pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heidi, 19 april ben ik uitgerekend!! :)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ja duch we zijn er mee bezig en alles lijkt de goede kant op te gaan!!!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo meis!! :)

4. MissT

MissT Niet meer actief

Goeiemiddag meiden,

Alles goed hier? Aan deze kant gaat alles lekker.. vandaag heerlijk lang gesport.. moest even al mijn energie kwijt.. ik zit altijd al mijn gevoelens helemaal op te kroppen (niet goed natuurlijk, i know) en dan op een gegeven moment moet het er gewoon allemaal uit..
    Zometeen lekker pizza'tje in de oven (haha altijd lekker zo na het sporten ;)) en dan lekker de hele avond onder uit!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

even heel snel bijgepraat door nicky dus ga niet bijlezen.

@cindy: jeetje wat vervelend allemaal! wat zeggen ze bij geertgen? dikke knuffel.

@all: de rest weet ik zo even niet meer want ben met nicky aan het klessebessen haha. vanochtend had ik weer een fm en heb 2 eitjes van 12 mm en 3 van 10 a 11 mm..........OMG!!! en bmsv was 9 mm dus was mooi. haha dus nu moeten we vrijdag terug en de kans is groot dat die van 12 mm doorgroeien! ben benieuwd!

ik ga er gauw weer vandoor misschien tot vanavond en anders tot morgen een keer.

minniemouse

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is nicky geweest dan hier???? ik heb niets gezien???

nou geertgen zegt nog niks maar ik ga ze morgenochtend wel bellen...

whahaha dames ik hebnet gesolliciteerd bij de mac hahaha ik wil toch weer gewoon gaan werken hoor!!! heb gezegd voor ong. 25 uurtjes en overdag hahahaha

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker MissT Geniet van je pizza. ;)

Suusje goed nieuws! Hopelijk groeien ze goed door. :) Wat een hoop eitjes trouwens, hopelijk groeien ze niet allemaal door!! ;) Maar 2 van 12 mm... wie weet een tweeling straks hihi.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja minnie is wel goed nieuws he zoveel mooie eitjes betekent ook meer hoop....

en dat is wat wij nu ook willen meer eitjes...

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whaha bij de Mac Cindy!! Ooh ik zou de hele dag honger hebben. :D Whaha!

Ja Nicky is wel geweest toen straks een korte reactie! ;)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ok ja mischien ben ik het al vergeten haha kan zijn...

ja bij de mac is hier om de hoek dus dacht waarom niet!!!:)

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja wel lekker dichtbij dan!! OOOH en een mac om de hoek, ik ben jaloers!!! :p

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Even snel een berichtje vanaf hier.

Allereerst wil ik deb en minnie bedanken voor de steun van de afgelopen paar uurtjes.

Om de rest gerust te stellen.... er is niks met de kleine kruimel aan de hand gelukkig maar.....

Ik kreeg vanmiddag op het werk te horen dat ik volgendeweek vrijdag mijn laatste werkdag heb :( Zomaar ineens werd mij dat even verteld. Krijg nog de tranen in mijn ogen als ik aan dat moment terug denk. Ik heb debby en minnie vanmiddag ook meteen ingelicht en minnie is meteen naar mij toe gekomen. We hebben samen de uitkering aangevraagd en ook al 2 sollicitaties de deur uitgedaan. Ik heb ook voor mezelf besloten morgen het werk op te bellen om te zeggen dat ik vrijdag mij spullen kom halen en dan niet meer terug kom. Ik heb nog maar 5,8 dagen staan om op te nemen dus dat is ook niet de moeite om uit te laten betalen.

Cindy: ik heb tussendoor wel meegelezen hier maar was dan maar even online.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok nicky dat is wel even balen dan ja....
    gelukkig bestaat er het uwv meiss...

als ik jou was zou ik de rest van je zwschap er lekker van genieten en lekker van de ww leven...
    en ook helemaal niet meer daarheen gaan,alleen voor je spullen wat was de reden dan meiss of hebben ze het niet gezegd???

14. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nicky balen meid ! kunnen ze je wel ontslaan nu je zwanger bent eigenlijk ? heb ooit ergens gehoord of gelezen dat zoiets niet kan ?

voor de rest ga ik zo naar de bank verhuizen. manlief is weer eens laat en ik krijg geloof ik de griep pffff (zou dat invloed hebben op de eitjes ?)

knufff

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het komt er op neer cindy dat ze mijn contract niet verlengen omdat ze DENKEN dat ik op dit moment andere prioriteiten aan mijn hoofd heb! Het gaat er dus gewoon om dat ik zwanger ben en dat ze daarom mijn contract nu ineens niet verlengen terwijl ze 2 maanden geleden nog zeiden dat ik wel een verlenging zou krijgen. Maarja ze hebben niks op papier gezet van dat gesprek en heb ik dus geen poot om op te staan. Ik ga ook echt niet meer werken, ze stikken er maar in. Ik heb op dit moment geen meerwaarde om te gaan werken. En daarnaast, de enige moment dat ik tot nu toe van mijn zwangerschap heb kunnen genieten is geweest toen we de echo's hadden en toen we het hartje hebben gehoord, en dat is volgens mij ook niet goed. Ik heb nu ook besloten om echt te gaan genieten vanaf vrijdag.
    Vandaag ook niet naar de fysio geweest, deze wel netjes afgebeld en vrijdag mag ik komen.
    pffffff....het zit me ook niet mee. Net wel effe lekker uit kunnen huilen bij minnie :) Dat deed me heel erg goed.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heidi nee dat heeft geen invloed op de eitjes..
    maar wel op de zaadjes toevallig toenik in november de griep had nog gevraagd....

17. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dna hihi
    waar we al niet aan denken he...
    heb het gewoon koud en mijn hoofd is bloedheet

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje wat een idioten Nicky. Zomaar uit t niets.
    Volgens mij mag dit officieel inderdaad niet en zou je het aan kunnen vechten, maar of je dat wil???? Ik zou daar zelf ook niet meer wíllen werken denk ik...
    Sterkte!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies tuurlijk zetten ze het niet o papier..
    want zwangerschap mag geen reden zijn op het niet verlengen,en daardoor kunnen hun weer in de problemen komen...

ik zou echt gewoon nu aan jezelf en je beebje denken en vanaf nu gewoon lekker gaan genieten...

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ze kunnen je zelfs 10 minuten voordat je contract afloopt zeggen dat je niet meer terug hoeft te komen. Ik heb niks zwart op wit staan van dat gesprek (helaas). dus het is nu gewoon einde contract en het wordt niet verlengd (zeer waarschijnlijk wegens de zwangerschap). Heb de DAS (rechtsbijstand) gebeld en die zeiden ook dat je geen poot hebt om op te staan en ik heb ook de jurofoon gebeld en die zeiden hetzelfde. Bij de jurofoon zeiden ze wel dat het een ontzettend laffe streek van ze was.

Mijn praktijkbegeleider stond te klapperen met zijn oren toen hij het hoorde en ook mijn oude begeleidster had er geen woorden voor.

Deel Deze Pagina