dank je wel meiden .... ben gewoon maar even een beetje aan het mee blerren met de muziek en dan even janken... helpt vaak wel weer even het is inderdaad even allemaal te veel van "het goede"
Ik hoop dat het ei-groeipijn is Heidi! Ik had hier ook een beetje een trekkerig gevoel toen ik voor het eerst een ei had met de Puregon. Ik heb nog even in je topic gereageerd trouwens. Kan zijn dat je al weet hoe het bij mij gegaan is maar misschien vind je het handig om te lezen. Rustig aan meid en lekker met de muziek me bleren en huilen, lucht op! Ik ga even iets anders doen dames, ik kom vanavond nog wel even kijken.
en het 3de verhaaltje staat er ook alweer op hahahaha.. voor vandaag stop ik want de hoofdpijn idd anja is denk ik gewoon teveel dingen bij elkaar.. ga lekker morgen weer verder hahah deb dankjewel het is voor mij echt moeilijk om het te typen maar het is toch wel goed gelukt he???? en die van jou ik vind het knap dat je dat zo snel allemaal kan typen meiss echt waar... ff paramolletje pakken
Ik heb alleen het verhaaltje van gisteren en vandaag getypt hoor. Die anderen stonden allemaal al op mijn Hyves .
deb ga je lekker dansen weer vanavond??? wel rustig doen he meiss... dames nu heb ik een goed nummer erop staan die ik niet meer verander hahahhaha ik weet echt niet welke ik leuk vind want dat zijn er zoveel
Lieverds ik kom even dikke knuffels uitdelen! Wat een rotberichten lees ik toch weer! Anja ik hoop dat alles goed komt meis en ook voor Heidi! En Deb, jij bent gewoon zwanger, klaar. En dat kleintje gaat goed blijven plakken, vast en zeker!!!! Hier vanmiddag even paniek.. bah! Had toch verteld over die hartslag dipjes.. moest dus vanmiddag weer aan de ctg. En hij zakte naar beneden, en ging wel zooo langzaam (hij zakte van normaal rond de 140-160 per minuut naar 65 per minuut!) en bleef daar heel lang hangen. Ik merkte dat de verpleegkundige die bij me zat een beetje paniekerig werd en de tranen schoten in mijn ogen. Een ander hartslag apparaatje dr bij om mijn hartslag te meten (dat ze zeker weten dat t de beeb is) maar de mijne was natuurlijk super hoog (was helemaal paniekerig) en een andere verpleegkundige dr bij en die ging met spoed vragen of de gyn kon kijken.. (kunnen ze zo in de computer in de gaten houden) en ja hoor daar kwam ie weer omhoog... Maar dit was echt een ernstige.. Ik heb in totaal 2,5 uur aan de ctg gehangen waarin het nog een paar keer gebeurde maar t laatste half uur was netjes en dan mag je eraf. Ze snappen er dus niks van... beebje is goed op groei, mijn placenta functioneert goed volgens de laatste controle.. dus waarom dit is? Dat weten ze niet. We gaan dus doro met 3 x per dag ctg. En morgen bij visite van de gyn ga ik wel meer duidelijkheid vragen. Ik voel me aardig gestressed en oh wat ga ik blij zijn als ik dit kleine meisje eindelijk in mijn armen heb... echt waar.. vreselijk dit!!!
hahaha slimpie maar wel mooi meiss!!! ik hou er echtmee op voor vandaag.. ga zo even liggen denk ik heb echt hoofdpijn blegh is denk ik een jaar geleden dat ik het zo erg had in ieder geval vanaf gisteravond
ohhh duchh ik schrik me dood door je berichtje.. goed dat je nu in de gaten word gehouden en 3x per dag aan de ctg mag.. ik geloof best dat je nu wel zoiets hebt van meisje je mag komen hoor!!! oh ik schrok echt even tot ik verder ging lezen.. ik hoop echt dat alles goed komt meidd maar heb wel een super gevoel voor jou en je kleine meiss!!! kom even tot rust lieverd want ik snap echt wel dat je geschrokken bent.. xxxcindy
@Cindy, even lekker rusten meis! En ja, ik ga vanavond weer dansen @Duchess, jeetje meis, dat is zeker schrikken! Vaak gaat de hartslag weer omhoog als je op je linkerzij gaat liggen, dan krijgt ze meer lucht. Misschien kan je dat proberen als het weer gebeurt? En ik zou morgen zeker ook vragen aan de gyn!
Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik had het tijdens het persen met de bevalling. En toen riep de vk ook "op je linkerzij" en daarna ging het snel weer goed!