PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whaha mischie had je het gewoon even nodig miran...

deb ik ben gewoon nieuwsgierig hoor:):)
    omdat we iedere keer de echo`s zien denk ik hahaha
    en ook omdat hij van jou is:):)

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *Annie in de bijleesmodus*

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey anja, hoe is het met jouw?

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    #4244 anja89, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    @Duchess; Ja nu zie ik het verschil wel idd. Maar toch, ik vind het er niet uitzien alsof je 30 kilo bent aangekomen hoor en het meeste gaat er weer af he meid.
    Fijn dat je vannacht wel goed hebt geslapen! Hoe was de CTG? Al iets van de gyns gehoord?

@Ella; Succes met je cursus vandaag! Ennn nog maar 4 daagjes! *knuffel* Hoop dat je je snel minder dipperig voelt meid.

@Debby; Er zijn ook speciale zetpillen voor zwangere vrouwen tegen de misselijkheid he. Die schijnen goed te helpen heb ik weleens gelezen.
    Je bent ook wel extreem misselijk zeg, ik hoop dat het snel beter gaat hoor.

@Minnie; Woehoe nog 1 dagje meid, ik vind het zo spannend voor jullie!
    Wat raar zeg dat bruinverlies.. Lichaam kan soms zo raar doen, herken het helemaal.

@Cindy; Fijn dat je been weer aan het opknappen is meid! Hoop dat je je heel snel weer beter voelt! Hoop zo dat deze IUI 'm wordt voor jullie... *duim duim*

@Deb; Oh meis ik vind het zo lullig voor jou maar eerlijk gezegd moet ik wel even gniffelen om dat koppie wat Ryan trekt op de foto. Niet gemeen bedoeld hoor!!!!

@Miranda; Wat een heerlijke foto van Alyssa! :D
    's Avonds naar het ZH? Dat doen ze hier nooit, gyns werken kantooruren hier. Heel veel succes met de FM meid ik ben benieuwd!
    Gaat het al beter met je hoofdpijn?

@Tummetje; Leuk vanavond een 3d echo!!! Veel plezier!

@Debby; JAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!!! Zie je wel jij bent gewoon lekker zwanger! Kan ook niet anders met die misselijkheid!
    Wel jammer dat je niet gewoon naar de VK kunt maar bij de gyn ben je ook in goede handen he! Wauw ik ben zo ontzettend blij voor je! :D

@Heidi; Had jij nou ook weer FM vandaag?

@Hier; Niets, nog steeds geen bloed en waaah ik word er gek van. Kan wel janken op dit moment echt waar. Sorry als ik ego ben maar ik moet even zeuren.
    Ik word hier niet goed van, echt waar niet.
    Jeetje wanneer krijgen wij nou ook een een kans... (sorry ik weet dat er meiden zijn die nog veel langer wachten en moeten wachten)
    Bij de eerste ronde Puregon dacht ik echt dat het raak was en toen kreeg ik ineens die teleurstelling van een nega test 1 dag voor NOD terwijl ie de dag daarvoor nog posi was...
    Daarna die stomme cystes en die stomme overstimulatie en nou gewoon niks meer.
    Geen ongi, geen medicatie en geen zwangerschap.
    Zit er even helemaal doorheen op dit moment, serieus.
    Waardeloze gyns die naar mijn gevoel te weinig informatie geven van hoe het zit in mijn lichaam waardoor ik maar onzeker blijf.
    Dat je hier gewoon bijna moet smeken om een echo te krijgen als je het gevoel hebt dat er iets niet goed zit...
    En verder, gaat het hier gewoon even helemaal niet goed, ik zit niet lekker in mijn vel.
    Zie overal om me heen dikke buiken en baby's en dat doet zo'n pijn.
    Normaal kan ik het goed hebben, zelfs dikke buiken op de poli in het ZH doen me niet zo heel veel.
    Maar nu kan ik het gewoon even niet hebben...
    *einde ego, sorry voor het lange verhaal*

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @minnie; wat vaag joh.. weet ook niet wat het kan zijn.. toevallig geklust de afgelopen dagen?
    @debby; jeeeeej! ben zo blij voor je joh! :D
    @annie; dikke knuff voor jou.. tis ook niet niets zo dat hele trajact he!!

Zo.. net de muurschildering afgemaakt (glitter-laagje eroverheen), ben niet echt tevreden.. maar heb ook geen zin om het anders te doen.. :p
    Lekker draai-konterig weer he :p

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miranda, schijnbaar had je het even nodig, even een slaapje.

@Anja, kan me voorstellen dat je nu helemaal niet weet waar je aan toe bent :(. Dikke knuffel meis!

@Tum, niet tevreden?! Dat is wel vervelend lijkt me :(.

Foto van de echo komt eraan! Even uploaden ;).

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En hier is 'ie dan.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    3 eitjes!!! eentje van 19mm...die kan ieder moment springen.....hopelijk dit weekend..is behoorlijk snel gegroeid.
    En dan nog eentje van 16mm en eentje van 12mm..... :confused: maar denk dat die wegtrekken want alle drie zijn ze te verschillend van grootte om te springen....

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Yessss wat goed!!! Dus toch :D. En moet je straks ook laten controleren of het eitje goed gesprongen is?

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    maandag jah...maar eigenlijk vermoed ik dat ie dan nog niet gesprongen is.... zit nu pas op dag 13...en ze kon het niet helemaal goed meten....eerst was die 22...en toen 19...hij was dus 24 bij 13....en later 22bij 13....beetje rare metingen..maar k denk dt er 2 eitjes zijn van beide 16 mm ongeveer...is wel groot hoor!! en die moeten nog wat langer doorgroeien hahaha

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jij denkt dat dat ene grote eitje eigenlijk 2 eitjes zijn?

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee dat die niet 19 maar 16mm is omdatze het niet goed kon meten....ik had het idee dat ze het wel heel ruim nam met meten.......

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh oke, maar goed...er staat iets op springen, dus dat wordt klussen :D.

En als je vindt dat Alyssa er vies uit ziet...dit is Ryan van net...

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haaaaiiiii beeeb van deb haha mooi hoor ik vind hem wel duidelijk hoor:):)
    en wat had ryan gegeten dan?? hahaha

@anja ik snap wel waarom je je zo voelt hoor.. ik hoop echt dat het nu eens doorbreekt **knuffel meiss**

@miran wat een goed nieuws zeg en 3 eitjes haha kom maar op met die beebies....

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallooo dammeeeesssss is er wel iemand??

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @deb: mooie echo hoor en je ziet al wel wat zitten........en die ryan haha smeerpoets haha.

@miranda: wwwhhooooo wat goed zeg! echt een mooi ei dus.......aan de klus de komende dagen meid!

@all; hier beginnen de zenuwen een beetje erger te worden.........

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zit ik een keer tegen mezelf te lullen haha grappig

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is begrijpelijk minnie vooral omdat je het zo graag wil ook he,en nu word er eindelijk een beetje vooruitgang geboekt toch!!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga maar even lekker bij hubbie op de bank hangen. hebben net gegeten en gaan vanavond even bij mijn ouders langs........morgen kom ik uiteraard even vertellen hoe en wat.....

allemaal een dikke knuffel!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    alvast heel veel succes voor morgen meiss....

Deel Deze Pagina