ja vaak als je al twee auto's gewend bent dan mis je gelijk die ene als die weg is! dat hebben wij nu ook , maar eigenlijk gaat het prima op dit moment. tis soms wat meer regelwerk , maar we komen er altijd wel uit. maar tis idd niet echt handig.... maar twent wel!
Ik heb het mijn ouders nog niet verteld....morgen maar even doen al zal dat niet meevallen. Mijn ouders zullen ook zeker wel helpen als het nodig is daar ben ik niet bang voor.
Dat is wel fijn Nicky, dat je ouders mee kunnen helpen! En het is ook niet jouw fout dat je ontslagen wordt!!!!
nicky wat fijn dat je weet dat je ouders jullie zullen steunen! tuurlijk is het niet makkelijk om zoiets te zeggen.... sterkte meis!
Wat ook helpt...is eens per week bij je ouders eten...scheelt in boodschappen en ook andere dingen...
En het is nu inderdaad goedkoper dat we beide auto's houden dan dat we er 1 weg doen en over een paar maanden weer 1 aan moeten schaffen. 1 auto hebben we ook geen aanschaf voor hoeven betalen en zo'n geluk krijgen we nooit meer. Heb trouwens maar eens even opruiming bij mijn hyves vrienden gehouden, het gerucht gaat ineens dat ik ontslagen ben..... terwijl mijn contract van de 1 op de andere dag niet verlengd wordt dus dat noem ik geen ontslag. En de persoon die dat de wereld in heeft geholpen kan zijn mond toch al niet houden. Ook maar meteen schoonzus eruit gegooid.
tenminste.... ik zie het niet als ontslag. Het is gewoon mega lullig en onmenselijk hoe ze het kenbaar hebben gemaakt.