@babyhope + MP + Minniemouse ....Dank jullie wel!!! Ik moet maandag weer voor een FM (ik zal mijn handtekening eens aanpassen ) en moet inderdaad de dosis ophogen van 75IE naar 100IE. Ik heb tot nu toe elke ronde de dosis moeten ophogen maar ik heb nog nooit gehad dat mijn eitje niet door groeide. @MP....Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat alles goed? Ik hoop dat wij met zijn allen snel mogen volgen
Hoi meiden, ik ben nieuw hier op het forum en ruim 2 jaar bezig voor een kindje. bij mij is pcos geconstateerd en ben nu al geruim tijd bezig in het ziekenhuis met behandelingen. Heb in augustus een operatie gehad (leo-operatie) en helaas slaat de clomid bij mij niet aan... ook niet na de operatie. Ik ga nu starten met spuiten. Heb de vorige maand al pregnyl spuit gezet , maar helaas niet zwanger. Als ik deze maand weer een eitje krijg (wat erg uitzonderlijk is bij mij) dan mag ik weer de pregnylspuit. maar stel dat er niks gaat groeien dan wordt ik doorverwezen en moet ik voor hormoonspuiten. Momenteel ben ik er helemaal klaar mee... maar moet me even opladen en dan gaan we weer vrolijk verder. in welke ronde ik nu zit weet ik eigenlijk niet... ik begrijp dat jullie een hecht clubje zijn , maar zou het fijn vinden als ik hier ook mee mag schrijven om zo ook jullie ervaringen te mogen delen! Groetjes Ella
@ella....Ik heb mij ook net 10 mij geleden aangemeld bij dit topic......dus van mij mag je mee schrijven..
@ella helaas maar wel welkom hier... ikzelf spuit ook gonal-f en dan pregnyl vanaf volgende week met iui erbij... kom maar gezellig meekletsen,alles komt goed.. @lima je zal zien maandag heb je een mooi groot ei...
thanks meiden!! babyhope: wat spannend iui!!! hoop dat jullie wens snel uit mag komen! lief van jullie , volgens mij steunen jullie mekaar enorm! ik zal vanavond weer eens komen kijken want moet zo aan het werk! Liefs
ella het enige wat we kunnen doen is elkaar steunen,en een duwtje in de rug geven op tijden dat we het moeilijk hebben, we maken nu eenmaal allemaal hetzelfde mee en dat is al erg genoeg... en hoe meer mensen hoe meer vreugde!!!!
Hé hallo dames, Hier ben ik weer @lima en ella: welkom meiden en klets maar lekker mee hoor. @hier: vandaag weer naar de fysio geweest. Volgende week nog een keer, als het dan beter gaat dan krijg ik 2 weken daarna nog een telefonische controle. Mocht het dan ook nog goed zijn dan hoef ik niet meer te komen. Ik MOET gaan zwemmen van de fysio dus ik ga donderdag denk ik maar naar fitland toe en bij het zw.zwemmen meekijken/doen. Ik heb ook oefeningen meegekregen en ik moet er goed op gaan letten hoe ik opsta en loop. Groetjes Nicky
@babyhope....Ik blijf vertrouwen hebben. Maar jij moet maandag ook weer voor een FM? En dan hopen dat je snel voor IUI mag. Heb jij hiervoor dan ook OI gedaan? @ella ...We zijn hier inderdaad om elkaar te steunen. Er zijn maar weinig mensen in mijn omgeving die begrijpen waar wij precies mee bezig zijn, Je probeert ze altijd alles wel uit te leggen maar je merkt soms toch dat ze het niet helemaal begrijpen. En dan is het fijn (had het liever niet gehad) dat je hier meiden vind die hetzelfde meemaken al jijzelf.
@nicky....dank je wel meid. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Waar heb je last van? (als ik zo vrij mag zijn )
Haha, ik moest even nadenken over deze vraagstelling maar ik heb hem Ik heb sinds vorige week donderdag last van mijn heupen. Hiervoor ben ik woensdag naar de huisarts geweest omdat ik m'n bed bijna niet meer uitkwam van de pijn, laat staan lopen en zitten. Het blijkt aan mijn heupspieren te liggen die in verbinding staan met de bekken. Gelukkig is er iets aan te doen.
nicky....dat is niet zo fijn. Maar gelukkig dat ze er wat aan kunnen doen. En dat het snel weer beter gaat
@nicky ik zag dat het gister goed was gegaan bij de vk.. wat vragen ze je dan allemaal???? en ik hoop dat het sneller beter gaat met je heupen prcies lekker zwemmen.. @lima ja ik heb 2 x clomid gehad 50mg en 100mg en dat deed helemaal niks bij me toen ben ik overgegaan op gonal-f en pregnyl die sloeg wel aan gelukkig dat heb ik 6 rondes gedaan waarvan een heftige overstimulatie door 3x ophogen in 1 cyclus.. links 18 eitjes recht ong 13 a14 eitjes.. die ronde werd niet meegeteld bij de kliniek dus eigenlijk mocht ik pas in febr. beginnen met iui.. maar we werden er allebij zo hopeloos van,,dfat we een mail hadden gestuurd naar kliniek en afg. maandag toen we op de 1ste fm kwamen en naar binnen liepen zei de gyn meteen als jullie er alletwee achterstaan dan doen we het gewoon(de iui).. dus nu maandag weer 2de fm en dan krijg ik te horen wanneer de iui plaatsvind... pfff dat is eruit
HB = of je bloedarmoede hebt of niet. De verloskundige praktijk waar ik zit staan ze erop dat je borstvoeding gaat geven. Mocht je dit niet willen dan hoeft het natuurlijk ook niet maar ze hebben liever van wel. Ze vragen inderdaad ook of je rookt of niet. Als je nog rookt zullen ze vast wel adviseren om te gaan stoppen. Ik heb trouwens ook een folder meegekregen van een dieetiste maar ik weet nog niet of ik daar naartoe ga... het is niet zozeer om af te vallen maar wel voor een gezonde voeding en om zoveel mogelijk tegen te gaan dat je zw.suiker krijgt. Maar ik weet het nog niet of ik dat doe.
wat een onzin zeg!!! stoppen met roken onze gyn zegt je moet niet stoppen maar minderen stoppen veroorzaakt stress en dat is nog slechter voor je beebje... en ja ze zijn het verplicht om aan te geven he die bv...maar ze kunnen je het niet verplichten nee.. oh daar zie ik nu al tegenop he de vk de hele familie heeft er een hekel aan hahahha ze kunnen alleen maar zeiken en zeggen hoe het moet... ok ik begrijp ze wel het is hun vak maar kom op zeg sommige dingen wisten ze vroeger niet eens en ik weet zeker dat mijn opa en oma`s allemaal supergezond waren hahahaha.. ik heb dus ook al besloten het in het ene oor erin te laten gaan,en aan de andere kant er weer uit en overal ja en amen op te zeggen hahaha
Zo moet je wel een beetje doen ja cin. Het ene oor in en het andere weer eruit. Sommige dingen zijn echt belangrijk en moet je natuurlijk wel onthouden. Ik ga maar even plat op de bank. Vanavond nog naar een verjaardag...
ja tuurlijk dat snap ik ook wel!!!! maar soms denk je toch huh!! waarom zo moeilijk doen als ik het ook anders kan doen haha slaap lekker ik ga denk ik ook even liggen heb nogal last van de hormonstertjes en ben vooral heel erg moe!!! ahahha
Zo, gewerkt, weekend en weer hoofdpijn . Denk dat het door de hormonen komt, merk dat het aan het einde van de dag/begin van de avond begint. Ach..Ibuprofen is geduldig . @Anja, YESSSSS wat goed dat er een ei groeit!!!! Helemaal TOP! @Minnie, YESSSS bij jou ook goed nieuws! Je ei is gesprongen, dus dat wordt afwachten. Spannend! @MP, ziek als in misselijk als in zwangerschapskwaal of ziek als in griep . Wat het ook is, het is vervelend...Oh lees het al, verkouden . Een ui onder je bed wil ook nog wel eens helpen en anders een lekker heet bad/douche. @Lima, welkom hier! tuurlijk mag je gezellig meekletsen. Ik heb nog helemaal ervaring met een groeiend eitje , dus kan je geen antwoord geven op je vraag. @Ella, welkom hier! Gezellig meekletsen . @Nicky, heb je zelf het idee dat de fysio heeft geholpen? Of zat je meer te staren naar die knappe man (dat was hij toch?) . @Cindy, nog een paar dagen en dan weten we hopelijk allebei meer . Laat door een wonder bij mij ineens een ei gegroeid zijn en jij gewoon volgende week IUI en dan samen zwanger, hahaha.