ja haha het gaat wel merk alleen dat ik nu echt de zenuwen begin te krijgen haha!!! komt het wel goed? moet ik alle 6 rondes zo niet zwanger raken wat dan? ik wil nu zwanger raken? dadelijk werkt het niet? soms denk ik wel eens heb ik wel een baarmoeder hahaha??? zo gek begin ik soms wel eens te denken
ik ben er ook vandoor want moeten weer een keer weg ggggrrrr heb helemaal geen zin. kan er helaas niet onderuit........ duimen jullie een beetje voor mij dat mijn ei is gesprongen? duchess: geniet er morgen van en heeeeeeel veel plezier! minniemouse
@ Minnimouse; Ik duim voor je!!! @ Tummetje; *knuff* voor jou, rustig aan meid. Ik zit hier op mijn pizza te wachten... Zou eigenlijk koken maar vriendje werkt tot 10 uur dus ik eet alleen. Geen zin om voor mezelf te gaan koken vandaag. Dus ik laat lekker de pizzaboer komen.
hmmm pizza hahaha ik ga even onm kijken ben ook weer film aan het downloaden triangle!!! dus comp is een beetje sloom... tot strakkies
Hoi dames, Ik heb even globaal bijgelezen. @deb: balen meid dat er weer niet veel te zien was, maar blijf toch nog wat hoop houden zou ik zeggen. Je weet niet wat het gaat doen. @minnie: klussen jij! @duchess: Ik wil je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne dag wensen morgen en geniet ervan. Laat je leven! En ik wil de foto's wel zien he @hier: vandaag bij de VK geweest. Alles was goed zoals bloeddruk, hb, suiker, eiwitten. 25 februari weer terug en dan gaan we naar het hartje luisteren. Volgende week donderdag naar helmond Moeten dan een dvd-rw meenemen, de echo wordt dus op dvd gezet! JOEPIE!! Volgende week ook daar bloed laten prikken voor nog wat onderzoeken. Ik kan bijna niet wachten! De rest van de dag lekker bij pa en ma geweest. Even naar de winkel geweest, was wel blij dat ik weer kon zitten, begon toch wel pijn te doen dat staan en lopen. Heb bij de HEMA rompertjes gekocht 7 stuks voor 13 euro en 2 zwangschapsboxers. Verder nog kraamcadeautje gekocht voor een vriendin. Gewoon zo'n cadaukaart met wat geld erop. Heb bij pap en mam ook nog heerlijk liggen slapen tot een uur of 5 en toen daar meegegeten, beetje soep en een paar hapjes wortelstamp en toen zat ik weer vol. Verder niet zo heel veel te melden. Groetjes Nicky
Anja, succes morgen bij de FM!!! Ik dacht idd ook dat Tante thuis was! Cin wij hebben de Quinny Freestyle 3XL Comfort. Ben nu al gek op dat ding! Cin lekker zeg dat je zoveel krijgt!! Dadelijk heb je álles al als je zwanger wordt hihi. Dan kan ej zelf niet meer shoppen!! Ik heb nooit wat gekocht toen we nog bezig waren. Helemaal niets. Ik werd er ook altijd verdrietig van net zoals Anja. Hopelijk brengt het idd weer geluk dat jullie samen een FM hebben Cin & Deb!! Minnie denk dat dinsdag en woensdag wel genoeg is. Als hij ook echt gesprongen is toen. Dinsdag was hij 19 toch? Dus vind dat wel een beetje klein? Mijn ei was op CD24 18 mm geloof ik... en op CD28 gesprongen dus met 24 mm. Verschilt natuurlijk per persoon maar ik zou wel nog morgenochtend ofzo ff klussen voor de zekerheid. Haha zie nu dat Cin hetzelfde zei. *knuff* voor Tummetje! Minnie succes morgen en bedankt. En Nicky ook bedankt Hihi Fijn dat alles goed was bij de verloskundige!! Zoo wij hebben vanavond maar even van de snackbar gegeten.. Zometeen gaan we het hier thuis ook een beetje versieren haha bij de voordeur en op t balkon. Zodat iedereen weet dat we gaan trouwen haha. Mijn ouders net aan de tel gehad, die waren net klaar met versieren bij de feestlocatie hihi. Zaten nu even een kopje koffie te drinken. Begin nu wel echt zenuwachtig te worden. Voel me als toen ik klein was, op pakjes avond. Gek he? Haha! Vanmiddag heb ik zelf mijn nagels gedaan, ze zijn echt super netjes geworden, gelukkig!! Heb van mezelf lange sterke nagels dus hoefde ze alleen netjes te lakken, heb dus mooie french manicure gedaan en had niet gedacht dat het zo mooi zou lukken. Ga nu eerst eventjes GTST kijken.
Haha duchess: als het ja-woord eenmaal gegeven is en de handtekeningen staan dan is de meeste spanning er vanaf. Jezelf niet te gek maken.
Ik ben er nog even snel . @Duchess, heeeeeel veeeeel plezier morgen en geniet ervan (maar dat komt helemaal goed )!!!! @Minnie, ik denk dat je genoeg geklust hebt, vanavond nog even en dan afwachten. Spannend hoor! Zal ook voor jullie duimen! @Anja, veel succes morgen bij de FM! Laat je het ons snel weten?
Pffff ik ben zo rusteloos! Ga zo maar eventjes opruimen of zo, moet echt even iets doen. Nicky; Fijn dat alles goed was bij de VK!! Duchess; Ik wil je een hele fijne dag wensen morgen. Heel erg veel plezier, lekker genieten! En we willen foto's hè! Fijne avond meiden, tot morgen!