pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Cin! Lief van je!!

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo Deb!! Verstandig van je!! Scheelt je ook weer geld van een testje toch. :D Als je niet ongesteld wordt gewoon lekker testen!!!

Ik ben op marktplaats aan het kijken voor een lodger shelter.. zo idioot die prijzen, de ene vraagt er nog 60 euro voor en net heb ik een mail gestuurd naar iemand die er 15 euro voor vraagt! (beide nooit gebruikt, wil namelijk geen afgedankte :p haha)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hadden er 1, maar nooit gebruikt. Heb 'm aan een vriendin gegeven. Wij hebben in de maxicosi een slaapzak zeg maar en in de buggy een winterzak.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik moet mijn goede gevoel nu ergens op gooien he meiss...

dus dan doe ik het hier wel.....
    ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier heb ik er nu een beetje een rustgevend gevoel van gekregen...

mischien omdat ik blijf denken beter nu dan over 4 maanden als ik al aan de zwschap gewend was..

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En Cin het is zeker een vechtertje!!! Maar in t ziekenhuis zeggen ze ook dat meisjes veel sterker zijn dan jongens. Ik had daar nog nooit van gehoort maar schijnbaar is dat wel zo.
    En ze is al zo groot nu voor mn gevoel.. ik kan haar zo vastpakken bij haar voeten en kont.. en als ik me dan bedenk hoe groot ze dan al is... We zullen vrijdag wel zien hoeveel ze gegroeit is!!!
    Maar ik ben er van overtuigt dat alles goed komt mocht ze nu komen.. dat zeker wel.. maar beter dat ze nog lekker warm blijft zitten en straks gewoon lekker meteen met papa en mama mee naar huis mag ipv de couveuse in..

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies duch!!! lijkt me vooral moeilijk om zonder haar naar huis te gaan jah...

en heeft ze een grote kont???? hihihihi:):)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin daar heb je zeker gelijk in meis!! Beter nu meteen dan over een paar maanden.... maar t blijft erg!

Debby weggegeven!! Hihi.
    Ja ik heb erg zitten twijfelen maar hoor zovele goede ervaringen om me heen, dat ik toch voor de shelter wil gaan...
    En eigenlijk lijkt hij me als draagzak ook wel handig.. ben niet zon draagzakken-mens, maar misschien wel handig om mee naar beneden te lopen aangezien de kinderwagen beneden blijft staan in de berging..
    Maar vind ze nieuwe gewoon te duur, omdat er een kans is dat ik m misschien niet fijn vind... koop ik nu liever een 2e handse en als ik hem echt fijn vind misschien nog een 2e erbij straks.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha volgens mij heeft ze best een dikke kont. :D Ik zeg tenminste altijd hee trutje duw eens niet zo met die dikke kont. ;) Hihi!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha lijkt me zoo leuk hahaha

als ikje zo zie typen lach ik al hahahahaha

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha het is nu best vervelend hoor die dikke kont zit soms écht in de weg. :D Whaha. Soms voel ik gewoon dat ik op haar kont lig als ik op mijn zij ga liggen haha.
    Pff meis hoop dat je het snel mee mag maken echt waar!!!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx duch ik ,wij hopen het ook echt heel snel!!!
    maar ik begin al weer moed te krijgen vraag me niet hoe...
    maar heb nu een heel andere kijk op de mmm we weten nu gewoon dat het kan...

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Knap van je Cin, echt waar!!!!!
    Je positiviteit wordt binnenkort vast beloond, dat kan niet anders!
    Vind t super van je, dat je er zo positief in blijft staan!! Maar uiteindelijk heb je daar ook veel meer aan. :)
    *dikke knuffel!* ben trots op je. :D

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Positiviteit wordt ook beloond daar geloof ik 200% in.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankjewell meiss!!! dinis zegt ook waar is je verdriet gebleven?? ik heb het wel zeker wel.. maar er is niet voor niks iets fouts gegaan,er is altijd een reden voor toch:)

hij/zij was ontzettend welkom bij ons.. dat zeker en we zullen dit dan ook nooit vergeten maar we moeten door,de tijd gaat ook gewoon door!!!
    we kunnen wel down blijven en er de hele tijd aan denken maar daar wordt je ook niet bepaalt vrolijk van....

de tranen zijn al gelaten,en meer komt er nu niet uit....

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Denk dat je nog wel moeilijke momentjes zult hebben Cin, maar vind het knap dat je je nu zo voelt en positief bent ook. Dat wordt ook beloond zoals Duch zegt dat weet ik zeker.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dank je mp wij zijn nu alweer aanhet dromen van een nieuwe posi test...

het komt raar over maar ik denk er zo gewoon over.. je moet door!!! anders staat alles om je heen stil...
    en natuurlijk laat ik nog wel traantjes,als ik de test zie ,gelukkig heb ik hem in een doosje gedaan en in de kast gelegd...

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Super dat je het nu weer positief in ziet Cin! Dat is ook beter :D.

Had hier even bezoek, haha, dus was even stil ;).

@Duchess, ik legde Ryan toen hij nog heel klein was altijd in de kinderwagenbak te slapen, maar wij hebben dan ook geen wiegje.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja gelukkig maar dat we er nu weer zo tegenaan kijken... ik ben al van mezelf zo`n emotioneel persoon nog meer emoties is niet goed voor ons en al helemaal niet voor mijn gezondheid...

en ik wil wel graag gezond en stressvrij zwanger raken.. ik had zelf mijn sigaretjes al naar 5 per dag gehaald...zo blij was ik gister....dus nu blijf ik bij de 5 en ga langzaam aan minderen hoor!!!

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin ik vind het super dat je zo positief bent meis echt waar! Maar loop jezelf niet voorbij he! Als je voelt dat je wil huilen of er even doorheen zit, maak ook plaats voor die gevoelens!! Dat moet er tenslotte wel uit..

En wat die sigaretjes betreft, gewoon stoppen!!! :D Hihi.

20. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeg duche wanneer ben je eigenlijk officieel uitgerekend ?

Deel Deze Pagina