PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey wat is dit nu ..... ik ga net naar de wc, grote boodschap en bij het afvegen (voorkant dus haha) had ik wat slijm met helder rood.
    echt heel weinig hoor,... maar toch ?
    iemand verklaring ?

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @heidi: oei weet ook zo niet wat het kan zijn.......

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Geen idee heidi.. weet je zeker dat het van voren afkwam? want je kan ook bij het poepen slijm verliezen (dit namelijk IN je darmen) en er kan makkelijk iets scheuren aan je kringspier wat gaat bloeden he :)

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja.. vreselijk hahaha.. Er zijn aan de naam die ik net zag maar 3 letters toegevoegd.. maar het is wel een compleet andere naam qua uitspraak... En nu zegt mn mannetje dat ie die naam ook wel leuk vind.. *de eikel* :$ NEE, NEE, NEE het blijft de naam die we hadden :p

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hihi

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    waar is iedereen????????

7. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het kwam zeker van voren:)

gelukkig morgen de fm want k begin nu toch waar raar te denken hoor

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry :), weet het verhaal niet meer...en verder rustig aan doen hoor, harde buiken is toch een teken dat je teveel hebt gedaan!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Heidi, geen idee wat het geweest is, het kan misschien een eisprong zijn die eraan komt? Dat zul je dan morgen wel zien :D.

@Duchess, heb je nog even met iemand gesproken van de verpleging? En nu wat duidelijkheid? Ik hoop het voor je meis!

@Hier, net terug van dansen en ineens is er niemand online :O.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje rustig aan doen meis!! Idd een teken dat je teveel gedaan hebt en belangrijk dat je dan naar je lichaam luisterd!

Wbt die naam..... ben nu heel nieuwschierig hahah!

Deb, ik heb toen straks tegen de avonddienst gezegd hoe ik me voelde en ze kon t gelukkig goed begrijpen; zij zou t zelfde hebben. Ze kon er alleen vrij weinig aan doen. Ze weten nu eenmaal niet wat het is, wat ze wel weten is dat de hartslag telkens heel goed en sterk terugkomt dus geen reden om te denken dat het niet goed gaat met ons kindje. Maar het is wel iets dat in de gaten gehouden moet worden en ze heeft ook gezegd dat ze op zou schrijven dat ik morgenochtend een uitleg wil van de gynaecoloog. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben, wat ze doen als dit zo blijft gaan etc...
    Vanavond was de ctg weer goed, wel wat spikes maar dat mag. Maar gister was het ook sochtends en smiddags zo raar, en savonds weer goed. Dus morgen even afwachten. Ik ben iig blij dat hij vanavond goed was. Geeft toch een betere nachtrust denk ik. (al slaap ik toch wel met die pil haha maar voor manlief dan toch)
    En dan kijken we morgen wel weer.
    Ik voel haar wel een heel stuk minder bewegen dus dat ga ik morgen ook even zeggen.

Verder mag ik sinds vandaag zoogcompressen dragen... hahaha. Ik werd vanochtend wakker met een opgedroogde witte plek in mijn tshirt. Helemaal leuk vind ik zulke dingen. :eek: Als je nu knijpt in mijn tepels komt er ook vloeistof uit, kleurloos, maar droogt wit op. :D

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess pfff wat heftig allemaal meid!
    wat schrikken , ik schrok me rot toen ik je berichtje las!
    heel veel sterkte hoor!
    en goed van je dat je uitleg gaat vragen !!!!

tummeltje doe je wel rustig aan!? lekker aan jezelf denken hoor!

Anja wat klote zeg van je vriend... en de hele situatie erom heen! gelukkig hebben jullie er over kunnen doorpraten met mekaar. Hoop dat het goed komt meid en dat jullie er een weg in kunnen vinden!

Debby wat een leuke site! heb er ff op gekeken! leuk en lief hoor!

Cindy jij ook al zo mooie site! echt mooi! zit volgens mij heel wat werk in zeg

minnie wat fijn dat de papieren al binnen zijn!

Heidi hele dikke knuffel meid!!!
    en wb dat bloed.... dat zou ik ook niet weten!?
    miss dat je morgen even kunt bellen naar de gyn!?

meiden ik heb heerlijk gewerkt.... ben blij dat ik nu weer 3 dagen vrij ben haha!
    verder bloed ik nog steeds als een rund.... niet normaal he! het stroomt eruit. apart he!
    net alsof het al die tijden heeft opgehoopt ofzo!

Liefs Ella

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal,

oei ben toch wel zenuwachtig......had vanochtend ineens een temp van 36.2..........normaal is ie rond de 36.5.........en na de eisprong 36.8 of 36.9..........tja wie weet heb ik het toch goed en nu vandaag toch een eisprong. gisteravond nog wel geklust gelukkig. we wachten het maar af straks.....

minniemouse

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend Minnie!! Hopelijk kom je terug met goed nieuws meis!!

Ella, ja ze kunnen dan misschien niet weten waarom hij zo naar beneden zakt, maar ik wil wel graag weten wat ze eraan kunnen doen of eventueel gáán doen mocht dit steeds blijven voorkomen.
    Dus ben benieuwd.

Vervelend dat je zoveel bloed nu zeg!

Hier echt slecht geslapen ondanks de slaappil. Gister kreeg ik de slaappil icm 2 paracetamols, maar dat zal t verschil toch niet zijn?! Ben wel echt een paar keer wakker geworden van pijn (2 x van een harde buik en 1 x van darmenpijn) en uiteraard 2 x om te plassen en ook al heel vroeg wakker... Gister sliep ik echt zelfs nog half toen ik t ontbijt kreeg.. dat laatste zal wel door spanning komen denk ik.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @duchess: dikke knuffel meid en gewoon alles vragen wat je wilt weten. de gyn is er niet voor niks he!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, ik denk dat je al weg bent, maar veel succes in het zkh!

@Duchess, gelukkig was de ctg gisteren weer goed! Ben benieuwd wat de gyn zegt...en vervelend dat je slecht hebt geslapen.

@Hier, ik kwam gisteravond terug van dansen en was zooo bang. Ik had wat steken in mijn buik en ineens ook pijn in mijn onderrug. Ik moest naar de wc om te p**pen en ja hoor...weer bloed :S. Dus ik was ervan overtuigd dat het vannacht mis zou gaan (die ($(%) vpk ook!). Maar toen ik naar bed ging, was het bloeden al weer bijna over en vanochtend niets meer met het afvegen. Ik word echt gek van al die spanning...herkent iemand de buiksteken? Volgens manlief is het ook van de spanning.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Steken herken ik wel van begin vd zwangerschap. Had dit al een paar dagen voor NOD. Bloedverlies had ik niet, maar jij zegt zelf al dat je dat ook bij Ryan had dus probeer je niet al te druk te maken daarover Deb!

Deze CTG was ook weer goed. Maar ik ben nog niet echt gerustgesteld. :eek:
    Ikzei tegen de verpleegkundige, wat is nu 30 minuten op 24 uur?
    Maar volgens haar is de ctg een voorspelling voor de komende uren. Ik vind dat een beetje raar, er kan toch net zo goed een dip zijn vlak na de afkoppeling of denk ik nu raar. :D
    Nouja we wachten de gyn maar af, die komt meestal rond half 12.
    Komt nu een andere, de andere vaste afdelingsarts heeft gister haar laatste dag gehad. Dus ben benieuwd.

17. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tumm... spannend meid, ik lees het straks wel...

@duchess vervelend dat je weer slecht geslapen hebt... ik slaap ook al 3 dagen slecht omdat alles went behalve een snurkende vent ;) maar goed das weer wat anders...
    misschien kun je vanmiddag nog even slapen ?

@deb... ik weet het niet meid.
    wilde dat ik wat kon zeggen. wel heb ik voor ik wist dat ik zwanger steeds een soort ongi pijn gehad.. ook in mijn rug. dacht steeds wanneer komt die ongesteldheid nou... werd er op een gegeven moment zo vervelend en boos van. maar ja het kwam niet want ik was zwanger !
    en jij ook ! komt best goed meid, rustig aan doen.. eeen dikke knuffel

meiden ik ga ervandoor
    naar het zkh voor de eerste fm
    en daarna even de stad in dus ben later terug
    dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken !

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het bloedverlies herken ik inderdaad van mijn vorige zw.schap en het komt wel vaker voor met ontlasting dat je bloed kan verliezen, zeker omdat alles dan goed doorbloed is en zo. Bovendien is het alweer gestopt, dus dat is ook weer een goed teken.

Ik zou inderdaad ook zeggen dat een CTG een momentopname is en niet een voorspelling voor de komende 24 uur, maar ja...daarom zijn wij ook geen artsen ;).

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Heidi, succes in het zkh meis!!!

Over de buikpijn, ook dat is alweer over hoor, dus het is niet continue ;). Ik denk dat er ook een hoop door de stress kwam gisteravond!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ze zegt geen voorspelling voor 24 uur, maar iig voor de komende 1,5 uur. Maar lijkt me eigenlijk niet echt. Maarja t zal wel.
    Ik moet het iig zeggen als ik haar langer dan een uur niet voel bewegen.

Deb niet te onzeker he meid!! Jij bent gewoon lekker zwanger en jou beebje blijft lekker zitten. :D :D

Heidi veel succes bij de FM!

Deel Deze Pagina