voor je eisprong heb je een hamburgertje en na je eisprong is het meer een ja wat zullen we er eens van maken........een dikke plak peperkoek.........
@mninnie; oke.. beter dat je niet meer terug hoeft! @cindy; nou.. maandverbanden.. zo mag het niet eens heten.. hahaha dit zijn zoals miranda zegt; dekbedden tjaaa...denk niet dat je deze alcohol wilt drinken hoor.. haha 70%.. je hele strot brandt weg
mjam prima plan! ben helemaal geen zuupert maar na vanochtend lust ik er wel 1 haha. laatste keer dat ik wat heb gedronken is alweer 2 maanden terug.
ja hahaha das een goeie miran hahahha haha minnie ja ik vond het ook al zo`n rare uitleg van de assistente maar ze pakje er dus foto`s bij en begon het uit te leggen en toen snapte ik het dus wel hahaha
Ik beval in het ziekenhuis, dus waarschijnlijk zal ik veel van het pakket niet gebruiken. Dat breng ik dan naar Stichting Babyhope
kan ik me indenken...stel je word over 14 dagen ongi...dan kan je er eentje nemen op de goede afloop bij het geertgen!!! (zou ik wel doen...1tje maar!!)
@cindy: nou en ik had dus geen hamburgertje meer maar zon dikke plak peperkoek..........dan vraag je je toch af of eitje niet stiekem is geweest. net als de vorige maand.........
ik heb ook al lang niks meer gedronken haha met nieuwjaar een half glaasje champagne hahahha meer niet... maar dinis gaat vandaag aan de lambrusco hmmm
dat is mooi! ach de verbanden misschien maar die hebben ze ook in ziekenhuis...(zou er een paar mee pikken als ik jouw was...die zijn naemlijk fijner!!) en het plastic misschien vooraf...of zo een matje....voor als je vliezen breken en je nog in de auto moet hihi...
hahhahah tumm hahaha minnie ja gek he hoe ze het uitleggen je hebt gewoon je eisprong gehad en mischien heb je geertgen niet eens nodig
Ja precies.. ik gebruik gewoon wat ik moet gebruiken, en wat over is mogen ze van mij hebben hoor. Doe er toch niks meer mee @cindy; haha bedoel niet jou he maar dit: Stichting Baby Hope - home
als je al 2 maanden niet gedronken hebt...dan lig je na 2 al onder tafel...dus daarom 1tje maar hihihi
zie het al helemaal voor me.....rijden hubbie en ik binnekort toevallig bij tum ergens in de buurt en zien we daar een wagen op de vluchtstrook staan met een verhitte vriend en een puffende tum haha
ja dat merkte ik twee maanden geleden al. dat was mijn eerste wijntje in 3 maanden weer en toen werd ik na 2 glazen al zo licht in mijn hoofd dat iknaar huis wilde en wilde slapen haha
whahahaha schreeuwende tum... wat nou stoppen... doorgassen met dat ding ga een beetje bevallen tussen de koeien zeg