ja hahaha het gaat er echt om wat jullie mooi vinden meiss... miran hoe is het met jou???? wanneer mag je nu testen???? minnie en al bijgelezen meiss
spannend miranda! duim voor je meid!! hoe gaat het verder met je? ja haha cin! idd het kan me ook niks schelen , maar wel leuk om te lezen hoe sommigen reageren... en tuurlijk het is nog lang niet zover!!! maar het fantaseren is soms ook zo fijn he!
ff een dipje denk ik...ben sjaggie....geen zin nergens in. Vanaaf komen ze kijken hoe ze een luifel achter kunnen installeren en of het allemaal zal gaan.....en moet nog opruimen hier in huis.........maar geen zin! Zo toch maar beginnen dan is het zo gedaan eigenlijk....poef ei weg...buikpijn weg..maar ook de zin om op te ruimen en mijn goeie humeur....echt de hormonen slaan zo sterk om......
knuffel miran!!! het is ook allemaal niet niks he.... doe maar lekker rustig aan! en hoop dat je je snel weer wat beter voelt meid! xx
och miran meiss!! **knuffel** je hoeft je niet te verontschuldigen hoor is allemaal wel begrijpelijk... het is ook allemaal niet niks meiss!!! nu weer afwachten,daar wordt je ook bepaald niet vrolijk van hoor... kop op meisss!!! hoe is het met alyssa??
Oh Alyssa is goed hoor! Ze zit de droomtuin te kijken...en beweegt met alles mee...ze schaterd het uit soms hihi...wel vertederend dat ze daar zo gek op is.
ja die kleine van me broer (1jaar 2 maanden) kijkt er ook altijd naar haha ik zelf vind ze eng??? ze lijken teveel op de teletubbies whahahaha maar denk dat het voor die kleintjes echt leuk is jah hahaha...
hallo allemaal, ik zal zo even gaan reageren op iedereen maar moet nu eerst even wat afmaken hier want dat moet zo de deur uit........baas was al aan het kijken of het klaar was. tot zo! oja en allemaal een knuffel!