ohhh meisjee echt waar hecht er niet teveel waarde aan aan hoe zei het heeft uitgelegd.. mischien even terugbellen en uitleggen dat 25 januarie je eerste dag was om aan te houden zeg maar!!! kijken wat ze dan zegt,gewoon zeggen dat je het zelf even hebt uitgerekend en naar aanleiding daarvan het wel klopt... ohh meiskee kon ik maar in de auto stappen naar je toe komen!!!!!
ja toch minnie het klopt wel he want het verdubbeld per dag toch ongeveer?? dus hoe ik had geteld komt precies uit met hoe het nu staat toch
inderdaad cindy en het verdubbeld in de 2 a 3 dagen............dus het klopt zoals cindy het zegt! ben nog even bezig en dan krijgen jullie een pb........
Wat een idioten dat de HCG waarde niet zou kloppen met deze termijn!!! Wat een sukkels! Bij iedereen is dat anders hoor! Er zijn mensen die pas bij 3 maanden posi testen, dus die zitten dan 3 maanden lang onder de 25!!! En zijn toch zwanger. Debby dat jij in een paar dagen van 7 naar 110 (toch? btje vergeetachtig) gegaan bent dat zegt echt wel genoeg. Je hebt twee posi testen en 110 is vlgens mij super netjes. Vind het heel erg dat ze je dit aan doen!! Jij bent gewoon zwanger en de waarde van het HCG zegt ook helemaal NIETS over een eventuele miskraam! Ik ga nu slapen, kom vanmiddag nog wel ff!!
hey duchieee gaat het nog wel een beetje meiss!!!! ja ik vind het ook brutaal hoor hoe ze het hebben gezegd tegen deb!!! die hcg waarde zit gewoon ook goed als ie nu gedaald was naar 5 ja dan snapte ik waarom ze dat zou zeggen maar er zit gewoon een goede stijging in...
vanaf bevruchting vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM) mIU/ML of IU/L 7 dagen 3 weken 0 to 5 14 dagen 28 dagen 3 to 426 21 dagen 35 dagen 18 to 7.340 28 dagen 42 dagen 1080 to 56.500 35 - 42 dagen 49 - 56 dagen 7.650 to 229.000 43 - 64 dagen 57 - 78 dagen 25.700 to 288.000 57 - 78 dagen 79 - 100 dagen 13.300 to 253.000 17 - 24 weken 2e trimester 4060 to 65.400 25 wk tot bevalling 3e trimester 3640 to 117.000 Enkele dagen na de bevalling, niet zwanger < 5
deb meiss kop op meiss komt helemaal goed echt waar zoals je het zelf al hebt geteld klopt het gewoon helemaal... je moet ook 14 dagen voor eisprong aanhouden en niet 19 dagen zoals zij het heeft gedaan.. echt meissie kop op ik zou willen dat ik je verdriet even over kon nemen hoor))
Die schematjes geloof ik ook niet zo in, omdat daar zoveel verschil in zit en daarbij zeggen ze dat je na de 16e week een hcg daling krijgt (kun je ook niet meer mee doen met MvM) m aar volgens al die schemas niet. Ik vind t iig niets zeggen en 110 dat heb je niet zomaar. Een test reageert pas vanaf 25 dus dat zegt genoeg toch!!! Als je je bedenkt dat sommige mensen pas laat posi testen, hebben ze dus in de 5e week pas ergens 25 hcg!!
Ik zit hier in tranen en snap het gewoon niet. Een verpleegkundige kan toch niet zeggen dat het vermoedelijk een mk wordt . Mijn moeder vroeg al of ik niet de vk kan bellen....
ja precies dat is wel zo duch.. sommige testen pas in week 18 of zo pas positief en het staat ook overal aangegeven,dat het per lichaam verschillend is toch!!
@deb... wat een geklier zeg ! ik geloof er ook gewoon in dat het goed zit hoor, don't worry @hier ... ik ben even een tijdje achter de pc weg, zit er even helemaal doorheen ! ten eerste steeks steken links in mijn zij... zo irritant en ten tweede net een rot telefoontje gehad over de pleegkindjes.. ze willen niet eens zeggen hoe het met ze gaat en zo, maar wel even de spullen komen halen ! grr ben gewoon boos en verdrietig.. alles te gelijk, zit hier nu ook te janken..... tot later
En het kutte is dat we vorige keer ook al een aanvaring met haar hebben gehad. Dat was toen ze 2 weken dicht gingen in verband met de kerst en toen heb ik gevraagd of ik niet alvast met Primolut mocht beginne, zodat we begin jan. direct konden starten met spuiten. Volgens dezelfde (!) verpleegkundige kon en mocht dat niet en toen ik de arts had gemaild, zei de arts direct "tuurlijk, moet je doen!". Ik heb de arts daar toen ook mee geconfronteerd en ze zei toen dat zij daarom ook de arts is en die ander de verpleegkundige...en nu weer
ja precies ik zou het een kansje wagen???? ohhh ik vind het zo erg dat ze je zo down heeft gemaakt meiss!!!
Ik sprak laatst nog iemand die negatief testte tot week 23. Ze kwam er dus pas achter toen ze 23 weken zwanger was bleek op de echo!!! Dus die had tot week 23 onder de 25, en dat is ook geen miskraam geworden. Heel slecht van die verpleegkundige, echt waar, maar vaak weten die er niet veel vanaf hoor...
@deb: bellen meid. wedden dat de vk je helpt....... @heidi: dikke knuffel meid! het is ook niet niks allemaal.........