thanks tumm! wat balen dat je laptop het niet doet! fijne dag vandaag! cindy ja haha tis hier rustig he! verveel je je meid!? das wat minder.... ik moet zo weer aan het werk! je mag wel mee!? gezellig!!! xx
whahha ella ik ga wel met je mee hoor haha op jou werk hebben ze genoeg rennies denk ik of niet??(heb het zo zuur) hahaha
@ Minnie, fijn dat het zo goed ging bij het geertgen!! Ein-de-lijk verder en met goeie hulp! @ SweetRoosje, beterschap met je dochtertje!! @ Duchess, nog 22 daagjes!! Getver met die rare nachten voel je je ook niet beter he als je zo weinig goede slaap krijgt . Knuffel. Ik ga met je mee aftellen voor je het weet heb je haar in je armen, hoop dat de dagen wat voorbij willen gaan daar. @ Cindy, nog 9 daagjes dan mag je testen! Met mij gaat het verder wel goed. En hoe voel jij je verder? Volgens mij anders dan de andere keren of niet? Ik had dat ook de laatste x dus ik vind het zo spannend voor jullie!! @ Tummetje, waarschijnlijk komen de harde buiken dan omdat jullie meisje zo druk is?? Beebje wordt hier alleen maar rustiger alleen voel de bewegingen wel veel duidelijker natuurlijk. @ Ella & Miranda, veel succes voor morgen gewenst!! Moet er zo weer vandoor kwam eventjes bij lezen. Ga zo beebkamer nog even wat opruimen, want er staan nog 2 inbouwkasten vol met mijn troep dus dat moet er eigenlijk uit... Alleen waar laaaaat je het .
mp ja ik voel me wel goed haha.. voelde tot net helemaal niks maar nu juist heel veel maagzuur,en af en toe weer koude rillingen,we gaan er gewoon voor dinis ziet het wel allemaal positief in heb je al foto`s van de beebkamer,en je buikje???? ik ben wel nieuwsgierig hahaha
dag dames, sorry dat ik zo midden in jullie topic kon vallen ,maar heb een vraagje over clomid. en om er nou een nieuw topic van te maken is ook weer niet nodig vandaar. ik heb vorige maand te horen gekregen dat ik pco heb en mag beginnen met clomid wanneer ik deze maand weer niet uit me zelf ongesteld word. vandaag is mijn 30e dag en de test is uiteraard weer negatief had het ook niet anders verwacht maar toch. nu als ik zelf niet ongesteld word moet ik eerst provera gaan slikken om het op te wekken en dan met clomid. maar nu zit in mijn hooft wat als ik later een eisprong heb gehad en dus wel zwanger ben maar de test dit nog niet aangeeft? dan is het toch slecht om aan de provera en clomid te gaan? wat zouden jullie hier mee doen of hoe hebben jullie dit gedaan? nog weekje wachten? of gewoon nu aan de provera.? alvast bedankt! groetjes
MP , bedankt! is het nog gelukt met opruimen!? hopelijk heb je voor alles een plekje kunnen vinden!!!! ja nooit leuk he alles opruimen.. maar wel lekker als alles weer opgeruimd is! Lieve ik moest altijd later aan de clomid! miss kun je dat beter even overleggen met je gyn!? heb je verder helemaal geen uitleg gekregen!? als ik jouw was zou ik even bellen hoor! want idd stel dat je zwanger bent , dan is provera niet goed nee! succes met alles hoor! in mijn geval kreeg ik altijd provera na 6 weken! als er dan nog niets was gebeurt dan moest ik altijd toch nog een zwangerschaps test doen en als die na 6 weken negatief was dan mocht ik pas starten met provera! meiden ben zenuwachtig voor morgen!!! heb net gewerkt dus snel slapen zit er ook niet in.... na ja jullie horen het morgen wel! Liefs Ella
Snel berigggie van mij. Hele avond weer weeën en je raad t al, minimale verandering. Echt om gek van te worden!!!!! Heb me toch gejankt.... (dacht bijna dat miran gelijk ging krijgen haha.) Heb gevraagt of stel dat ze dinsdag op de groeiecho een flinke beeb lijkt te zijn, of ze haar dan niet eerder halen. Maar zolang het goed gaat daar binnen doen ze dat echt niet ivm rijping van sommige organen die pas klaar is bij de 38e week. Heb nu weer pethidine en we gaan er maar weer tegenaan he!!!!! Kan niet anders.. maar er is weer een dag voorbij en ik ga hard hopen dat mn buikkietussendoor rustig wordt en ik nog even thuis mag genieten... Ga nu genieten van die pethidine, wondermiddel. (al heb ik tot nu toe og steeds de pijn vd weeën er doorheen maar dat zal zo wel verminderen) tot morgen!!
@Minnie; Fijn dat het goed ging bij het Geertgen! Lekker dat jullie er zelf ook een heel goed gevoel bij hebben. Mooi dat je meteen aan de gonal f mag de 26e! Het gaat helemaal goed komen bij jullie. @Debby; Lekker hoor een weekendje Centerparks, dat kon je vast wel even gebruiken! Hoop dat je lekker genoten hebt. @Duchess; Wat fijn dat je sowieso over 22 dagen wordt ingeleid. Nu nog maar 21 dagen trouwens! @Roos; Welkom hier meid, beterschap met je meisje! @Ella; Heel erg veel succes morgen meid!!! Laat je snel weten hoe het gegaan is? @Cindy; Geen gevoel is goed he in dit geval! Ben echt zo hard aan het duimen voor jullie...! Nog een paar dagen en dan weet je meer! @Tummetje; Vervelend zeg die harde buiken. Tot volgende week meid wat zal jij het dan druk krijgen met bijlezen! @Miranda; Voor jou wordt het ook weer spannend morgen dus! *duim* @Mp; Succes met opruimen! Haha dan kom je er ineens achter hoeveel spullen je hebt. @Lieve; Ik zou even contact opnemen met de gyn om te vragen wat je nu moet doen, ik kan je er niet mee helpen, sorry! @Duchess; Slaap lekker meid!! @Hier; Nog steeds geen ongi. Ga morgen meteen de gyn bellen want ik vind het nu wel leuk geweest, dat wachten is niks zo, we willen gewoon door... Verder weinig nieuws, druk weekend gehad en nu even van mijn vrije dagen aan het genieten. Dinsdag sollicitatiegesprek, ben benieuwd! Nou meiden, tot morgen!
hallo meiden, even snel vanaf het werk want mijn comp ligt thuis eruit...........en ben heeeeel boos opmijn comp haha. ben weer veel geconfronteerd met beebs dit weekend.2 meiden die we goed kennen kwamen dit weekend met het nieuws al over de 12 weken te zitten.dus dat was weer brullen he. voel me dus ook best wel down eigenlijk......maarja ben ook weer een beetje emo van de provera en dan komt alles harder aan denk ik. @cindy: ik ga echt heel hard voor je duimen dat je lekker zwanger bent! @iemand die vandaag naar het ziekenhuis ging en volgens mij was dat ella: heeeeeeel erg veel succes! @duchess: balen dat er minimale verandering is! zo duurt het welerg lang voor je gevoel en als je dan steeds vanalles voelt is het ook niet leuk! dikke knuffel! alle andere meiden ook een dikke knuffel!!!
anja wat rot dat je ongi er nog steeds niet is!!! groot gelijk dat je gaat bellen hoor! sterkte meid! en ook met je sollicitatie!!! waar ga je solliciteren!? spannend! minnie grrrr die ***** computers ook! maar wat erg dat je je zo down voelt.... ja dat komt ook wel hard aan he meid! sterkte hoor! en een hele dikke knuffel van mij! doe maar lekker rustig aan! ja door de provera voelde ik me ook altijd net wat instabieler! rot hormonen ook! Duchess wat rot dat je zo slechte dag hebt gehad! hopelijk vandaag weer wat beter!? en hoe heb je geslapen!? meiden ik kom net terug van de gyn... pfff wat een arts zeg! eerste indruk is niet heel fijn , want ze hamerde maar door op vragen en ik wist gewoon het antwoord niet! kan ik toch niet helpen dat ze mn dossier niet heeft opgevraagd!?????? werd op een gegeven moment wel een beetje boos , en daarna werd ze wat rustiger. daarna moest ik naar de vpk , en die was veeeeeeeeeeeeeeel aardiger! verder heb ik allemaal info over iui meegekregen en 15 april heb ik de volgende afspraak staan! dan gaat alles in zn werk... spannend! maar in de auto was ik wel erg verdrietig (niet huilen ofzo) maar het voelde gewoon niet prettig bij die arts. ze kon wat mij betreft wel wat vriendelijker zijn! ach ja dat is miss ook wel wennen he! Liefs Ella
Wat een rust hier zeg!!! Dames?!?! Waar zijn jullie! Ella wat balen van die arts zeg!!!! Dat is niet leuk Misschien is ze de volgende keer aardiger en had ze haar dag niet vandaag! Hier gisteravond weer weeën gehad grrr om gek van te worden. 2 keer touche gehad maar minimale verandering. GRRRRRRRRRRR. Pethidine gehad om te slapen en echt ff bij kunnen tanken. Merk dat ook psychisch meteen!!! Verder ben ik weer verhuisd naar een 1 persoons kamer. Voor mij fijner ivm mn psychische toestand en degene die op deze kamer lag wilde graag bij mijn kamergenootje op de kamer (en mijn kamergenootje wilde dat ook, en ze trok mijn onrustige avonden en nachten niet meer zo goed...) dus hebben we geruild. Nu blijft manlief dus meteen ook een avondje slapen! Jippie! Buik is nog steeds onrustig maar vrijwel niet pijnlijke buiken, alleen heel gevoelig en vervelend. Dus het is wel wat rustiger, maar blijft onrust in dat buikje. CTG was alleen vanochtend weer mis! Echt een heule flinke hartdip... dus krijg vandaag weer 3 x controle, zometeen weer en vanavond... Nou meiden waar zijn jullie.
duchess wat spannend allemaal zeg! jakkes wat heftig allemaal.... fijn dat je nu op 1 persoonskamer ligt! EN dat je man kan blijven slapen vannacht! fijn hoor! hopelijk in de loop van dag dag betere ctg's! heel veel sterkte en hele dikke knuffel van mij!!! Liefs Ella
miran jij heel veel succes vandaag bij de gyn!!!! je moet vanmiddag heen toch!? ik duim voor je hoor!!!!!
thx....heb gelezen....maar ff geen zin om te reageren...al teveel gereageerd hahaha...ik ga morgen weer goed praten of vanaaf....ligt eraan hoe eimetinge uitvalt.....denk zelf nog niet gesprongen. Wel ff duchess knuffel geven hoor...
succes miranda! wat balen dat je zelf denkt dat ie nog niet is gesprongen! hoop dat je ongelijk hebt meid! succes!!!
hallo damesss @duchh ohh lekker naar een 1 persoonskamer meissie!!! en fijn dat hubbie meteen kan blijven slapen.. jammer dat ze een beetje last hadden meiss trek je er niks van aan hoor,jij hebt het toch ook niet makkelijk...**knuffel** @ella meiss ik vind echt dat ze je te lang laten wachten tot 15 april?? en wat een muts zeg die gyn,dat heb je helemaal niet verdient hoor!!! @minnie meis ik herriner me ook heel emo te zijn door de provera en balen dat je comp eruit ligt zeg,,kan me niet indenken om zonder zp en i-net te zitten hahaha @miran succes meiss gaat het nog wel allemaal goed???? @hier ik voel me goed soms beetje emo maar daarna ben ik weer helemaal happy?? ik begin nu toch wel een beetje zenuwen te krijgen hahaha... gelukkig heb ik genoeg afleiding op het moment...dus denk er niet de hele tijd aan(ook voor het eerst) hahaha