PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik ga offf!!!!

tot morgen meiden en een fijne avond...

xxxcin

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welterusten iedereen!!!!!!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden,

Ik spring er gewoon weer middenin voor zover het gaat. Ik ben echt kotsmisselijk de hele dag door spugen :(. Als ik lig, gaat het het beste, rustig aan en niets doen. Ga me denk ik op mijn werk ook maar ziekmelden, dit is ook niets :(.

@Cindy, heeeel erg bedankt voor het op de hoogte houden van het wel en wee hier ;). Dikke knuffel meis en nog 7 dagen en dan mag je testen!!!

@Duchess, hoorde dat je met 38 weken (denk ik?) ingeleid zal worden als ze er dan nog niet is. Fijn hoor meis! Nog heel even doorbijten dus!!! En vannacht goed geslapen met manlief aan je zij?

@Tante, nog nieuws?

@Minnie, hoorde dat je aan de Provera zit en daarna mag beginnen met Gonal-F, super meis!!! Voelde het goed bij Geertgen?

@Anja, al ongesteld meis?

@Ella, hoorde dat jij moest wachten tot ergens in april :(. Gaan ze dan nog starten met Primolut/Provera of zo? Of weet je dat niet?

@De rest die ik ben vergeten, sorry! Ik ga weer op de bank liggen...bah...bah...bah.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby ooooh meis wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg!
    groot gelijk dat je je dan ziek gaat melden , want dit is ook niks!

heb je toch een leuke tijd gehad bij CP?
    of was je daar ook continue misselijk!?
    sterkte ermee! en rustig aan!

ja ik moet tot 15 april wachten.... en dan gaat het denk ik starten! ik weet helemaal niet of ik dan provera meekrijg of wat dan ook.... iig krijg ik dan de recepten mee voor de injecties.
    de arts heeft me niet veel zinnigs verteld . op een gegeven moment begon ze me heel dwingend uit te leggen dat je en eisprong nodig hebt om zwanger te worden.....

nou toen werd ik echt ff boos! ik zei toen zo van; ja dat weet ik ook wel hoor.....
    nou ja daarna deed ze wel wat vriendelijker.

het is daar procedure dat je na je bezoek aan de arts , gelijk doorgaat naar het verpleegkundig spreekuur! nou zij was veeeeeeeeeeeeel aardiger zeg!
    zij heeft ons info gegeven en ze was veel duidelijker en meegaander.

na ja al met al reden om een hele nacht wakker te zijn (voor mij dan!)
    nu nog ff lekker uitrusten en dan straks maar weer aan het werk...
    ik had me miss ook beter kunnen ziekmelden.. maar ja daar is het nu wat te laat voor!

Liefs Ella

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo meidennn!!!

deb wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg!!
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt meisss...
    en graag gedaan hoor!!! tuurlijk hou ik je op de hoogte meiss:)

@ella ja tuurlijk weet je dat er een eisprong nodig is om zwanger te worden!!! wat een muts zeg:(
    ik hoop dat je de 15e gewoon meteen een ei hebt klaarstaan en dat je meteen mag beginnen hoor...

@hier ik voel helemaaaallll nog steeds niks ja tot een gloeiende kop,veel poepen wat ook moeilijk gaat,maar anders niksss dus jammer denk ik weer naar iui 3!!! we gaan er gewoon voor hoor!!:(

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cin ik blijf voor je hopen meid!!!!!

hoe gaat het met alle andere meiden!?????!!!

Duchess ben benieuwd hoe het met jouw gaat!!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He bah Deb doe maar lekker rustig aan meis!! Heb je wel een leuke tijd gehad bij centerparcs?
    En gewoon ziekmelden als het niet gaat hoor. Ik ben ook gestopt met werken door de misselijkheid. Heeeel vervelend moeten werken als je zo kotsmisselijk bent...
    *knuff*

Ella lekker handig. Dat wisten we nog niet da tje een eisprong nodig hebt. Idioot.

Cinn nog even afwachten meis. Denk dat er weinig over te zeggen is en je toch echt je testje af moet wachten. :D Wie weet is het wel gewoon raak. ;)

Hier. Goed nieuws!
    Vanochtend een groeiecho gehad. Ze is nu 2550 gram en dat is netjes!! Het is waarschijnlijk een klein beebje wat bouw betreft maar zeer prima voor deze termijn. (en ze zeiden ook, we zijn beide niet al te groot en breed dus een grote beeb zit er nooit in hihi. )
    Maar 5 pond is zeer netjes! :D
    Biuik wordt niet meer rustig dat weten we nu maar ze zijn tot nu toe niet meer pijnlijk geweest sinds eergisteravond. Vanochtend hoge bloeddruk, gemeten elke 15 minuten tijdens de ctg maar ook die zakte gewoon dus dat was maar tijdelijk. Last van bandgevoel maar dat is ook weg aan t zakken.
    Dus toen zei de gyn, als t zo blijft mag je wat mij betreft morgenavond weer naar huis en dan vrijdag weer poliklinisch op controle. Toen zei ik oooh nu ik dat weet wil ik NU naar huis hihi...
    Toen zei die tja... eigenlijk.. wat mij betreft mag je ook vanavond naar huis. Ze wilden wel vandaag echt nog af wachten ivm mijn bloeddruk maar als dat zo blijft ben ik vanavond dus weer lekker thuis!!!!
    En dan heb ik vrijdag een afspraak bij mijn vaste gyn hier en dan controle en bespreken van het hele plannetje voor de aankomende tijd. Nog 20 dagen!! ;)
    Heb er zin in!

Heb wel met mams afgesproken dat zij me smiddags na haar werk ophaalt en dat ik bij hun blijf tot savonds. Dus zal dan alleen sochtends op t forum zijn. :D Maar hopelijk trek ik t dan wat beter!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoi,

Ik ben zaterdag weer thuis gekomen, de bloeddruk was gezakt :D. Dus de rust doet wonderen haha.
    Gister weer voor CTG en echo (van de navelstreng ) geweest, en wederom alles goed. Volgende week dinsdag hebben we weer een groei echo en tot die tijd weten we gewoon niks..
    Gister middag heeft hubbie gebeld met het ZKH, omdat ik in paniek was omdat ik de beeb al bijna 2 weken niet voel (wel bewegingen op ctg), dus niet weet of er iets met dr aan de hand is ja of nee. Nu mogen we vrijdag komen voor een extra ctg zodat we iets geruster het weekend ingaan..

Ik voel me alsof ik overreden ben door een vrachtwagen met dubbele aanhanger. Maar verder gaat t wel '' aardig '' ..

Ik moet echt op de bank blijven, dus dat ga ik ook weer doen.
    Kom met de tijd even op iedereen reageren..
    Sorry

Dikke Knuf

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oehhh duch goed nieuws meiss!!!:):)
    toch nog ff naar je eigen stulpje he meiss...
    beebje is lekker gegroeid mooi meiss,gaat helemaal goedkomen bij jou:)

ja ik weet het dat ik toch moet wachten,maar bleghh de 2de wachtweek is aangebroken he en die duurt altijd het langste whaha,en ben eigenlijk een beetje emo over wat ik wel en niet voel!!
    maar daar kan ik me niet op pinnen blijkt wel dus ik ga er gewoon niet meer opletten hoor!!!!
    ik zie wel wat er dinsdag voor ons te zien valt..

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat goed nieuws!!!
    super dat je naar huis mag meid! en dat de baby het zo goed doet!!!

tante mars , wat fijn dat je weer thuis bent! een hele spannende tijd zo te lezen....
    fijn dat jullie eerder kunnen komen voor extra ctg!
    ik hoop echt van harte dat alles goed mag blijven gaan!

sterkte met rusten!

Liefs Ella

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    knuffel cin! spannend volgende week dinsdag!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante niet zo mooi meiss:(
    maar is beebje nu wel weer mooi op de groei bij???

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik sta even in de bijleesstand.............

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankje ella!!! jij ook **knuffel**

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie leesze!
    hoe is ie met jouw meid!?

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Geen id. we moeten dinsdag weer voor een groei echo dan kunnen ze kijken of de groei mooi gaat ofzo blijft. Hier moeten 2 weken tussen zitten omdat er anders foutieve uitslagen kunnen komen.

Woensdag hebben ze een meeting gedaan hier zat ze gelijk aan de groei van maandag. Dus we wachten wel af.. We krijgen een heel klein meisje, dat is zeker.

Heb een buddy opt forum ( MarjanD) zei praat in de Meimama's en heb regelmatig contact met haar, zei zet ook de updates op de site dus als ik er een paar dagen niet ben, kan je daar altijd op zoeken..

Ik duik op me bank..

Toedels

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend tante mars!
    sterkte met alles!!!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    trouwens cindy , ff wat anders hoor!
    echt niemand vind die naam mooi!!!! :D

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whaha ja ik zag het maar ik vind hem wel mooi meiss!!!:)
    en het gaat er toch om wat jullie mooi vinden!!!

en als beebje geboren is en je zet die naam er neer dan is het ohh wat een aparte naam ,of wat een mooie naam:)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    HAHAHHAAA ja idd!!!!!!
    dat dacht ik ook al aan!!!

ik vind het zekers erg mooi! en gelukkig 1 die hem ook mooi vind HAHA! ;)

nou nog een aparte jongensnaam bedenken....!!

Deel Deze Pagina