PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Iedereeen nog in diepe rust?!

@Ella, veel plezier met je cursus vandaag!

@Heidi, succes met je FM! Hopelijk is er nu eindelijk iets te zien!!!

@Miranda, jij ook succes met je eerste (toch?) FM! Ben erg benieuwd of de Clomid nog aanslaat. Je kunt de slaapzak eventueel vastzetten bij de rits met een veiligheidsspeld.

@Cindy, vervelend meis dat je zo misselijk bent :(. Ik zou ook zeker de ha even bellen! Wel vreemd, omdat je het vorige ronde ook had.

@Hier, vanochtend om 7.30 uur wakker, naar de wc en ik was net weer boven en ja hoor, huppa, gal spugen. Daarna maar een Sultana genomen, maar dat was eigenlijk te laat...Ik denk dat ik er maar mee moet leren leven.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel "grappig", ik heb helemaal een schorre stem van het overgeven....

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    nou deb t is wel een goed teken meis!!!!
    vandaag is de grote dag! :D

Ik heb vannacht geslapen onder invloed van pethidine. Wat een wondermiddel. Ben wel 2 x wakker geworden van een wee maar heb daarbuiten echt heeeeeeeerlijk geslapen! En me het eerste uur voordat ik ging slapen heeeerlijk ontspannen gevoelt, geweldig. Whaha.
    Alleen wat een rotprik is dat. :( Vorige keer kreeg ik ze in mn bil en daarna ging ik aan de ctg. Nu lag ik er al aan dus moest ie in mijn bovenbeen. IOOOOH dat deed zeer. (is een hele lange naald en word als een soort dartpijl erin gezet whaha... en de vloeistof is zwaar pijnlijk)
    Maar heb iig goed geslapen.

En nu ben ik net geprikt, nuchter. En ben aan een glucosedrankje begonnen. Bleh.
    Word over 2 uur weer geprikt en dan mag ik pas eten...

DEB! spannende dag vandaag!!!!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed om te lezen dat je zo goed hebt geslapen Duch!!! En ja, vandaag een spannende dag!

Grrrr, mijn oor zit nog steeds vol water :(. Ben gewoon doof aan 1 oor :(.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    irritant zeg! weet ook niet goed wat je dan kunt doen...

lig nu aan de ctg, dus probeer met 1 hand te typen om zo stil mogelijk te blijven liggen. :p

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie staat in de bijleesmodus.............

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb de ha maar even gebeld en heb nu een afspraak voor vanmiddag. Misschien moeten ze het even uitspuiten. Ze zei eerst om olie te druppelen en dan maandag te komen, maar omdat we naar CP gaan, mocht ik vanmiddag wel komen.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    goedzo deb! hopelijk kunnen ze je helpen.

goedemorgen minnie!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen Minnie!

Is mooi dat ik een afspraak bij de ha heb, kan ik ook iets vragen tegen die misselijkheid :(.

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oei dat was weer eens ouderwets veel bijlezen.........

@deb: groot gelijk dat je een afspraak bij de ha gemaakt hebt voor de misselijkheid. hoelaat heb je echo?

@duchess: fijn dat je wat beter hebt geslapen. weer een dag erbij he meid.........enne die kilootjes gaan er bij jou na de bevalling echt wel af hoor.............

@MP: in het einde van de zw kom je vaak nog wat meer aan heb ik weleens gehoord. maar als je eenmaal bevallen bent en het is idd meer vocht dan wat anders dan kom je er ook weer vanaf.......

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, ik heb een afspraak gemaakt voor mijn oor (dat vol zit en dicht zit met water), maar het is een mooie gelegenheid om direct iets te vragen tegen de misselijkheid ;). En de echo is om 11.15 uur. Nog even wachten...

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    gelukkig heb je de echo al snel en niet pas aan het einde van de middag.....ppffff dan zou je ook echt in spanning zitten de hele dag. hoe is het nu met je?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Misselijk, verder goed :D. Ben een beetje nerveus, maar ook niet heel erg zeg maar. Heb wel goede hoop!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    over twee uur weet je meer meid.............ik begin nu ook wel een beetje nerveus te worden voor morgen..........vind het toch wel spannend ookal hebben we het allemaal al een keer meegemaakt in nijmegen.........

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan ik me goed voorstellen Minnie! Dit is natuurlijk weer een stapje verder.

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    heeey er zijn er een paar wakker.......goedemorgen allemaal!

scheelt weer een deuk in mijn pan en een gebroken pollepel haha

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duchess, dat vocht dat jij hebt (want dat ishet gewoon door je opgeblazen gezicht enz) dat raak je meestal 1 week na de bevalling kwijt....je zult na de bevalling zelf ongeveer 7a8 kilo kwijt zijn aan baby en placenta en vruchtwater...als je veel vruchtwater hebt nog iets meer...ik was 14 kilo kwijt..en ben er nog 3 ofgevallen in 3 dagen omdat ik constant op de plee zat te piesen terwijl ik niet zoveel dronk!! Allemaal vocht....

Debby, ik duim voor je dat je straks ene mooi beebje ziet zweven!

Minnie, spannend hoor...vind het spannend voor jouw hihihi...nog 1 dag die kom je ook nog wel door hoor!

Cindy, hoe is het vandaag?

Ella, succes met je cursus straks!

Heidi, dikke knuffel...iets zegt me dat je er vandaag eentje nodig hebt....

Euhm...verdere meiden...dikke knuffel hooooor!!!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, wat het is druk!

Net kotsen op de wc en Ryan stond erbij en stond mee te (nep)kotsen. En manlief gaat gezellig foto's maken....

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha die ryan.............

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he...manlief van debby..waarom doe je dat nu!! Tsjah..tis ook wel grappig....hihi...ryan erbij nepkotsen....dat is wel leuk om te zien......(niet voor jouw hihihi)

Deel Deze Pagina