cindy ik vind het heel spannend voor je hoor!!!!! slopend he die wachtweken!!!! duim heel hard voor je mee!!!
ella, iedereen zijn mening he...maar ik moet gewoon zeggen...heb het opvallend vaak goed Tis een kwestie van voelen en interperteren....misschien ken je wel koud lezen? Dat doen sommige paragnosten ook....en dat is helemaal niet zo moeilijk....dus misschien doe ik dat ook wel een beetje......
ja wel bijzonder hoor miranda! wat leuk dat je het zo vaak goed hebt! ben benieuwd hoor! vind het wel altijd leuk om te lezen hoe jij je dingen hier neerzet , maar zelf hecht ik daar weinig waarde aan. maar ja idd iedereen zo zn eigen mening.
meiden ik zal ff afwassen en bed opmaken en nog ff de was opvouwen!!!! voor iedereen heeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!! spannende dag voor velen van hier! en tot morgen (denk savonds pas) Liefs Ella
hahahha ella had je beter niet kunen vragen ik hong weer boven de wc hahahaha miran ja ik hoop het en jullie zijn de eerste die alle kwaaltjes weten hahahaha en ja ik geloof er dus we heel erg in hahaha te erg soms ga heel vaak meer op bijgeloof af dan de realiteit soms kan het fout zijn maar de meeste tijd is het beter hahahah
oow jakkes cin! hoop dat dit de laatste keer is dat je de wc hebt gezien! succes meid! en beterschap!!!!
hahaha het gekke is ik ben niet ziek????? hahahaha komt gewoon door die medicijnen denk ik dan whahahhaha
nee cin...je klaagt al 3 rondes erover dat je misselijk bent na je eisprong..dus ik denk dat het komt door je hormoon veranderingen...en dat je medicijnen nu het nog ff ietsjes erger maken...staat het in de bijsluiter als bijwerking??? Ella, fijn avond nog..en nu nog was vouwen...pfft....succes morgen met cursus!
hahaha miran maar ik moet al sinds zondag overgeven hahaha... ja staat wel in de bijsluiter maar zo erg als dit??? en ik heb volgens mij pas vorige ronde echt overgegeven in ieder geval wat ik me herriner de rest van de maanden was meer steekjes en weet ik veel wat allemaal,flauwekul whahahaha
ja dat is wel heel erg cindy! miss morgen idd maar ff de huisarts bellen! zo afwas gedaan en bed opgemaakt! nu alleen de was nog!
ik ga stoppen..ga op bed liggen tv kijken...heb echt rugpijn en steken in mijn buik en vagina....niet leuk En heb opvliegers...in 2 uur al 6 gehad....bah! TOt morgen meiden!
oh dat is minder miran slaap lekker en een fijne avond alvast succes voor morgen.... ja ik ga ook naar de dokter bellen morgen maar hoef nog maar 3 dagen met die medicijnen mischien hou ik het gewoon vol pffff
nou meiden tot morgen!!!! ga zo ff lekker douchen! en moet nog ff een wasje opvouwen! successss iedereen!! en welterusten! xx
ik ga morgen met de was bezig ahhaha me beentje kan al meer bewegen dus dat gaat wel weer hij is nu alleen nog heel dik mijn voet
nou hopelijk zakt die zwelling spoedig af en is de ontsteking weg!!! niks aan zeg zo'n ontsteking! lekker slapen cin! ik ga er nu echt vandoor!! haha