PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Net toch maar getest...alhoewel ik wel wist dat het natuurlijk een duidelijkere streep was!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik snap ook niet waarom ze het vroeg...ze weet niets van het bloedverlies en zo, dus waarom vraag je dan zoiets???

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mooie duidelijke test!!! :D

Heeft ze het niet via via gehoord ofzo??

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat kan eigenlijk niet...

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Dees, ben je aan het werk?

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    WHoohoo Deb is hartstikke zwanger hoor! Deb probeer niet te onzeker te zijn. Volgens mij zit het gewoon goed!!
    Bloedverlies ken je en steekjes/krampjes zijn heel normaal de hele zwangerschap door. Ik had het ook al meteen vanaf de posi test!! Herinner je je dat niet van de zwangerschap van Ryan?
    Probeer niet te veel te stressen meis, dat is niet goed voor je beebje! *knuff*

Tum leuk he die vlekken... haha. Ik heb ze gisteravond trots aan manlief laten zien whaha.
    Die vriendin van ons die bevallen is, heeft geen melk... en ook nooit zon vlekken gehad o.i.d., dus ik ga er nu maar vanuit dat ik wel melk heb?! Vind t echt sneu dat zij geen borstvoeding kan geven!

Hier echt zooo onzeker. Toen straks ff mn hart gelucht bij de verpleging. Met flinke dikke tranen haha... gelukkig snapte ze t.. Ik heb ons meisje ook nog helemaal niet gevoelt.. vannacht niet en vanochtend niet. Terwijl ik thuis wakker werd van t getrappel en als ik net wakker was was t helemaal erg.
    Dus ik voel me echt niet goed. Heb daarom nog een uur extra aan de ctg gehangen en die was ook gewoon goed. Maar ik blijf onzeker, bah!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duchess, je meisje blijft nog wel ff zitten hoor..misschien ben jij extra gespannen dat jehaar daarom minder voelt!

Hmm, hier manlief aan de tel gehad...hij komt eerder naar huis en brengt me even naar de HA vanmiddag...ik moet er om 4 uur zijn. Kan nog geeneens naar boven lopen zonder buiten adem te zijn...oh wat wil ik pufferen..maar ik mag niet...heb er vannacht al 5 ofzo gehad en je mag er maar 4 per dag daarom ook gebeld wat ik nu kan doen..moest dus langskomen..denk dat ze gaan luisteren...want hoest me een ongeluk..maja ben er ook wel verkouden bij! Kleine meis ook....mischien ligt het daar aan....ik ben het onderhand zat ben al benauwd vanaf de kerst!!

En ik bloed niet, voel ook niets verder...snap er echt niets van!! Zou ik dan echt geen eisprong hebben gehad....zucht....

Kleine meis zit naast me sprookjesboomfeest te kijken..vind ze leuk! Net bruine beer in blauwe huis...ook al geweldig hahaha, ik kijk daar ook graag naar..is echt lief!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miranda wat lastig dat je zooo benauwd bent meid!
    doe rustig aan! en succes straks bij de ha!

heidi ik heb je toegevoegd hoor! jij was ook nog laat wakker zag ik... hoe is de fm gegaan!?

duchess! pfffff het wordt steeds zwaarder he meis. heb zo met je te doen!
    weet ook niet goed wat ik moet zeggen... maar denk veel aan je hoor! ook al ken ik je niet... vind je zo dapper!
    succes meis met alles.... hopelijk mag je nu vaker aan de ctg! als dat je wat meer geruststeld?
    is je man veel bij je!? en hoe gaat het met hem? voor hem ook echt heftig hoor!

debby meid voor jouw ook zoveel onzekerheid.....
    niks aan he die spanningen! maarre ik weet zekers dat jij lekker zwanger bent hoor!

tummeltje hoe is het met jouw!? doe je vandaag wat rustiger aan!?
    haha jaaa ben weer lekker vrij!!! ik werk gem 4 diensten per week... (werk parttime) dus dat is wel lekker!
    vandaag niet veel op de planning....

meiden ik bloed nog steeds! BAH begin er nu wel wat zat van te worden.... tis wel een hele grote schoonmaak haha!

ik zal ff douchen (jaja ben lekker laat) en dan ff de boodschappen halen! wordt ook weer es tijd dat ik ga koken denk ik.... :)

Liefs Ella

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    yeps! lang leve mn iphone dat ik met jullie kan meespieken!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    das wel makkelijk! zo tijdens je werk!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

hele dikke knuffel van mij meid!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal,

Nou wat een klotezooi weer! echt ben zo blij dat ik wegga daar! ben er helemaal klaar mee.

zal even vertellen......

heb eerst een kwartier moeten wachten. okee dat kan gebeuren het was druk dus niks aan te doen. nou toen was ik aan de beurt. ga mee met degyn (volgens mij nummertje 10 haha) en ze doet die staaf erin.........ow dat is raar hoor ik haar zeggen. wat vraag ik. nou ik ben nu naar je bmsv aan het kijken en het zit niet meer in drie streepjes maar in 1 grote dikke streep......ja en wat mag dat dan betekenen vraag ik. tja zegt ze dat zie je eigenlijk alleen maar als je een eisprong hebt gehad.........ik dacht meteen: ik wist t.....heb van dat doorzichtigge spul gehad en vanochtend ineens temp naar beneden. goh vraagt ze hebben jullie gemeenschap gehad. ja hoor dat hebben we......ik vraag haar om even naar de eierstokken te kijken en ze kijkt naar de linker. allemaal kleine eitjes en geen vocht ofzo......rechtereierstok zei ze gezien te hebben maar mij ging het allemaal te snel. heb haar dus gevraagd om die staaf er maar weer in te doen en nog een keer te kijken omdat ik het dus niet hadgezien. ook geen groot ei of vocht. dat zou kunnen betekenen dat ik dus al een ei heb gehad eergister of gister ofzo......ikvraag dus om een bloedtest. ja zegt ze dat kan ik wel doen maar de uitslag hebben we dan pasover 3 a 4 weken. OOMMMGGGG 3 a 4 weken.nou dan laat maar hoor. alshet zo is dat ik een ei heb gehad dan weet ik dat over 2 weken zelf ook wel.

heb haar het formulier van geertgen gegeven en ze gaat ervoor zorgen dat mijn status naar geertgen komt. ben benieuwd.

kortom: ik weet nu nog niet waar ik aan toe ben!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he 3 tot 4 weken voordat je progesteron uitslag krijgt!!! dat is niet normaal!!! hier 5 dagen.....ook 3 dagen voor nod, maar dan wist je het tenminste zeker!

Stomme stomme stomme gyns daar...echt snap er neits van...ben zo blij voor je dat je daar weg gaat!!! Anders word je nooit zwanger als het aan hun ligt.......

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nou ben er dus ook echt klaar mee. snap er gewoon niks meer van.mocht mijn temp nu weer 3 dagen hoog zijn dan weet ik het vrijwel zeker maar het zou toch mogelijk moeten zijn omeen bloedtest te doen......gggrrrrr

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; tja.. helaas zeggen die vlekken niets over de borstvoeding straks hoor. Mijn schoonzus had ze ook niet, en geeft nu borstvoeding. Dus denk niet dat het iets zegt over hoe het zal gaan :)
    Dat je borsten aan de productie begonnen zijn is zeker, maar hoe dat na de geboorte zal gaan.. dan moet je helaas afwachten :)

Heb trouwens gedroomd over een turkse meisjesnaam... geen idee hoe ik erbij kwam.. Ben benieuwd of het die van jullie straks is.. :p

@Miran; he bah.. dat is zo geen doen he.. zo blijven kwakkelen.. hoop dat de HA straks een betere oplossing voor je heeft!
    @Ella; Hier issie goed hoor! Doe het vandaag lekker rustig aan.. vanaaf weer werken.. dus kan nu bijkomen :p
    Ohh lekker joh.. heb je toch nog veel vrije tijd.. :D
    @Ikke; Zie je nou wel.. je bent verslaafd.. sluit je nou maar aan bij de groep van minnie :p
    @Minnie; Pfff..nou weet je nog niks.. 3 á 4 weken voor zo'n test? Belachelijk zeg! Nou.. dan maar "vertrouwen" op je lichaam (je slijm e.d.) en het beeld van je baarmoederslijmvlies.. hopen dat het dan toch een eisprong was.
    Straks naar het Geertgen en dan gaat alles beter meis!!

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jank..............

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *bied minnie haar haar sschouder aan, zodat ze even lekker uit kan huilen*

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hubbie is ook gewoon zo boos nu he. dat ze het gewoon WEER voor elkaar krijgen om me zo te behandelen! echt ongelooflijk!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    joepieee, een sliertje roze!! dat houdt in dat mijn ongi eraan zit te komen!!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedzo miranda! dan kunnen jullie lekker verder!

Deel Deze Pagina