Ik ben soms gewoon zo verdrietig... dit is niet wat je voor ogen hebt bij een zwangerschap... ik wil niet klagen want weet dat jullie oh zo graag zouden willen.. maar pffff.. je hoopt toch dat je lekker kunt genieten van je zwangerschap. En ik wilde zo graag naar de 9mnd beurs als ik zwanger was. En ik wilde nog samen een weekendje weg voor de bevalling. En lekker gaan winkelen etc. En nu? nu lig ik de hele dag in bed en is elke dag hetzelfde..... pfff..... sorry lieverds maar pff ik trek t soms zo slecht..
is toch logisch dat je zo denkt. ik zou zeker op een gegeven moment hetzelfde hebben hoor! weet dat wij er voor je zijn als je iets kwijt wilt en dat er zoveel verslaafden zijn hier dat je je de hele dag kan vermaken haha......
ja tuurlijk snappen we dat wel in ieder geval ik snap je wel hoor meis!!! je had het je helemaal anders voorgesteld idd weekendje weg 9maandenbeurs en nu lig je maar op je bedje te wachten wat de volgende dag je brengt... ik zou willen dat ik het even voor je over kon nemen zeg maar... zodat je toch die dingen kon doen.. maar ja dat is wel makkelijk praten vind ik!!! een hele dikke knuffel meiss want je verdient het echt**knuffel**
Ja ben zeker wel blij met t topic hoor... zonder dit kwam ik de dag al helemaaaal niet door haha. Ik kan gewoon savonds al niet meer slapen omdat ik weet dat morgen weer precies hetzelfde gaat zijn. Pff. Kijk al uit naar kleine dingen, zoals de controle morgen, of mijn spulletjes die kwamen van de babydump...., er is niks anders om naar uit te kijken.. Het klinkt misschien stom, maar soms denk ik echt, laat d'r maar komen.... ik trek dit niet.... Vind t zo moeilijk te verwoorden he.. maar pff... en wil eigenlijk niet klagen.. maar soms....*zucht*
Poeh nou ik ga niet bij lezen hahaha. Duchess, echt kut dat je je zo voelt meis .. Ik snap je gevoel wel hoor. Het gaat allemaal niet zoals het moet en je ligt daar maar te wachten en te wachten.. Iedereen wil zwanger zijn maar niemand wil het zo.. Knuff!!
ja idd lijkt me ook wel dat je soms denkt van kom nu maar!!! en nu heb je alles al voor de kleine toch!! en de beebkamer is ie al klaar want dan kun je mischien daar even een tijdje in gaan... even wennen aan het idee dat het dadelijk een gevuld bedje is??? ja precies wat kun je zo de hele dag en tijd doen? ohh vindt het echt sneu voor je meiss
krijg ik net een sms van een vriendin van mij die ook al een jaar of 5 in de mmm zit dat de laatste iui niks heeft uitgehaald en dat ze nu gaan voor de laatste ivf behandeling...........ben er even een beetje down van.
duchess, gewoon lekker klagen het is niet niks om op je nest te moeten blijven liggen terwijl je zoveel nog zelf wilde doen! hmmz ik heb meisje op bed moeten leggen, ze was zoooo sjaggie...en ze slaapt al! ligt er nog maar 3 minuten in...... Hopelijk word ze morgen niet om 6 uur wakker hihi. oh over ongi in de MMM, mijnes is veeeel erger...bloed echt letterlijk leeg...en voorheen was ik goed wel 2,5 week ongsteld (constant bruin ligt rood)...nu na 4 dagen weg! geen bruin...niets!
Minnie, getver nee dat is ook geen leuk nieuws zeg en zulke mensen gun je het ook zo erg en dan dit...
oh dat is erg....maar die laatste IVF gaat zeker goed nieuws brengen! Daar hopen we dan maar voor toch....
Beebkamer is nog niet klaar.. kijk er idd wel naar uit dat die klaar is!!! Dan ga ik soms wel ff snuffelen... T vrvelende is gewoon telkesn die voorweeën.. ze zijn dr al in rust en als ik ook maar opsta om naar t toilet te gaan worden ze heviger.. en ik denk dan wel soms, laat dr maar komen, maar in werkelijkheid is en blijft het beter als ze nog even blijft zitten he? Ach ik kan mn gevoelens niet goed verwoorden.. maar voel me soms gewoon echt.. verdrietig. Het is gewoon niet wat je verwacht van een zwangerschap. Soms ben ik gewoon jaloers op mensen met een goede zwangerschap.... zou er ook zo graag echt van genieten!!!
ja precies... wat een rotnieuws zegg minnie het herrinert me eraan dat wij na iui ook ivf in moeten bah!!!! miran mischien kan je ze strx nog even wakker maken?? zodat ze toch doorslaapt vanacht
@MP: ja ze zijn al zo lang bezig! en we houden elkaar heel goed op de hoogte. ze heeft al een keer een bbz gehad waardoor er al 1 eierstok weg moest en ik vond het erg moeilijk om te vertellen dat ik zwanger was. heb het wel gedaan hoor. en heb haar ook zelf gebeld toen het is misgegaan. ze vond het wel fijn dat ik voor allebei de dingen gewoon haar belde of langskwam ofzo. maar vind dit zo erg voor hun!
@cindy: ja daaaaaaaaaag zover komt het bij jullie dus echt niet he! wij gaan zo hard voor je duimen dat je de volgende iui gewoon heel erg zwanger bent en dat het ook lekker blijft plakken!
wou dat dat hielp...maar die kan goed nog een uur tussendoor wakker zijn en toch na 12 uur dat ze in bed lag wakker worden.... Ach we zien wel...dan morgen maar wat vroeger opstaan hahaha dat redden we wel hoor.....misschien heb ik in de ochtend meer zin om de was te doen hahaha