Hahah ik zal jou wel direct sms'en Cin, dan kan jij het op het forum zetten. Wij moeten daarna ook nog even boodschapjes doen, dus ben zelf pas in de middag weer online.
ja idd...doe maar deb!! Trouwens..ik moet vanaaf naar het ziekenhuis..en daarna gaan we bij mijn papa eten...en die zijn pc is stuk.....marco gaat die maken..dus ik kan daar niet online! Kan niet zeggen hoe het is gegaan...misschien morgen pas...........
nouw...wou een foto uploaden van haar roodkapjes outfit van carnaval....doet ie het niet! Hij zegt dat de schijf is beveiligd en dat ik er niets vanaf mag halen....alleen lezen bestand...naja...vent is weer bezig geweest........... Later misschien want had ook leuke van bij ballorig.....tussen de ballen met een net zo groen shirt als de ballen! Ze valt bijna niet op hahahaha.
debby ik ga gauw even verder maar wil je wel heeeeeeel veel succes wensen meid! en je mannetje ook! dikke knuffel!
is goed deb ik zet het er wel meteen op voor je!!!!! wij wensen jou en arnoud ook heel erg veel succes!! we gaan ervoor duimen,en hopen dat er een super mooi beebje te zien is meisss met een mooi knipperlichtje **knuffel***
Heel veel succes deb!! Oefff....(vieeessss.........pas op!) Gisteren klagen over buikpijn toch...trekkering gevoel...en rugpijn...nu vanmorgen ook nog....maar net snel moeten rennen naar wc...en een grooooottte boodschap gedaan...en meteen geen pijnen meer.....ahhaha ik zei nog volgens mij moet ik gewoon ff goed poepen.....
whahahha ja ik heb dat ook ooit miran dan zeg ik auw ik heb buikpijn.. ga ik naar de wc is het weg whahahhahaha en maar klagen over de pijn
erg he.... kleine meis is nog steeds bezig met verven...........handig! Hihi...ze vind het helemaal geweldig.......als ik er bij blijf met een doekje om de knoeiklodders weg te vegen..dan blijft de schade beperkt.....er zit een oranje veeg in haar haar...maar das alles hahahah
haha leuk hoor om zo lekker te kliederen ahahaha is vingerverf niks voor der?? hwhahahaha ik zie het al voor me ahha
het is vingerverf....dat gaat overal makkelijk af en uit....maar als ik dat doe.....hmmz.......dan krijg ik een verfmeisje dat niets op papier heeft zitten...andere keer dan maar weer hahaha...in de zomer als ze in haar blootje kan rondlopen zonder dat het te koud is.
heej meiden! duchess fijn dat je goed hebt geslapen meid! auuuw wat pijnlijk zeg die injectie! hoop dat de ctg goed was! Debby wat een mooie foto! en wat kijkt ryan daar super lief! heeel veel succes meid! miranda jij ook al zo prachtige foto! lief hoor hoe ze daar bezig is. wat een schattig meiske! minnie werkze vandaag! cindy voel jij je alweer wat beter vandaag? hoop het voor je hoor! meiden ik ga me ook ff klaarmaken voor de cursus.... helemaal geen zin in want het is nu mooi weer hierzo! (gisteren niet echt) en ik voel me helemaal niet zo goed , maar ja zal er toch maar heen gaan! Liefs Ella
Heeey meiden!! @Ella; Al uit je dipje van gisteren? @MP; auw.. ik heb nog steeds een bouwput als navel, dus die van mij is niet zo aan het oprekken als die van jou @Debby; *knuffel* komt goed meissie.. echt waar! ik herken je gevoel zó erg goed! @Miran; ohhh wat een lekker ding is je kleine meid toch he @Duchess; fijn dat je nog hebt kunnen slapen!!! succes met dat vieze drankej... bleghh @cindy; jeeej, fijn dat het beter gaat met je been. Wel je kuurtje afmaken hoor!! anders is het zo weer terug! @debby; whahaha sorrry.. dat koppie van ryan ook!!!! @miran; ohhh wat een snoetje!! helemaal geconcentreerd bezig!!! @ella; succes op de cursus!! Debby, je zal nu wel in het Zh zitten.. hoop zó dat er een kloppend hartje te zien is!!!! Zo.. vanavond hebben wij de 3d echo.. hopen dat de kleine meid een beetje goed wil liggen voor ons