PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy wat fijn dat je je zo goed voelt!!!!
    hou dat idd maar goed vast!

duchess hoop dat ze snel met een plan komen!
    wat rot dat je nog steeds zo beroerd bent!
    leuk he die fotos op canvas!
    leuk idee zeg!

minnie heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!!!!!!!
    denk aan je hoor!

nicky hoe gaat het met jouw?????????????

tante mars , wat erg zeg.... heel veel sterkte!!!! en hoop dat alles goed mag blijven gaan! sterkte voor jullie!

Liefs Ella

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gyn is geweest..
    Weet niet echt heel veel meer. Hij zei dat ze niet willen inleiden omdat het nog te vroeg is en de beeb het binnen beter heeft. Had niet anders verwacht. Heb toen dus gevraagt of ze niet een plannetje kunnen maken dan, dat als ze bij 37 weken nog zit ze inleiden..bijvoorbeeld. Kreeg wel positieve reacties maar moet natuurlijk overlegt worden met het hele team.
    De zuster zei al, dan hangen we gewoon een mooie kalender op en kruisen we elke dag die voorbij is weg.
    Ook mag manlief een nachtje blijven slapen en mag ik in bad om eens goed te relaxen. Psycholoog gaan ze nog langssturen.
    Maar ik heb zo t gevoel dat ze haar met 37 weken gaan halen. Even afwachten natuurlijk op t antwoord maar vond de reacties inprincipe wel positief.. dat zou betekenen nog maar 2,5 week.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hoe is t met jou Ella?
    Het is al bijna maandagmeis!!!! ;)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat ontzettend balen dat je nu eigenlijk nog niks weet!
    kan me goed voorstellen dat je er helemaal zat van bent meid!
    wel lief dat je zoveel begrip krijgt van de gynaecoloog en van de verpleging!
    fijn dat je man mag blijven slapen en dat je lekker in bad mag meid! hopelijk ontspan je dan eventjes!
    goed dat de psycholoog langskomt hoor!
    al kan ik me voorstellen dat je daar dan ook wel weer tegenop ziet!
    sterkte met alles. ik weet natuurlijk niet hoe jij je moet voelen , maar begrijp wel dat het ontzettend heftig moet zijn. en verdrietig natuurlijk , want dit wens je niemand tijdens een zwangerschap , wat opzich natuurlijk een blijde gebeurtenis is!
    sterkte meid!

jaaa het is bijna maandag! ik zie er wel naar uit hoor! ben voornamelijk heel erg benieuwd! wat de vervolgstappen zullen zijn en wanneer we weer verder gaan/kunnen.
    verder voel ik me nog ontzettend down , niks aan. ik snap er ook helemaal niks van! maar laat het maar gewoon over me heen komen en dan gaat het vanzelf wel weer over!
    we gaan zo ff weg.. even ergens koffie drinken ;)

Liefs ella

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whiehoo... rond 5 april wordt ik in ieder geval ingeleid... dan ben ik 38 weken.
    Als het eerder echt niet meer gaat kijken ze verder, maar ze willen me iig niet langer dan 38 weken laten lopen!!
    Zoooo fijn om wat te weten...!!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo ladiesss...

@tante oh meiss niet zo mooi dan allemaal doe lekker rustig aan..

@duch lekker dat je manneke een keer mag blijven slapen,is dat voor vandaag dan??
    dus eigenlijk ben je nog geen wijs wijzer nu..
    ik hoop dat ze snel een plannetje hebben voor jou en beebje,,hou je het nog wel vol meiss???
    **knuffel**

@ella hoe komt het dat je je zo down voelt dan meiss??
    er zal toch ergens een verklaring voor zijn niet...
    mischien door al dat lange wachten,maar meiss het is bijna maandag!!!!!!

@minnie volgens mij ben je nu bij geertgen alvast heel veel succes meiss...

xxxcin

oh ik voel me echt goed snap er niks van hahaha

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh duchh wat een goed nieuws meisss haha cool om dat eigenlijk al te weten he..
    ben je niet een beetje zenuwachtig voor de bevalling meiss??

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!!

@Debby; Ohhh wat is het nog klein!! Toch weer mooi om te zien he! :D
    @Miran; Jeeej! Mooie eitjes op springen!
    @Debby; Veel plezier in CP! :D
    @Duchess; Aah, toch pas bij 37 weken.. is nog te doen hoop ik.. nog 2,5 week meis!!!
    @Cindy; Jeeej, dippie weg? :D
    @Tante; Veel sterkte meis!!!
    @Ella; Ohhh dikke knuffel, hoop dat je snel uit je dipje ent hoor!!
    @Duchess; Jeeej, rond 5 april!!! heb je nu een datum om naar toe te leven he!!! (en ik ook, dan ga ik met verlof :D)

Nou, wij hebben gisteren de 3D echo gehad. Maar de kleine meid draaide op het moment van de echo met de rug naar ons toe, en is zo 3 kwartier blijven liggen. We hebben 1 keer heel vaag dr gezichtje gezien.. maar dat was het :(
    Ach ja.. nog minder dan 10 weken :p Dan zie ik dr in het echt ;)

Metingen waren allemaal goed, ze loopt nog steeds een week voor, nu geschat op 1480gram, en bij de geboorte 3300gram. Dus ben benieuwd!
    We konden wel goed zien dat ze al een flinke bos haar heeft, *jeeeej* (tum houd niet zo van kale baby's haha :D)

Kreeg ook vandaag de bloeduitslagen.. heb geen trombose (nee joh.. echt?) en ook mn HB was goed. Nou.. prima weer he :)

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wat een goed nieuws tumm en veel haar mooiii moet ook he,ik hou ook niet zo van kale baby`s hahaha...
    jammer dat ze de hele tijd wegdraaide,mocht je niet terugkomen voor een nieuwe 3d dan???

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha Tumm die van ons deed precies t zelfde bij de pretecho hihih... Ach die meiden hebben lekker karakter!! ;)
    En leuk dat ze haartjes heeft en lekker een klein poppetje als ze echt 3300 gram gaat wegen bij de geboorte! :D Een echt meisje dus!
    Fijn dat alles goed is verder.

Hier mochten we idd ook terugkomen maar dat is er niet meer van gekomen voor de 3D echo. pff.

Hier echt wat om naartoe te leven zo fijn.. voel me veel prettiger ineens!
    Morgenavond mag manlief waarschijnlijk hier blijven slapen, heb er nu al zin in!!!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nee, helaas.. was een éénmalige echo.. heb de eerste al gehad met 17 weken, en de 3D mag maar 1 keer.
    En bovendien ben ik eigenlijk al te ver voor een 3D echo.. 30 weken schijnt de max te zijn.
    Och.. we vinden het niet zo heel erg hoor.. we hebben dr al zooo vaak gezien op echo's.. Volgende week weer.. dus ja :D

Zou erg blij zijn als de idd 3300gram zou wegen.. ik was een kleine dikzak toen ik geboren werd.. :p

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ik was een mini beebje bij de geboorte most op een soya dieet en al.. (is nu niks meer van terug te zien)
    whahahaha

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    aaaaah :p

Nou.. ik heb nog steeds babyvet hahahaha :D

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whaha ik weet niet denk niet dat het babyvet is bij mij hahah:):)
    och ja zo heeft iedereen wel eens wat he...

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoe issie verder met jou meis? Voel je, je nog steeds goed? :D

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Debby, haha nou leuk kotsmoment als je zoontje erbij komt staan en je nadoet en je man foto's gaat maken.
    Maar die foto is wel leuk die je geplaatst hebt :D .
    GEFELICITEERD met de geslaagde echo!!!!!! Geweldig nieuws!
    Schattig die echo foto, echt zo klein nog. Ik weet nog dat wij zooo blij waren met zo'n echo foto en als je nu achteraf de foto's bekijkt denk ik: zag ik daar nou armpjes en beentjes aan? Hahah.
    Aaaah die foto van Ryan hahaha :D !! Wat heeft ie gedaaaaan!
    Veel plezier @ CP!!

@ Miran, aah wat een lieve foto hihi.
    Super eitjes ga jullie best doen :D !! Goed nieuws zeg!

@ Anja, verschrikkelijk dat je je zo klote voelt :( herken het zo.. Iedereen heeft die momenten gehad of nog steeds.. Hopelijk kunnen jullie snel verder, als je "stil staat" is het helemaal rot.. Knuffel!!!

@ Cin, mooie banner :D kan ik jou ook een beetje in de gaten houden op welke dag je zit hihi.
    Fijn dat je je zo goed voelt vandaag :D houden zo!!

@ Ella, knuffel!!

@ Heidi, spannend en hopelijk maandag weer goed nieuws!

@ Duchess, heftig weer allemaal hoe het gisterenavond ging :( ..
    Fijn dat je man een nachtje mag blijven slapen zeg en dat je in bad mag, echt fijn!
    En top dat je niet langer dan week 38 hoeft door te zetten!! Nu heb je in ieder geval een vooruit zicht!

@ Mars, heel veel sterkte!!

@ Tummetje, jammer dat jullie meid met haar rugje zo ging liggen, wel leuk dat ze het gewicht geschat hebben en een bos haar kunnen ze dat nu al zien joh :D echt leuk!

Poeeh en nu weet ik niks meer :p wasmachine staat al een heeeele tijd klaar dus daar zal ik nu maar even naar toe haha.

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

ik ga even mijn verhaaltje typen.........

ben bij geertgen geweest en wat een verschil dan met het grote ziekenhuis zeg! alles lekker relaxed en ze nemen echt de tijd voor je! dat is echt zo fijn!

we hadden eerst een gesprekje met iemand die al onze gegevens controleerde en zo en alles klopte gelukkig haha. daarna hebben we dokter ruis gezien. en die had van het ziekenhuis weer gehoord dat we daar weg waren omdat ze mij ivm het gewicht niet wilde helpen. dit klopte dus niet want heb daar al een aantal behandelingen gehad. dokter ruis begon ook meteen te zuchten en zei dat hij het vaker van dat ziekenhuis zo raar te horen kreeg. na even ons verhaal in het kort te hebben toegelicht kregen we een behandelplan te horen. heb vandaag provera voor 7 dagen meegekregen en dan 26 maart dat is over twee weken dan moeten we terug en dan gaat hij kijken hoe de baarmoeder eronder is en als het allemaal goed is (ik hoef dan niet eens ongesteld te zijn) dan gaan we beginnen met spuitjes gonal f.......aaaauw. dus ben benieuwd allemaal!

minniemouse

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tumm ja ik voel me goed whahaha:):) echt fijn weer is een keer haha

@minnie haha ik zei het toch dat het zo`n verschil is qua zkh gelukkig heb jij het ook als prettig ervaren meiss..
    en gonal-f haha ik zei toch dat dr ruis makkelijk is,fijn hoor meiss
    wat vond je van dr ruis zelf????
    grappige vent he,lekker knusse kamertjes...enzo..

xxx

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja het viel me niks tegen cindy. natuurlijk waren we wel heel erg kat uit de boomkijkerig maar dat mag ook wel na al die vervelende ervaringen. hij vond het verspilde tijd om weer aan de clomid 100 te gaan als die nu niet aansloeg. en de clomid 150 zei hij dat is dan ook 1x en dan doet ie het ook niet meer. dan maar meteen over op spuitjes zei hij.........

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    gelukkig maar meiss:):)
    ben blij voor jullie echt wel..
    wel grappige vent he...