pco deel 3..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyhope, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames,

@Duchess: wat geweldig meid dat je zo'n mooie dag hebt gehad! Ik ben wel benieuwd naar de foto's :p :)

@stoppen met roken: ik dacht dat het mij ook nooit zou lukken. Bij ons is nooit gevraagd: rook je nog steeds? dus ik hoefde ook geen schuldgevoel te hebben. Ik was al een paar maanden geminderd met roken maar toen ik positief testte ging er een knop om bij mij. Op de een of andere manier kon ik toen ineens stoppen zonder probelemen.

@hier: alles wel rustig aan deze kant. Ben net wakker en kan eigenlijk alweer gaan slapen, ben nog steeds moe. Gister weer wat spulletjes van pap en mam gekregen. We zijn naar een tegelvloer voor de douche en toilet wezen kijken en we hebben een designradiator gekregen... Vandaag naar de box kijken :) heb er super veel zin in.

*knuffel voor iedereen*

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anja: wat voor werk doe je trouwens? dat je met nachtdiensten zit.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!!!

Nicky foto's komen snel hoor. :D Hihi. Ik ga zo de fotos van onze eigen camera op de PC zetten, en in de loop vd week zullen we vast van andere mensen foto's ontvangen en ook die van de fotograaf als het goed is. :)
    Het was echt een geweldige dag en de toespraak van de ambtenaar was ongelooflijk... dit hadden we écht niet verwacht, de halve zaal zat te janken en wát een moeite had hij ervoor gedaan in die 3 dagen die hij nog ervoor had!!! (hij begon zelfs in het turks!) Echt SUPER.
    De huwelijksnachts was echt een geweldig leuk kado!! We kregen het van mijn oom en tante, een vaas met tandenborstels,tandpasta,make up remover etc etc en een mooie brief erin dat we onze huwelijksnacht in een hotel mochten doorbrengen op de bruidssuite. :)
    We hebben er SUPER van genoten maar gister waren we na aan het praten en klopten er een hoop dingen niet. O.a. zouden we vers fruit hebben bij aankomst, dat was er niet. We hebben wel in het ubergrote bad gelegen maar niet laten bubbelen, want daar kwam me toch een hoop rotzooi uit, heel vies! (toen hebben we hem dus eerst leeg laten lopen en toenw eer vol, en dat duurde lang aangezien hij misschien 3m2 was ofzo haha) Het ontbijt kwam op de kamer maar 20 minuten te laat. (en we waren al 1,5 uur wakker dus hadden honger!!!!) in de minibar stond alleen alcohol en cola, wij hebben dus bij wakker worden maar een blikje cola open getrokken...... er was alcoholvrije champagne besteld maar we hadden normale champagne... En de kamer was vies :( Je zag gewoon dat het schoongemaakt wordt als de gasten eruit gaan en vervolgens pas weer als de volgende gasten eruit zijn...
    Wij hebben onwijs genoten want oh wat een kamer!!! Haha! Maar het klopt niet he? Dus ze gaan deze week regelen dat we het nog eens over mogen doen en dan ook de volle tijd gebruik ervan maken (je boekt zon arrangement van 14.00 uur tot 12.00 uur de volgende dag, maar wij kwamen natuurlijk pas savonds laat aan) Dus daar kijk ik wel een beetje naar uit, hahah! :D

Wbt het roken!!! Hier ook méteen gestopt bij de posi test. Onder behandeling hoefden we niet te stoppen van de gyn. We waren bijna 4 jaar bezig en ze zei van mij hoef je niet 4 jaar rookvrij te zijn, als je maar stopt als je zwanger bent ben ik blij. :p
    Dus dat heb ik gedaan. En het is zooo makkelijk met een wondertje in je buik echt waar. :)
    Zie dat dat voor jou ook zo was Nicky~!

Ga nu even een beetje opruimen hier, hihi. Manlief :)D :D :D) had overal rozenblaadjes neergegooit, heeeel romantisch, maarja we gingen naar een hotel. Haha. :D

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Balen dat het in het hotel minder was duchess maar wel leuk dat jullie het nog een keer over mogen doen.

Nog even over het roken: het lijkt echt super moeilijk om te stoppen maar als je eenmaal weet dat er een wondertje in je buik zit dan zal die moeite zo weg zijn.

Ik ga eens kijken wat ik ga eten. Heb al een sinaasappel op, even kijken of er nog iets lekkers voor op brood is :)

@duchess: klinkt goed he MAN. haha. Is dadelijk wel erg wennen als je je naam ergens door moet geven. Tenminste dat was hier zo. En wij hebben ook een vaste telefoonlijn en dat was ook wel wennen.

Ik kom straks nog wel even online.

Groetjes Nicky

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    halloo dames

@duchess hartelijk gefeliciteerd meid!!! bn blij dat je een leuke en perfecte dag hebt gehad,ok hotel was wat minder maar dat komt nog wel goed...
    ja lijkt me wel wennen om man te zeggen hahaha...

@nicky leuk he dingen uitzoeken voor huis...

@de rest sorry ik heb wel bijgelezen maar weet het allemaal niet meer.. zit er niet echt met mijn hoofd bij

@hier nou we zijn gister de beeb spullen op gaan halen en het is me zwaar tegen gevallen...
    het is alleen de beebkamer wel in op en top vorm..
    kinderwagen maar ik vind er totaal niks aan wel een 3wieler maar hij draait niet,en de kwagen is grijs/lichtblauw...
    en dan de box pff precies hetzelfde als wat we hier boven al hadden staan...
    en de rest niet gezien/zijn nieuwe vriendin had alles uitgezocht en naar de mileustraat gebracht...
    verder ben ik vanaf vrijdagavond uberemotioneel,loop met dikke ogen van hier tot tokio...ik voel me helemaal niet goed,lijkt wel of alle dagen me zo voorbijlopen en ik blijf hangen...

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: balen dat je je niet lekker/goed voelt en dat de spulletje wat tegengevallen zijn. Extra knuffel voor jou! en hopen dat je je snel weer beter voelt.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik voel me wel goed dat wel maar ben zo emo...
    ik denk door de hormonen en toen ik gister thuis kwam en pap en mam gingen weg heb ik ook flink zitten huilen om de spuletjes hahaha...
    het is een quinny dat wel maar je kan het handvat niet verstellen het zitgedeelte/buggy is zo smerig als wat,en ik weet niet of ik dat apart kan kopen.. de bak is wel te doen van buiten grijs en binnen lichtblauw en dat kun je ook eruithalen dus je zou zeggen dat je ergens losse delen kunt kopen..
    maar ik weet niet welke quinny het is...

de beebkamer is spierwit zonder krasje of wat en is gewoon mooi.. commode precies de goede hoogte voor mijn rug enzo..
    ja en we hadden ook nog een aankleedkussen dus daar hoeven we alleen nog hoesjes voor te halen..
    en een tiamo mobiel..
    en ook voor de maxicosy van die beertjes ook tiamo ja en dat is wel gepast want het wordt een halfangoleesje/portugeesje he en tiamo is ik hou van jou hahaha..
    en aangezien je bijna nergens meer tiamo kunt kopen...

maar ik heb een hard hoofd voor de iui,,slagingskansen bovenop de 20%die we al hebben is 8.7% met een gestimuleerde cyclus wel meer dan in een gewone cyclus maar het lijkt zo weinig..
    och ik maak me gewoon veel te druk dat is het!!!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zie hier de kinderwagen!!!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en de commode de kast staat al boven!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    joehoeeeeeee!!!!!!!

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    sorry cindy, was even bezig met mijn hyves :) moet je ook bijhouden he.

Ik hou persoonlijk niet van lichte kleuren als kinderwagen. Die van ons is van de buitenkant zwart. Binnenin is ie wel licht maar ziet er nog super goed uit.
    Commode ziet goed en mooi uit cindy!

Groetjes Nicky

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja en het ledikantje en kast zijn ook spierwit maar de knoppen gaan we zoiezo veranderen... wit kun je altijd aankleden met leuke kleurtjes toch!!!

maar de kinderwagen ja uhmm ik denk dat we toch voor een nieuwe gaan!!! hij ziet er zo wel goed uit met de reiswieg erop maar dat was het dan ook hahahahaha

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey,

duchess, dat hoort niet hoor! Minibar moet vol zijn...ontbijt kan idd soms vertraagd zijn...maar als van te voren is aangegeven dat er ontbijt moest worden gebracht moet dat al voor de deur klaarstaan!! Bubbelbad, kan wel eens vies zijn omdat het niet vaak gebruikt word...(sta je versteld van, mensen zijn soms moe na een bruiloft hahaha)

Maar eigenlijk moet het eens per maand goed schoon worden gemaakt en de leidingen ook ivm legionaireziekte!!!! Dit is gewoon verplicht hoor!

Dus ik zou zeker een klacht indienen...

Trouwens een bruidskamer vies???? dat mag niet!! Een bruidskamer word altijd voordat die geboekt is nog eens schoongemaakt...idd als die niet vaak geboekt word vergaard er veel stof!!

(heb in een hotel gewerkt...dus weet hoe het moet)

Snap er niets van....vind het echt slecht hoor..dus zeer zeker een vergoeding vragen of nogmaals en dan echt dat alles tip top is hoor! Met gratis champie in de avond erbij ofzo!!!

Cindy, ooh jammer dat het tegen is gevallen meis......dikke knuffel!

Zo dat wea het ff snel hoor, moet verschrikkelijk naar de wc hahahaha..maar zit al t e lang te lezen! Dus ben er weer weg van!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahaha miran ga maar eens naar de wc.....

wat vind jij van de fototjes?? gaat of niet?

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het gaat cindy, ik vind de wagen niet mooi....maar dat is smaak. Ik hou meer van donkere wagens. Mijnes is ook 2e hands (2 kindjes gebruikt) en daar zag je niets aan...nu is die wat aan het verslijten bv de bandjes....het is een onbekend merk, maar ik was er zoooo blij mee...hij zag er goed uit!

Dus als je dan iets krijgt wat er slecht uitziet of vies.....dat vind ik jammer want euhm...hoe moeilijk is het om een wagen mooi schoon te houden???

(mijn buggy, extra lichte voor op de fiets, heeft in de auto gelegen en we hadden een vochtprobleem...niet bij nagedacht en toen is het weer erin gekomen..maar ik heb hem gewoon ehlemaal uit elkaar gehaald en wat gewassen kon worden in een sopje gezet...het weer is er niet helemaal uit..maar vlekken zie je niet meer hoor!)

Misschien is het een optie voor jouw...goed kijken hoe die in elkaar zit...alles uit elkaar halen (schroeven) en dan wassen om te kijken of die schoon word?

De kleur...tjsah....misschien een mailtje met foto sturen naar de leverancier....en dan vragen of ze weten welke het is...en of er vervanging van de stof beschikbaar is!! Trouwens...staat er nergens op een label of stukkie op het frame welk nummer hij heeft. (soort van chassis nummer) vaak weten ze daar wel wat op te vinden!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies het is ook niet echt mijn smaak en al helemaal niet omdat het voorwiel niet meedraait haha..

ja idd ik zal straks eens gaan kijken of ik iets kan vinden op het frame ofzo want die is nog wel goed..
    en er zal vast wel ergens in een of andere winkel losse zitgedeeltes te koop zijn of de reiswieg ik zou straks wel eens kijken!!!

ik ga nu verloskundige praktijk kijken...
    doe ik altijd op zondag haha

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik heb even op mijn knieen gelegen haha maar kan nergens een nummer vinden...

het lichtblauwe gedeelte is een soort van overtrek en kan ik eruithalen en uitwassen dat wel hahaha wat een gedoe...

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    neee ik zie niks hahaha

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Jammer.....ik zou het blijven proberen en een mailtje sturen met foto naar helpdesk van leverancier.....niet geschoten is altijd mis he! En misschien kan je hem wel aanpassen naar wat jij graag wilt....misschien ook wel een zwenkwiel vooraan dat vervangen kan worden??? Ach je weet het niet he...succes er mee in ieders geval!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miran, ja het is achteraf heel erg slecht geweest.
    We vinden het ook niet kloppen maar dat moment zelf ben je zo overdonderd en doodmoe!
    Minibar was echt niks... heel slecht.
    Oom & tante hadden een arrangement geboekt. Daarbij hoorde een volle minibar met frisdranken, sappen, water en alcoholische dranken. Er stond dus echt alleen cola, bier, wijn, martini, bacardi en champagne.
    Ze hadden een alcoholvrije champagne gevraagt maar we kregen gewoon een champagne met alcohol.. die hebben we laten staan (stom van ons maargoed) We hebben dus maar cola uit champagneglazen gedronken haha!
    Het bed was wel schoon (lag een sprei overheen) maar de nachtkastjes lag me toch een laag stof op! Andere tafeltjes leken wel schoon maar heb ik niet goed na gekeken.. maar eigenlijk was alles best stoffig.
    Er hing in het bed een hele grote lamp waarvan 2 lampen kapot waren, en er hingen allemaal spinnenwebben aan!!
    De jacuzzi kan idd best vies zijn maar het was duidelijk dat die niet even schoongemaakt was van te voren!! Want we zette hem aan en het hele bad was bruinig met vieze korsten overal! Was echt heel vies... Toen we hem opnieuw gevuld hebben hebben we de bubbels niet meer aan gezet en toen bleef hij wel schoon.
    OHJA we zouden naar de kamer gebracht worden maar dat was ook niet!! We moesten zelf zoeken waar hij was!
    Toen we op de kamer kwamen hebben we bijna 5 minuten gezocht waar het licht zat! Konden we niet vinden, was pikkedonker!
    Ook was het ijskoud en heb ik zelf de verwarming aangedraait...
    Het was gewoon heel slecht eigenlijk, maar op dat moment zelf zie je dat niet zo. Mijn nicht heeft daar ook geslapen met de huwelijksnacht en toen was alles wel goed, dus dat is heel raar...
    Mijn vader gaat idd eisen dat we nog eens mogen komen en dan incl diner savonds hihi. Dan gaan we gewoon smiddags al en gaan we van alles genieten!!!!
    Ben wel benieuwd of het gaat lukken. Maar ze zeiden dat de manager van t hotel er niet tegen kan als er klachten zijn dus ze wisten wel zeker dat we nog eens mochten... dat is wel lekker. ;)

Cindy wat balen dat het zo tegenvalt meis!!
    Die kinderwagen zou ik ook niet gebruiken denk ik... Moet je eens op marktplaats kijken wat een nette daar tussenstaan!
    Sowieso een stang die niet te verstellen is is heel vervelend..!!
    Kamertje is wel netjes dus die zou ik gewoon gebruiken! ;)
    Staat er nergens op de wagen welk model het is? Hier staat het op de windhoes die over de bak gaat. Het lijkt me trouwens een erg oud model?
    Je kunt wel bijna alles los verkrijgen bij Quinny trouwens, gewoon via de babyspeciaalzaak.

Deel Deze Pagina