pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Zethu; Al nieuws? Ben benieuwd!!

@Debby; Even slapen kan wonderen doen hè, wel balen dat je met hoofdpijn wakker werd. Voel je je al wat beter?
    Hier gaat het wel ok, lief dat je het vraagt. :) Vandaag een beetje down, maar weet niet of dat door de Puregon komt.
    Morgen eerste FM, ben benieuwd... Probeer zo min mogelijk te doemdenken, hoop zo dat er iets groeit.

Het is trouwens rustig hier, waar is iedereen?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiessss!!!!!

@duch rust maar lekker uit meid voor de mooiste dag van je leven!!!!! ik wil je heel veel plezier,feest,en vooruitzicht wensen meid!!!! (en wel ja zeggen he)....hahaha

@debby jij om 10.15 maandag ik om 11.20 haha net als maandag waren we ook al samen hahaha
    precies houdt moed meis!!! en koppijn hier ook al de hele dag...

@zethu ik wens je heel veel succes!!!! ik hoop dat het jou baantje wordt...

@miran en ongi weg!!!!!

@tante ja je was toch thuis?????

@anja ja ik wilde alleen maar iets voorstellen..hahahaha
    komt goed bij deb zeker weten!!!!

@hier zo vandaag lekker boodschapjes gedaan..
    en nog naar neef gebeld voor zaterdag en ja hoor ze komen rond 12 uur deze kant op...
    ik kan niet wachten haha de uitgebreide collectie is er dan al..
    dan alleen kijken of we de kinderwagen wel willen houden??
    want weet niet zeker welke het is ik dacht de speedy xs ofzo.. in ieder geval met die letters erachter hahaha

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja het kan wel door de puregon komen ik werd vanochtend ook wakker met een huilbui...
    heb ik nog nooit gehad...
    alleen ik spuit gonal-f!!!!
    spannend eerste fm,,bereid je voor op dat er mischien nog niks te zien is meid!!
    de eerste keer is er meestal nog niks te zien alleen de opbouw van baarmoederslijm...
    ik zal heel hard voor je duimen(die maken al overuren voor deb!!!! maar het gaat nog wel hoor... hihihi

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Babyhope; Snap dat je het alleen maar voorstelde. :) Het is maar net wat je zelf prettiger vind. Mijn buik begint zo nu en dan wel een beetje beurs te worden en ik merk ook echt dat, als ik geprikt heb, de volgende dag echt aan de andere kant van mijn buik moet prikken anders zit ik er te dicht op en dat voelt niet fijn.
    Dus als het echt te erg wordt overweeg ik alsnog om in mijn been te prikken. :p
    Nou ja vage uitleg maar goed. :p
    Lekker wel dat je zaterdag al een hoop spulletjes krijgt!

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik bereid me daar ook op voor idd. Maar ik zal al blij zijn als mijn baarmoederslijmvlies dikker is geworden, dat zou al een hele vooruitgang tegenover Clomid zijn.

Maar Gonal-F, is dat hetzelfde ongeveer als Puregon?

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja volgens mij wel...
    ik weet het niet zeker maar heb wel een keer op google gezocht en toen bleek het wel hetzelfde...

soww ik kreeg me een steek links in me eierstok ... en nu is het weer weg...

uhmm veel spulletjes hebben we al hier wat we zelf hebben gekocht..
    maar zaterdag krijg ik de beebkamer,kinderwagen,loopstoel,eetstoel,badset,een hoop rompertjes en kleertjes(maar dat was een meisje dus moeten we even de roze dingen apart houde).. oh ja en nog een box die hebben we boven ook al staan maar ik vind hem niet mooi dus die gaat dan naar mijn ouders...

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Da's al lekker veel! :D

Ik heb wel een paar kleertjes gekocht toen wij besloten dat we voor een kindje wilden gaan, maar ik heb nog niet echt heel veel.
    Op het moment loop ik de rekken met babyspullen in winkels voorbij zonder er naar te kijken.
    Word er eigenlijk alleen maar een beetje verdrietig van.
    Maar als het eenmaal zover is ga ik natuurlijk uitgebreid shoppen! :D

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja toen we de eerste afspraak hadden gehad bij de kliniek
    gingen we in de auto zitten en kregen een plastic tasje van mams..
    met 2 flesjes (blauw/roze 2 tutjes blauw/roze..
    zo is het eigenlijk begonnen en als ik nu iets zie wat ik denk dat ik leuk vind koop ik het gewoon...
    moet wel zeggen heb al 3 maanden niks meer gekocht!!!
    precies het staat hier boven nu in de kast,en elke keer als ik het zie moet ik wel ff slikken hoor...

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey deb!!!!!!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Cin, wat leuk dat jij maandag ook weer moet! Dat moet toch helemaal gaan goedkomen dan met ons :D. Hopelijk heb jij een mooi ei (en moet je dan al Pregnyl spuiten voor de IUI of is dat nog later) en ik ook :D.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ciiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnn waar ben je nu?

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, dat down-gevoel kan ook wel komen door de spanningen, morgen natuurlijk je 1e FM! Ik hoop echt dat er direct iets te zien is bij jou!!!!

@hier, mijn baarmoederslijmvlies werd trouwens wel dikker, dat zag er mooi uit zei de arts :D.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hieeerrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!\

uhmm ik denk het wel dat er dan iets te zien is..
    want normaal als ik op maandag ben geweest,en ze zien niets net als nu dan moest ik op vrijdag terugkomen(nu al na het wekend)en als er op die vrijdag het ei nog niet groot genoeg was moest ik op maandag komen..
    en nu laat hij me meteen al na het weekend terugkomen dus ik denk wel dat ik dan de pregnyl mag zetten..
    normaal beslissen we zelf de tijd maar nu moeten hun ons dus een tijd geven voor de pregnyl.. want dat moet dus ongeveer uitgeteld worden voor de insem..

ja mooi he we lopen wl gelijk deze keer haha ja bijna ik zit vandaag op cd 14

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

ik was jullie kwijt.......snik snik......MAAAR gelukkig na een oproepje bij opsporing verzocht weer gevonden!

@debby: ooowneee he. weer geen eitje. ik ga dubbel zo hard voor je duimen....

@duchess nog 1 nachtje slapen en het is zover.....trouwen........

@rest: beetje vergeten sorry..... zal zo nog een poging doen als ik tijd heb want moeten zo weg.

morgen de echo om te kijken of het eitje is gesprongen. ik weet het niet hoor. soms nog steeds af en toe sporadisch een trekje aan de linkerkant. maar misschien focus ik me er wel teveel op dat ik alles voel ofzo. we hebben dinsdag en woensdag avond geklust. en zou dat voldoende zijn? of moet je de hele dag gaan met die banaan?

minniemouse

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en minnie uitgeput????hahahaha

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik zou dan morgenvroeg nog voor de zekerheid doen(of je maakt hem vanacht wakker) hahaha dan zit het zeker wel goed

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    we waren het er al over eens dat het vanavond laat nog een keer gaan met die banaan is en dan zal het toch wel voldoende zijn denk ik zo.......en als het eitje is gesprongen dan zit ik in de wachtweken.........

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @ Minniemouse; Ik duim voor je dat -ie gesprongen is!!
    Geloof niet dat je de hele dag moet klussen hoor! Zaadjes blijven toch ook nog even leven in je baarmoeder?
    Ik hoop op een goede echo!

@ Cindy; Het wordt voor jou ook spannend he!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: hoe is het met jou?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009