Kom tussen het opruimen door nog even gauw kijken, haha nee ik ben niet forumverslaafd hoor. Pfff ben dingen tegengekomen waarvan ik niet wist dat ik ze nog had... Nou ja dat krijg je als je de zolder opruimt. @ Debby; Ik moet om 10 over half 11 naar de gyn morgen. Nu weer snel verder...
Helaas, maart zit al vol. Volgende sollicitatieronde voor start in september begint maart/april. Heb ik iig wel alle tijd om een evt verhuizing goed voor te bereiden! Berging leegruimen en zo... Het was wel al een paar uur op mijn hyves, msn en twitter te lezen, maar had nog geen tijd om het hier te komen vertellen...
Jammer zeg Zethu! Maar je gaat dus wel alvast verhuizen enzo? Zou je dat wel doen? Nou hier toch nog best aardig geslapen. Ik had alleen last van mijn darmen maar dat was gisteravond al. Maar werd wakker met echt super erge pijn. Zal toch wel door de spanning komen, heb een spastische darm en heb al vrij snel reactie op stress/spanningen. Maar heb gewoon kunnen slapen tot de wekker ging uiteindelijk dus valt me heel erg mee. Nu even rustig wakker worden achter de pc...
oooooeeee duchess heeeeeel veel plezier vandaag meid!!!!! enne we willen wel een keertje een mooie foto zien he haha. ben op van de zenuwen. voel nog steeds aande linkerkant af en toe een beetje trek maar het kan net zo goed wat anders zijn.........heb er niet echt zon goed gevoel over eigenlijk alsik eerlijk ben. dus we zien het wel straks. ik probeer zsm te posten hier hoe en wat. duimen maar weer....... minniemouse
Minnie ik zal aan je denken vandaag, alsik eraan denk. Meiden ik ga richting mijn ouders.... Ik weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien morgen of misschien zondag. Prettig weekend in ieder geval allemaal!!
Ik verhuis pas als ik weet waar ik aangenomen wordt. Maar ik kan wel al alles alvast wegdoen wat wegkan en zo. Ik wil zowiezo weg hier. Ik loop ook al sinds een week met regel uit een liedje van Queen in mijn kop: Spread your wings and fly away. En dat is exact wat ik wil gaan doen. Mijn vleugels uitslaan!
Meiden, even een ego-bericht hoor, sorry. ER GROEIT EEN EI!!!!!! Kom net terug van de gyn en er zit rechts een ei van nu 13,7mm. Baarmoederslijmvlies is 13mm dus het gaat de goede kant op. Jeetje ik kan het bijna niet geloven... Voor het eerst na een echo kom ik met goed nieuws thuis. Jahoeeee ik ben zo blij! Eindelijk krijgen wij ook een kans... @ Minnie; Ik duim voor je meid! @ Zethu; Balen dat maart al vol zat, maar de volgende sollicitatie-ronde gaat vast helemaal goedkomen!
Joepie Anja een ei!!!!! wat een goed nieuws zeg! ik ga voor je duimen dat het een mooi ei zoekt zaad eitje wordt! ik ga maar even op zoek naar een banner want over twee weken kan er getest worden! het eitje was goed gesprongen zei de gyn dus het wordt weer spannend! minniemouse
hallo ladies.... @duchess ik spreek je niet meer maar toch nog een hele fijne dag avond en eerste huwelijksnacht gewenst...... @anja woehoee een ei super meid,,ik had de eerste ronde met gonal-f ook al een ei van 14mm op de eerste fm helemaal super hoor!!!! @minnie joehoeee eitje gesprongen,goed geklust,nu nog hopen op een goede bevruchting innesteling en een pracht van een beebje!!!!! @zethu meid!!! ik wil je even zeggen dat ik echt hoop dat je erdoor komt in maart je hebt nu al een grote beslissing genomen,dus je mag er ook wel wat voor terugkrijgen,, @hier haha ik heb de zenuwen voor de spulletjes morgen, en dan ook nog voor maandag pff ik zie er eigenlijk best tegenop de iui...
@ Anja, geweldig nieuws! Heel veel succes . @ Minniemouse, whiiii spannend meid nu zit je in de wachtweken!! @ Duchess, heeeeeeel veel plezier vandaag meid ik ben blij dat ik woensdag al even wat getypt had, want nu lees je het natuurlijk niet meer. Ben nu al benieuwd hoe je dag gegaan is haha. @ Cindy, super spannend maandag al IUI. Denk er maar aan dat je alleen maar meer kans hebt nu!! Heel veel succes gewenst alvast!! @ Tummetje, nog bedankt voor de links van de van de piercings! Ik had op deze site besteld: Zwangerschapspiercings - Ruime keuze uit diverse zwangerschapspiercings maar viel me zwaaaar tegen. Ziet er helemaal niet zo uit als op het plaatje. Hier, ben een beetje ziek..
hey ladies ik heb maandag me iui nog niet he!!! maandag de 2de fm!! ik denk zelf woensdag of donderdag dat ik dan de iui krijg... mp wat heb je dan????grieperig
Hoi meiden. Ik weet dat jullie een hecht clubje zijn maar ik zou me graag nij jullie willen melden. Ik heb PCO en probeer al ruim 2 jaar zwanger te worden. Ik zal in het "kort" even mijn verhaal doen. In dec 07 kreeg ik trombose in mijn linkerbeen, oorzaak : pil gebruik. Ik moest direct stoppen en mocht het niet weer gebruiken. Dit was voor mijn vriend en mij de kans om voor kinderen te gaan. Mijn vriend was toen 29 en ik was 24. Helaas werd ik maar niet ongesteld en 11 maanden later ben ik maar eens naar de huisarts gegaan. Die heeft mij door gestuurd naar de gyn en er werd PCO geconstateerd. Ik had nog helemaal geen idee wat het was en kreeg clomid voorgeschreven. Ik heb bijna een jaar clomid geslikt maar zonder resultaat. Ja, ik werd er resistent voor. Dus ik moest door met een volgende stap.....Laparoscopie. Alles was dik in orde!!! Ik helemaal blij want nu mochten wij door met Puregon/Pregnyl. 1ste ronde : flinke overstimulatie (geloof iets van 12 eitjes) 2de ronde : 1 mooi eitje, helaas niet zwanger We zitten nu midden in ronde nummer 3. Ik heb afgelopen maandag weer mijn eerste FM gehad en er was nog niks te zien. Afgelopen woensdag mijn tweede FM : 1 eitje links van 12x13 mm en een slijmvlies van 8 mm dik. Dat gaat goed!!! Maar nu moest ik vandaag voor FM 3 : 1 eitje links van 12x14 en slijmvlies van 9 mm dik......er is in 2 dagen bijna niks gegroeid. Herkent iemand dit? En mag ik met jullie mee kletsen? Ik zal vooral in het begin niet weten waar ik moet beginnen met reageren op jullie allen maar ik zal mijn best doen.
hey lima je hebt ons gevonden meid!!! zoals ik al heb gezegd je hebt nu moeten ophogen,wanneer moet je weer op fm?maandag denk ik toch... er zal dan denk ik een mooi ei zitten van 18mm... doe maar rustig meid,je bent zo ingeburgerd op pco topic hahahaha
@ Cindy, oh ik dacht dat je maandag IUI had omdat ik het voorbij zag komen . Maar het schiet dus wel op naar de IUI!! Zou wel super zijn als je volgende week IUI kreeg. Ik weet niet wat ik heb, er zit slijm in mijn longen en ben verkouden gewoon raar gevoel in me hoofd. Maar eigen domme schuld dat het erger is geworen want was gisteren alweer buiten geweest en dan wil ik weer te snel dat het over is, maar dat voel ik nu wel . @ Lima, tuurlijk ben je hier welkom meid!! Je hebt ookal zo'n rottijd achter de rug ik hoop dat jullie snel geluk mogen hebben. Ik heb nooit follikelmetingen gehad, dus daar kan ik niet over mee praten.. Wanneer moet je weer voor een FM?
nee maandag mag ik op 2de fm komen en dan krijg ik te horen wanneer die week de iui plaatsvind pfff bijna!!!!! niet zo mooi meid...ga lekker in je huispakkie op de bank hangen of op bed.. het beste wat je kunt doen is binnen blijven en veel mandarijnen en sinnaasappels eten hahaha