pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miranda wat heftig zeg... jij ook al daardoor ontslagen! niet normaal zeg!!!

nicky ja dat is zekers lullig zeg.....
    ben je lid van vakbond? maar idd zoals je zelf al schreef je hebt een tijdelijk contract. en is dat toen met die gesprekken vast gelegd dat je verlenging zou krijgen!?
    echt niet leuk hoor!
    levert alleen maar meer stress op he!

minnie welterusten! en succes morgen met werken!!!

debby ja idd dat ''stil'' staan is niks zeg... WIL OOK WEER VERDER!!!!
    neee hoop idd niet dat er al te lange wachtlijst is...
    maar ja dan staat er iig wel weer een afspraak!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    i know......:) stom hoor...maar dat is wat in me opkomt....

Ik moet niet meer typen wat ik denk.....:(

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @miranda: ik heb 2 eitjes van 12 mm en 3 van 10 a 11 mm dus we zijn nog volop in de race! haha al die mensen hier ook die meekletsen.....dan haal je alles door elkaar (ik spreek uit ervaring!)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ooke, dacht even dat het over iemand anders ging :D.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

SPANNEND MINNIE!!!
    duim voor je meid!
    welterusten!!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    niet ontslagen mijn contract werd niet verlengd.... ik had een contract tot 6 weken voor zwangerschapsverlof....en toen hebben ze me wel een dealtje gemaakt, dat ik nog een verlenging kreeg van 6 weken en dan hield het op....

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    amen!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

haha , ach waarom ook niet?
    altijd leuk te lezen wat anderen denken! ;)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

jammer zeg!!!!!

en werk je nu weer ergens anders?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sorry..haal jullie niet door elkaar...

Maar mijn gevoelens zijn heel sterk bij jouw minnie, waarom weet ik niet...ik wist het ook van vorige ronde...

sommige mensen komen al heel snel in me op....

Die eitjes gaan goed zijn! En groeien...2 zelfs als ik het goed heb.....maar volgende ronde brengt meer geluk......:(

Trek je er maar niets van aan! Gewoon lekker gebruik maken van deze eieren!!! hihi...ik hoop, en hoop en hooop gewoon dat het lukt deze ronde!

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik moet jullie echt wat bekennen.....................................................ben geloof ik een beetje verslaafd aan het worden aan dit forum......kan mezelf maar moeilijk losrukken van de pc als ik zie dat er een hoop meiden zijn die aan het kletsen zijn en dan wil ik meekletsen haha.......

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: het lijkt inderdaad alsof ze het geweten hebben, dat ze daarom nog niks op papier hebben gezet.
    Ik ben inderdaad op advies van de vk thuis gebleven. Blijkbaar hebben ze het gesprek over mijn contract (iemand van het hoofdkantoor en mijn leiding gevende) vorige week gehad toen ik dus ziek thuis zat. Fijn om te horen zeg, daar zat ik echt op te wachten.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb 2 banen er na gehad...1tje moest ik weg omdat er verlies was gedraaid en ik niet meer betaald kon worden....

En andere omdat ik te lief was hihi, telefonische verkoop...sinds toen heb ik niets meer kunnen vinden...en eigenlijk laatste 3 maanden ook niet echt meer gezocht....

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Nicky, jij verdient dit echt NIET. Maar je kunt er nu niets aan veranderen. Het enige dat je kunt doen, is kijken of je het redt met 70% van je salaris (dat is de WW geloof ik?). Of je misschien ziek melden en je zw.schap uitzitten. Het is zooo moeilijk om werk te zoeken als je zwanger bent. Maar weet echt dat het NIET aan jou ligt meis!!!!

@Minnie, hier nog zo'n verslaafde, hahaha. Ben moe, maar wil ook niet uitloggen :D.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is idd klote....
    al helemaal omdat je dan weet dat ze het erover hebben gehad terwijl je thuis zat, en dat nog wel op advies van de vk!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja nicky het is echt klote!
    en jij verdient dit ook helemaal niet!
    niet normaal hoe sommige mensen zo onmenselijk met mensen omgaan....!!!!
    logisch dat je zo verdrietig bent...... je wordt er gewoon uitgezet!

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld

jij bent wel altijd posi zeg..............maargoed het maakt me niet uit of het deze ronde is of de volgende als het maar een keer gebeurd snap je........ik houd er gewoon niet zo van als mensen gaan vertellen van ik denk dit over jou dat dat gaat gebeuren en ik denk dat over jou dat het zo gaat gebeuren....... je mag best denken maar als het over mij gaat mag je het voor je houden alsjeblieft...... ik ben echt iemand die zich dat soort dingen meer aantrekt dan dat ik laat blijken en kan er dan helemaal down van worden.........:)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat jammer zeg!
    tis ook wel lastig he om werk te vinden.....
    mn man solliciteert zich ook rot , vind het zo sneu om aan te zien...
    maar het zit er gewoon ff niet in!
    we kijken door het hele land... dus wie weet gaan we snel verhuizen! ik vind zowiezo wel weer een baan... want de zorg blijft toch wel.
    maar hoop dat hij snel weer wat leuks vind.

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben er zo bang voor dat we het huis moeten verkopen omdat we zoveel in moeten leveren van het salaris en dat wil ik NIET. Dat is hetgeen waar ik nu echt bang voor ben. We zijn er in 2008 al zeker 400 euro per maand op achteruit gegaan en nu nog meer, dat trek ik echt niet. Ik kan zo niet eens mijn opleiding afmaken :(

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    whaaaaaaa het is wel lekker druk hier...........ik log nog niet uit haha........

Deel Deze Pagina