huh nu heeft ze weer niks gezegd(slecht geheugen ook al) maar van die waarden dat klopt dus helemaal niet hoor!!! je hebt het tabelletje gezien toch.. en zoals duch al zei het is bij iedereen verschillend.. ze is volgens mij gewoon bang dat ze op haar flikker krijgt door vorige week en nu... of ze willen het niet geloven omdat het echt gewoon een wondertje is dat later ingenesteld is... echt meiss laat ze lullen,,en ga lekker genieten meiss **knuffel**
Ik weet het nog niet...wacht eerst het bericht van de arts even af. Ik zei al tegen de vpk "je kunt ook teveel weten"
meiden ik ga er weer vandoor. heb even pauze en dan weer heeeel veel werk.misschien tot straks en anders komikmorgen na de fm even vertellen hoe en wat.hoop dat ikdan niet weer 60pagina's hoef bij te lezen haha. allemaal een dikke knuffel!
minnie werkze meid! en alvast heeeeel veel succes met de fm morgen! ik duim heel hard voor je hoor!!!! werkze!
ja precies debby , soms kun je ook teveel weten.... goed van je dat je het bericht van de arts gaat afwachten! maar oo zo lastig he al die onzekerheden.....
deb dinis zegt dat hij het echt niet leuk vind voor je hoor!! je hebt al zoveel onzekerheid en dan krijg je er ook nog zo`n domme doos bij die het allemaal volgens een boekje zit voor te lezen.. hij vind het echt erg voor je en zei ook al waarom wonen we zo ver weg??? hij zegt dat ik tegen je moet zeggen hou je sterk!!! en geniet van het mooie wondertje in je buik!! en zorg voor die dikke buik bij de bbq hahahhaha
minnie werk ze en als je niet meer komt vandaag heel erg veel succes morgen bij de fm.. laat ze een poepie ruiken he meis
heidi je hebt pb terug! cindy wat lief dat je man zo betrokken is zeg! zijn jullie altijd nog lekker aan het dansen!? mmm bbq!!! heb er ook wel zin in hoor!
hahha ik heb ook wel zin in de bbq alleen het weer werkt niet echt mee he... ja hij begint nu een beetje mee te leven zeg maar en echt door vorige week zijn denk ik zijn ogen een beetje opengegaan.. en debby heeft me vorige week heel veel gesteund dmv smsjes dat hij nu ook zoiets heeft van sjeetje zeg ze steund iedereen en heeft het zelf ook zo moeilijk.. en wij hebben niet echt de middelen om naar haar toe te gaan zeg maar... en hij vind dat het al erg genoeg is wat we allemaal doormaken... en niet iedere man leeft zo mee toch!!
wat ontzettend lief van hem zeg! fijn dat hij zo meelevend is... en helaas idd niet iedere man doet dat... mijn man leeft gelukkig wel mee hoor! wat lief dat je debby zo goed mogelijk steunt! echt heel lief hoor! en ook dat zij jullie zo heeft gesteund.... dat doet je toch weer goed he!
ook zekers niet mee stoppen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat zou zonde zijn!!!!!!! lekker blijven dansen!!!!
hahha ella dat is waar... deb ik ben nu ook zo`n beebisite aan het maken haha weet bijgod niet wat ik er allemaal in moet zetten hoor... hahahha
-=] desejo2010.babysite.nl [=- dit is die van ons oh ja desejo is wens hahahaha voor je niet weet wat het betekent hahaha... deb is goed...