goedemorgen meiden!!! @deb goed meiss dat je de ha hebt gebeld,want lijkt me geen pretje met dat water in je oor nee en idd meteen iets voor de misselijkheid vragen... lekker een weekendje cp,me ouders gaan dit weekendje ook weg waarheen benik al vergeten hahaha.. spannende dag zeker vadaag meiss nog een uurtje dan weet je meer @duch gelukkig heb je weer wat beter geslapen meiss,oeii lijkt me pijnlijk zoals jij het omschrijft een dartpijl hihihi @minnie tuurlijk is het spannend meiss.. je weet nu ook nog niet wat de planning word,en het is ook allemaal nieuw he heel geertgen.. **knuffel meiss** @hier volgens mij is mijn been echt aan het opknappen hoor jess!!!!! hahahha hij is nog wel opgezet (olifant) haha maar dat neem ik er wel ff bij hoor!! het overgeven heb ik pas vanaf zondag,toen had ik nog geen pregnyl of zo gehad dus dit komt echt door de penciline kuur hoor!! blijkbaar is dat normaal met een pencilinekuurtje want ik heb net gebeld en de assistente zei nee gewoon doorgaan,dat is een normale bijreactie van de med.. ik heb nu nog 20 pilletjes liggen hahahaha van de iui voel ik niks?? maar zoals ik eerder al zei geen gevoel goed gevoel he word dit niks ou dan denk ik de hsg,en op naar iui nr 3 he!!!!
he bah...wat een nare bijwerking cin van de meds..... Mijn mama heeft nog een hele erge hahaha..die kan niet tgen een bepaalde soort antibiotica....die word inene helemaal opgezwollen! En rood...en alles jeukt hihihihi...heeft ze keer gehad toen ze in ziekenhuis lag...ze hadden haar kaart niet gelezen! En gewoon gegeven.........
ohh ja dat zei de doc ook nog maandag als je onder de rode vlekken komt meteen stoppen.. ik baal echt als een stekker dat hij niet gewoon dezelfde med gaf als vorige keer.. ja mijn eigen dokter is met vervroegd pensioen gegaan,die had ik al 25 jaar en was zo`n leuke man... nu heeft iemand anders het overgenomen zeg maar,en ik zei krijg ik weer broxill nee hoor je krijgt nu flucloxacilline??? me moeder zei al och die vent doet alles op een andere manier,de assistente is er ook helemaal niet happy mee hoor,ze zijn nu ook verhuisd van plaats in een bejaardehuis??? gezellig tussen de rollatortjes
Bekijk bijlage 57726 let niet op haar vieze snoet hahaha, snotvalling! Ik blijf aan het poetsen...en ze had net boterham met smeerkaas op..... dacht eerst schilderen en dan kijken hoe ze eruit ziet hahaha, maar ze was zo lief bezig......dat ik ff foto moest maken...
hahaha dat snoetje!! Ik was ff foto aan het maken had ik deze gemist hihi....lief!!! En jij zielig!!!