hij is wel recht voor zijn raap moet ik zeggen haha maar dat heb ik liever dan dat ze overal omheen draaien
ja haha dat vonden wij dus ook,ja de een kan er tegen en sommige niet he.. ik vind het wel fijn dan weten we tenminste echt waar we aan toe zijn toch!!! oh gelukkig maar meiss dat het zo goed is gegaan,ben echt blij voor jullie!!! en dat het de eerste ronde maar meteen raak mag zijn he meiss daar duimen we voor!!!
we hebben dan ook geen iui want zoals ruis zei: je hebt een goede aan hubbie want die heeft erg goed zaad.........en lachen dat die man toen deed. (ruis dan he) dus hij wil dat we het eerste zelf gewoon proberen en als het echt niet lukt na 6 maanden zei die dan kunnen we altijd nog over op iui. maar hij dacht aan de hand van het zaad van hubbie dat dat niet nodig is.
ja dat hadden wij dus ook,gewoon goed zaad!!! maar ik dacht altijd toch dat ik te zuur bms had en dat het daardoor niet lukte.. dus heb ik dat aangegeven en na 5 rondes gezegd dat we over wilde op de iui en dat vond hij prima...
ja inderdaad. maar jullie hebben het dus ook eerst gewoon zo geprobeerd? en moet er pregnyl aan te pas komen of springt met gonal f een ei vanzelf?
volgens mij wel met pregnyl,in ieder geval bij mij wel maar ik denk wel met pregnyl hoor hun willen het zoveel mogelijk regelen dus denk het wel...
okee dan kan ik daar ook rekening mee houden haha. nou ik ga even eten koken en straks naar een verjaardag..........morgen zal ik er wel zijn en dan zal ik even op iedereen reageren. allemaal een dikke knuffel!
ja wij hebben het ook eerst gewoon zelf geprobeerd jah... maar ik vond dat niet opschieten na die 5 rondes dan he.. oh ik ga ff as the world turns kijken....tot zo.. xxxcindy
heej meiden! duchess dat is goed nieuws meid!!! super! fijn dat je je gelijk weer wat beter voelt! en fijn dat je man vanavond in het zh blijft slapen! minnie wat fijn dat het zo goed is bevallen!!!! en dat je gelijk weet waar je aan toe bent! ben echt blij voor je hoor! en hoop echt dat jullie wens nu heel snel in vervulling mag gaan! wel spannend straks die spuitjes , of zie je daar niet erg tegen op? Cindy , hoe is ie met jouw!? voel je je nog steeds zo goed!? houden zo he meid! en lukt het je allemaal nog wat nu je in de wachtweken zit!? ik weet niet precies waarom ik me zo voel. vind het echt vreselijk. maar ja het zal wel weer over gaan denk ik! MP , lekker druk in het huishouden zo te lezen.... al je wasjes weer schoon!? meiden we zijn net ff op ziekenbezoek geweest bij vriend van ons , die ligt in het ziekenhuis! en nu net weer thuis! straks ff eten en dan vanavond ff naar mn ouders. mn laatste vrije dagje! moet het weekend weer lekker aan het werk.... hopelijk is het dan wel een beetje droog! maar toen ik vanmiddag in het zh was.... begon het wel weer te kriebelen hoor! zit er toch weer over na te denken om te gaan solliciteren in het ziekenhuis! Liefs Ella
Hai dames, Zie dat er een deel 4 is, ik schreef kort mee in deel 3 onder een andere naam (roosje83). Ik heb namelijk ook PCOS, in september 2006 ontdekt bij mij. Heb toen ook een jaar lang Clomid geslikt, alleen 150mg sloeg aan bij mij (ook met vlagen). We hadden 3 mislukte IUI's achter de rug en zouden en time-out nemen om vervolgens verder te gaan met ICSI (zaad van mijn hubbie was slecht en dat icm PCOS had IUI verder geen zin). Je raadt het al in die rustmaand spontaan zw geraakt van onze prinsesje, ben in Juni 2009 bevallen van haar. Omdat het zolang duurde voordat we haar kregen (2.5jr in de mmm), hadden we vanaf dag 1 besloten om zsm voor een 2e te gaan wat nu het geval is. Ben eind januari voor het eerst ongesteld geworden uit mezelf, normaal gesproken moest ik aan de Primolut en vervolgens Clomid maar dat kan nu niet omdat ik nog bv geef en toch heeeeeeel graag voor een 2e wil gaan. Nu vraag ik me af of je ook een fm kan krijgen zonder Clomid/behandeling? Ik wil bv ook niet afbouwen om voor een 2e te gaan, vind het niet eerlijk t.o.v mijn kleine (ze geniet ervan en vindt het heerlijk en ik ook). Ik kan me nog herinneren dat hier ook dames tussen zitten die bv geven en voor een brusje gingen terwijl ze PCOS hebben, hoe deden jullie dat? Ik heb 22 maart afspraak in het zh bij de gyn hierover maar zie nu de bui al hangen en dat ze me terugstuurt met kom maar wanneer je gestopt bent met bv pff. Ik ben nu ook bezig met afvallen omdat de gyn vorige keer zei dat overgewicht ook een rol speelt bij PCOS. Sinds 30 januari niet meer ongie geworden, vandaag cd 42. Ik ben sinds gisteren gaan tempen omdat ik wil weten wat er in mijn lichaam zowat gebeurt. Ovu testen is een dure grap als je nog geen cyclus hebt. Iemand tips/adviezen?
roosje wat fijn dat jullie zwanger zijn geraakt en wat goed dat jullie nu verder gaan voor een tweede. ik kan je helaas geen advies geven mbt bv! want heb zelf nog geen kindje. maar ik hoop echt dat de gyn jullie niet wegstuurt met die mededeling... en dat ze/hij begripvol voor jullie zal zijn! sterkte met alles en hopelijk krijg je snel een antw/advies op je vragen hier! Liefs ella
ella ik merk nu nog niks van de wachtweken haha ben er niet mee bezig nu eigenlijk,mischien omdat ik zo met mijn been zat dat ik het allemaal niet mee heb gekregen,wel ben ik vandaag met een super posi gevoel opgestaan over deze ronde dus die hou ik vast tot 23 maart he... en ik heb trouwens vandaag voor het eerst in deze ronde trekjes links gevoeld het is de hele tijd aanwezig maar meer niet gelukkig... als jehet leukt lijkt om weer in het zkh te werken zou ik ervoor gaan meiss wel rustig aan beginnen zodat je jezelf niet overwerkt meiss... roosje ik weet niet maar volgens mij geeft er niemand nu bv hier in dit topic...in ieder geval niet dat ik me can herrineren vanaf deel 2... wel goed meiss dat je er weer voor wilt gaan,fm zonder clomid of dergelijke weet ik niet is wel een goeie vraag eigenlijk,... miran hoe is het met jou????
fijn cindy dat je je zo goed voelt!!! vind het spannend voor je hoor!!!!!! blijf dat goede gevoel vasthouden!!!!!!!
Dank je Ella voor je reactie. Ik hoop dat je (en alle anderen) gauw zw mogen raken, ik duim voor jullie!
dankje roosje! en succes he meid! en laat je niet afschepen hoor!!!!!!!!! hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
ella toevallig staat hij nu weer te koken ja haha het is weekend he dan hoef ik het niet te doen whaha
@minnie; fijn dat jullie nu verder kunnen!!! @cindy; hou dat posi gevoel vast he meis!! @roosje; Denk dat jij een andere groep dames bedoelt, er waren namelijk 2 groepen meiden met een PCO deel .. En van die andere meiden zijn er idd kindjes en die borstvoeding geven. De eerste uit ons topic moet nog geboren gaan worden Bij het zwangeren en/of bevallen deel zul je waarschijnlijk de andere meiden terug kunnen vinden. Verder over je vraag; denk niet dat je zomaar FM's kunt krijgen zonder een behandeling. Sowieso lijkt een hormoonbehandeling dmv Clomid mij onmogelijk, want dat mag niet in combinatie met borstvoeding. Dus als je van jezelf geen eisprong hebt, toch een tweede wil, en dan dus aan de Clomid gaat.. zul je denk ik als advies krijgen dat je moet stoppen. Maar als ik het zo lees ben je daar nog helemaal niet aan toe Geniet nog lekker van de BV met je dochter, en ga dan door een brusje, wanneer je er wel aan toe bent om te stoppen. Succes meis!!