Hier nu doet de foto t ineens wel. Haha. Wat een moppie! Wat goed van het behang trouwens Tum! Eindelijk!
duchess wat spannend voor jullie zeg! hoop ook dat ze niet op de nicu hoeft te liggen! maar zo te lezen groeit ze goed!!! wanneer moet je weer voor controle naar zh?
Morgen Ella!! Ben echt een beetje zenuwachtig aan het worden.... maarja, we zien het morgen wel, het is zoals het is.. Tumm goed zo meis, gewoon lekker toekijken. Hihi!
dirigeren...nee die hangt scheef...nee dat patroon klopt niet met die baan...pas op hoor niet te ver afsnijden...neeheee dat klopt niet!!! Stampvoetend.... En dan word tum de kamer uit gezet hahaha, ga maar koffie zetten vrouw...wij regelen dat wel.......
Zo ging het hier in ieders geval..... Hmm ik moet echt eventjes hier stofzuigen en de zooi opruimen..ik laat mijn huishouden versloffen voor het internet....hoe kan je afkicken? En ik meen het..... Ben al niet zo een goeie huisvrouw...maar laatste tijd echt erg....ALyssa die speelt wel....dat is niet zo erg...maar moet toch echt weer met haar gaan wandelen enz.... Naar buiten toe, nu kan het weer stomme sneeuw...
jaa miran heeeel herkenbaar! idd het weer zit ook niet echt mee he... niks aan om nu te gaan wandelen!!!! het huishouden moet ik ook nog doen... helemaal geen zin in! miss verschuif ik het wel naar morgen
Nou ik zal eventjes proberen wat te slapen... dan kun jij gaan stofzuigen.. Afkicken, misschien is er inderdaad wel een anonieme zwangerschapspagina verslaafden praatgroep ergens..
Hoi Allemaal, Ik heb ook PCOS en spuit met Puregon en Pregnyl. Gelukkig slaat dat bij mij redelijk aan. Rond dag 20 moet een ei vaak wel lukken. Ik zit nu op het wachtbankje. Heb NOD op 1 maart. Wie van jullie zit ook in de buurt? Iedereen de moet erin houden hoor!! Bij mij is het bij de 1e na 1,5 jaar ook gelukt, ben nu al weer 7 maanden bezig. In dec. miskraam gehad, nu nieuwe ronde nieuwe kansen... Kop op!! Liefs Gwen
gezogen en gedweild ook maar meteen...ff snel erdoorheen....lijkt het schoon hahaha.. Ooh grappig...meisje was aan het kleuren met stiftjes..gaat eigenlijk altijd heel netjes hoor! Ze kan mooie tekeningen maken...ze oefend nu op haar rondjes... Maar ik zag dus dat ze op tafel aan het tekenen was...(kan geen kwaad was je er zo weer af) maar ik zei dus beetje luid Hey!! dat doen we niet...ze schrok zich een ongeluk!!! Hahaha dus ze wist goed dat ze iets deed wat niet mocht.....sneeeky..mama let ff niet op.....
Gwen, welkom! Klets maar lekker mee, de meeste hier spuiten of hebben gespoten met puregon ofzoiets... spannend je nod op 1 maart....mijnes is op 23e februari....maar ik word ongesteld heb al zoveel kwaaltjes.... En de moed houden ze er hier wel in hoor! Hihi, er zijn er al een paar zwanger en die doen veel goed he....trouwens, ik ben ook 3,5 jaar bezig geweest voor de 1e, en nu al vanaf haar geboorte maar in de MMM weer een jaartje nu... En pas 3 rondes gehad..dit is ronde 4 euhm...zeg ik dat wel goed....jah...dacht het wel hahaha
Hoi Mwgc! Jouw dochter is ongeveer even oud als de mijne. De mijne is van 12-04-2008! Ik herkende het verhaal van lekker zitten kleuren, op tafel (onlangs ook op de muur, minder!!) en het schrikken als je er wat van zegt! Heerlijk he zo'n meissie! Je weet waar je het voor doet!! Jouw NOD is al lekker dicht bij. Heb je nu daar al klachtjes van?! Gwen
hihi wat leuk kleurende kids! haha ze weten vaak al zo goed wat mag en wat niet mag he! miranda wat goed dat je al zoveel in huis hebt gedaan!!! ik werkelijk waar nog niets... ja een wasje aangezet! we gaan zo ff te winkelen! altijd leuk!!!