ja 15 april dan start alles! nog een maandje wachten.... had het opzich wel langer voorgesteld dus wat dat betreft valt een maandje wachten voor mij nog wel mee! maar idd was ook liever vandaag als morgen begonnen hoor!
oooh die is ook lief cin! wat leuk! spannend nog 8 dagen! maar wat fijn dat je er niet zoveel mee bezig bent meid!
ja stiekem ben ik er wel mee bezig hoor!! maar nu meer de onzekerheid of het wel gelukt is of niet?? en wat verkeerd is dat ik aan het vergelijken ben met vorige maand,oh toen had ik dit nu niet`zal wel weer niet zo zijn enzo snap je..
ja precies! zou ik denk ik ook hebben hoor meid! je gaat toch vergelijken lijkt me zo... hoop op het allerbeste!!!!!! vind het echt spannend voor je!
het is ook wel spannend bijna eng zelfs hahaha... och ja het komt wel goed hoor.. is het deze keer niet raak gaan we voor een nieuwjaarsbeeb he dat hoop ik niet natuurlijk maar ik moet wel zo denken hahahaha
ja idd.... ik hoop het ook van niet hoor!!! spannend!!! ik durf er zelf niet eens aan te denken wanneer het dan daadwerkelijk zover zal zijn!
ja wachten is echt een deel van ons leven geworden! en dan idd met name afwachten...... MAAR al dat wachten wordt ons echt beloond hoor!! maar tja... wanneer he!
**** bericht van debby**** wilde even laten weten dat we weer thuis zijn,maar ik ben kotsmisselijk en lig dus op de bank.. kom hopelijk morgen weer even online,moet woensdag weer werken.. zo ik heb lekker toetje gegeten hahaha had er gewoon even zin in,maar dan ligt dat voor me neus en denk ik neee ik wil dat helemaal niet hahhaa... hoe is het met de rest van de ladies????
miran hoe is het gegaan????????? is ie gesprongen??? nog nieuws van tante???? ohh dames zo stil is het hiet volgens mij nog nooit geweest zeg!!! dadelijk sluiten ze dit topic nog???
heel ff snel...want ben moe...later meer! Nu zit ik dus officieel weer in de wachtweken!!! (over mijn vragen, hij zei dat hij geen idee had waarom het vorige ronde niet lukte....en ik wou vanalles vragen maar ik was laatste patient en hij was zo haastig weer.......dat ik me heb laten overtroeven....heb wel kunnen zeggen als ik de bijwerkingen te erg vind worden weer (deze ronde wel te harden) dan bel ik en wil ik echo's om te kijken wat er gebeurd en of er iets gebeurd.....) hij zei, daar gaan we niet vanuit.....laat deze ronde maar raak zijn! Oh ja leuk.....daar teken ik voor zei ik...... Heb nog wel een recept meegekregen toch wel voor 3 maanden clomid! Dus ik mag gewoon doordoen...........dacht altijd dat dat niet mocht zei die ook altijd...maja blijkbaar nu wel! Maar als ik dus twijfel kan ik meteen bellen en mag ik een follikelmeting doen. Zo dat was het in het kort.....nu afwachten dus...........
oehh miran spannend dus de wachtweken... wanneer mag je ongeveer testen dan?? ik dacht trouwens dat je over op de puregon mocht?? of is dat nu omdat je dus toch eisprong hebt gehad... en als ik jou was zal ik gewoon bellen voor fm,,zo rond dag 16 of zo dan weet je ongeveer waar je aan toe bent toch spannende tijden breken hier weer aan hoor!!! dames ik heb is laten pendelen haha voor de gein ze zei maart2010 van een jongen... ben benieuwd hoor???
ja dat dacht ik ook....maar blijkbaar heb ik nu weer zo een mooie reactie dat hij toch door wil gaan..moet ook zeggen de bijwerkingen vallen nu wel mee.....vorige maand waren ze gewoon erg!!! En ook geen eisprong achteraf mogelijkheid.... Dus idd als ik twijfel volgende ronde...dus geen buikpijn zoals eisprong enz...dan bel ik gewoon!!