PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, jeetje zeg, kan me voorstellen dat je je rot schrikt als hij zoiets zegt...en nu? Wat gaat hij nu doen? Gaat hij zich inzetten om die 20 weken achterstand weer in te halen? Of gooit hij het bijltje erbij neer?

@Cindy, haha, ik mag niet meer dagboeken invullen, dan moet ik betalen :S. Vanavond even met manlief overleggen....zal zo even bij die van jou kijken ;)

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: jeetje dat is wel behoorlijk een klap in je gezicht! en wat gaat die er nu aan doen?

@all: allemaal bezig met een babysite zie ik. heb jullie mooi aangestoken haha. voor degene die alles van mijn babysite wil weten mag me een pb sturen.......

minniemouse

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    echt waar moet je dan gaan betalen???
    gek he dus kan zeg maar 5 of 6 verhaaltjes erop zetten en thats it???

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Deb ik heb een berichtje op je site achtergelaten, leuk hoor!

Cin ik ga zo even die van jou bekijken.

Ik wacht al zooo lang om zo'n site te maken... Maar wil het echt pas doen als het hier ook raak is.

@Deb; We hebben wel een heel goed gesprek gehad gisteren, gelukkig en we zijn er ook weer uitgekomen. Hij zei dat hij zichzelf erg slecht had verwoord, hij zei over de MMM dat hij wilde stoppen maar dat dat dus niet zo is. Hij wil niet stoppen maar hij dacht dat het beter zou zijn omdat ie bang is voor zichzelf.
    Ik vind het zo fijn dat hij eindelijk eens is gaan praten, eindelijk...
    Hij heeft beloofd dat hij zich nu voor de volle 100% in zal zetten voor zijn opleiding en dat als er iets is, wat dan ook, dat hij me dat vertelt in plaats van dat hij dingen voor me achterhoudt en verzwijgt.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ben toen op een gegeven moment alle verhaaltjes gaan samenvoegen.............dat werkte ook wel........gewoon wat knip en plakwerk

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Minnie ik PB je even. :)

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    anja je hebt pb.........

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Gelezen. :)

En toen was het stil hier....

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Anja, ik krijg de rillingen van je berichtje zeg jeetje... Wat erg zeg.... Ik heb er geen woorden voor!! Hij zou nu zijn best moeten doen en moeten knokken voor jullie!! Hopelijk doet hij dat ook. Dit is niet niks.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja ik hoop echt dat hij zijn belofte na gaat komen meiss..
    ik begrijp echt dat je je kapot schrok toen dat eruit kwam gister...
    **knuffel**

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Mp; Ja zo voelde ik me gisteren dus ook... Zat te trillen van woede op de bank, serieus ik ben nog nooit zo kwaad geweest. Moet ook zeggen dat gisteren de aller eerste keer was dat ik zó kwaad op hem ben geweest. Maar vind ook dat ik er alle reden toe had.
    En het is nog steeds niet helemaal over ook.
    Maar omdat hij beloofd heeft om er nu dan echt voor te gaan knokken geef ik hem het voordeel van de twijfel.
    Het kwam ook zo koud op mijn dak, had het echt niet aan zien komen...

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cin; Thnx meid voor je knuffel. :) Hoe is het met jou? Hoofdpijn al minder?

*knuffel terug*

En voor iedereen die het kan gebruiken ook eentje :)

13. MyPrecious

@ Anja, nee poeh zoiets zie je ook niet aankomen natuurlijk.. Snap je gevoel echt wel hoor, voor 't zelfde raak je alles kwijt omdat hij een grote fout maakt... Hopelijk ziet hij zelf in hoe erg de situatie is en gaat hij heel erg zijn best doen..

14. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet helemaal bij gelezen, sorry meiden, ben even iets te down daarvoor...

maar anja wat een bericht zeg !
    ik hoop dat jullie er samen echt uitkomen, want voor je het weet is het raak en dan moeten er natuurlijk wel 2 ouders zijn die stevig in hun schoenen staan en er voor elkaar zijn... op alle fronten
    maar geloof wel dat jullie er uit komen samen...

verders hier een hele verdrietige dame... lijkt alsof alles een beetje tegen zit.
    gelukkig is de dag al bijna voorbij.
    ga vanavond vroeg naar bed met een slaap pil
    heb vanaacht ook al een half uur beneden gezeten omdat ik gewoon echt niet kon slapen.
    en dan is het snel morgen en weten we ook meer he
    haal me nu in mijn hoofd dat ik steeds van alles voel, ik weet het ook allemaal niet meer....
    ga het maar proberen los te laten...

15. MyPrecious

Getsie Heidi... Echt rot dat je je zo voelt.. Hopelijk vliegt deze dag snel om!! En kun je vanavond wat slaap inhalen.. Als je niet goed slaapt dan is dat ook alweer een extra iets waardoor je je rot voelt he..

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Heidi, moeilijk he die onzekerheid! En dan natuurlijk ook al het andere er nog bij...dat is gewoone ven teveel :(.

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Heidi; Ik wil je even een dikke knuffel geven, het is ook allemaal niet niks wat je de laatste tijd hebt meegemaakt meid.
    Kan me goed voorstellen dat je er verschrikkelijk down van bent.
    Ik hoop dat het verdriet van vandaag morgen een beetje wordt goedgemaakt tijdens de FM, hoop echt zo ontzettend dat er een mooi eitje aan het groeien is...

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heidi echt rot ja dat je je zo down voelt meiss...
    ik hoop dat je vanavond iets beter zult slapen meis:( **knuffel**

dames ik heb het 2de verhaaltje er ook al instaan pfffff hahahaha heb nu wel weer koppijn denk toch dat het alles bij elkaar is want met het laatste verhaaltje werd ik weer een beetje te enthousiast.. bleghh

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @CIndy, wat een mooie verhalen meis! Echt recht uit jouw hart geschreven en dat is zooo mooi! Echt super meis!

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Cin heb jouw site ook even bekeken. :)

Misschien is het stresshoofdpijn? ff lekker rustig aan doen meid.

Wat is het hier stil dames?

Deel Deze Pagina