekkere nekmassage vragen en lekker die hete straal van de doushe er even op kan ook wonderen doen meiss..

duch ik hoop dat ze tot de 35 weken blijft zitten,maar idd ze blijft hetgoed volhouden, net zo`n vechter als der mama

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik test sowieso pas na mijn NOD, eerst maar eens afwachten of ik niet ongesteld word.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga nu heel hard voor je duimen meis!!!

Deel Deze Pagina