PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Good luck gewenst meis goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan!!

Poeh ik houd het niet meer bij meiden..

Volgens mij mag Duchess weer naar huis? Fijn meis en idd gooi alles er maar even weer lekker uit!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha mp het is vandaag ook wel weer iets drukker geweest hoor!!!

hoe gaat ie met je en met beebkamer????
    en ik wilde toch nog even zeggen dat ik het echt knap van je vind dat je het tot nu toe nog voor je hebt kunnen houden(het geslacht)

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben thuis.. en heb heel hard gehuild al.. kan niet echt stoppen maar wacht op manlief. :(
    Bah. Ik trek t gewoon niet telkens weer wennen aan t ziekenhuis dan weer thuis dan weer daar dan weer thuis enz enz... merk dat ik dat nu heeeeel goed kan benoemen dat ik dat heel moeilik vind...
    maarja.. niks aan te doen...
    we gaan ervoor dat we thuis blijven tot 5 april!!
    a.s. vrijdag controle..

Ben benieuwd hoe t met tummetje is.. heeft iemand haar telefoonnummer? (volgens mij ik wel....maar dan moet ik even zoeken want heb zoooveel smsjes gehad..)
    Hoop dat ze gewoon lekker naar huis komt en alles ok is.
    Maar zou me niets verbazen als ze haar houden ter observatie..

Miranda ik weet dat Tum pas 31 weken is daarom zeg ik ook; ik hoop het niet!

Ik ga nu weer de laptop wegzetten.. heb er niet echt behoefte aan sorry! ga echt wachten tot manlief er is.. bah.. :(

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Cindy, vind het ook wel knap van mezelf al heb ik me al een paar x versproken haha en m'n vriend ookal. Maar er was gelukkig niemand die het 100% door had :p .
    Verder gaat het wel goed hier hoor.
    Hoe gaat het met jou?? Spannend nog een weekje!!

@ Duchess, hopelijk kun je ook echt thuis blijven tot 5 april meis!! Lijkt me ook wel heel moeilijk steeds wennen en dan weer een andere situatie en die stress er steeds bij. Nee het is niet niks wat er allemaal met je gebeurd dan.. Dikke knuffel!!

Hoop ook dat Tummetje weer naar huis mag hoor.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch ja idd het elke keer weer heen en weer gesleep word je ook niet echt goed van dikke knuffel voor jou meiss!!!

@mp haha het is mij nog niet opgevallen hoor dat je je hebt versproken..
    ja ik hou het wel vol hoor,heb alleen weer iets te snel geklaagd over geen kwaaltjes loop alweer met maagzuur hier whahaha:)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik ga aan het eten beginnen...

tot strakkiess...

tum laat je snel weten hoe het gegaan is meiss???

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Tum is weer thuis, heb bijna een uur aan het ctg gelegen, maar daar was uiteraard niks op te zien :s Hele dag rommelt het.. en dan gaan ze de activiteit meten en dan is het stil hoor..
    Heb ook geen ontsluiting, dus ze houden het op oefenweeën, maar moet maandag weer voor controle.
    Heb nu verplichte rust, mag niet werken tot ik maandag op controle ben geweest, ze willen kijken of het gerommel van mn "drukke leven" komt of een bevalling.
    Dus ja.. tot zover de tum-story :p

Ga wel ff eten, lees straks bij.. ik rammel!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He wat 'rot' dat het net stil was tijdens de ctg tum!!
    Maar wel een goed teken opzich toch..
    Hoe is je baarmoederhals?

Lekker rustig aan doen en ik hoop dat het oefenweeen zijn voor je! (denk t wel want dat is ook wel normaal met deze termijn, kan wel super vervelend zijn.....)

Ga dr weer vandoor, wilde alleen weten hoe t met tum is. Manlief is frietjes halen en dan kruipen we samen op de bank...

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ahh lief dat je ff kwam kijken :)

Ja..was wel blij dat er niks te zien was.. mja.. hoe leg je dat uit.. het was super druk op de verlosafdeling.. en dan ligt daar mevrouw Miep aan de ctg :p
    Mn baarmoederhals hebben ze niet gemeten, echoapparaat stond op de andere afdeling ofzo.. Vond het allang prima.. na dat inwendige onderzoek voelde ik me aardig aangetast daar onder :p (mn vriend keek snel weg, de chicken!!! haha)

eet smakelijk zo :D lekker op de bank saampjes!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    pff tumm gelukkig maar meiss!!!
    nu je drukke leventje even achter je laten en lekker rustig aan doen meiss....
    **knuffel**

dames deb wil echt op zp komen maar is gewoon te ziek is de hele dag al aan het overgeven,maar ik hou der wel op de hoogte hoor!!!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hebben ze met toucheren niets over je hals gezegd? Of ie wat kort was, of zachtere/rijpere baarmoedermond?
    Denk dat t dan wel goed zit toch! :) Gelukkig!

Hier vanavond bezig geweest met de babyfoon. Nu nog kijken waar dat ding komt. Lekker handig zo een met camera, maar je moet er maar een plekje voor vinden dat je de beeb ook goed in beeld gaat hebben... hmm moeilijk.
    Ons kamertje is zo goed als klaar.. :D Zal binnenkort weer fotos maken..

Deb doe rustig aan meid!!! Begrijpelijk dat je niet gaat forummen als je zo kotsmisselijk bent!! DIkke knuff!
    En Cin bedankt voor t doorgeven. ;)

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha duch ingewikkelt of niet zo`n beebphone...

ik wil er geen hebben hoor!! sta ik bij elk geluidje boven bij het bedje whahaha:)

en trouwens ik zit helemaal in het topic van millie het is zo spannend!!!:(:( ik vrees het ergste hoor!!!!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai meiden!
    tummeltje dat was/is spannend zeg!
    doe maar lekker rustig aan! en probeer je rust maar goed te nemen! maar zo te lezen is dat voor jouw wel lastig!?

Duchess fijn dat je weer thuis bent meid!
    en wat een emoties.....:(
    kan me goed indenken dat je helemaal kapot bent!
    hoop echt dat je nu lekker thuis mag blijven tot 5 april!!!
    sterkte met alles en lekker slapen!

Debby wat rot dat je zo misselijk bent meid! succes!

MP wat leuk dat jullie het zo goed voor jullie kunnen houden!!!!! maar denk dat , dat ons (ooit!) ook wel lukt hoor!!!

nou meiden hier weer hard gewerkt , ben nu aardig moe. en had vannacht ook al niet echt goed geslapen dus ga zo lekker slapen!

Liefs Ella

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @duchess; nee heeft ze eigenlijk niet gezegd.. ze ging daarna gelijk dingen opschrijven.. maar geloof niet dat ze het nodig vond het mij te melden.. alleen dat ik geen ontsluiting had. Zal het maandag eens vragen :)

Is vannacht een beetje goed verlopen? Nog kunnen slapen?

Hoe is het met debby? :( vind het zo sneu dat ze zich zo beroerd voelt :(

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Eerste cadeautje, ik heb gisteren van mijn schoonmoeder het eerste cadeautje gekregen voor de baby. Een superlief mutsje. En wat is dat dan weer klein joh!!!

@Cindy, Ryan vindt het helemaal geweldig! Als we vragen wat mama in de buik heeft, zegt hij ook direct "baby" :D. Ik heb inmiddels al veel reacties gekregen op mijn topic, dus ga zeker even kijken (online). Durf momenteel met de misselijkheid geen deur uit :(. Oh dat Biba baby boek ziet er erg leuk uit Cin!

@Tum, hoorde gisteren al van Cindy dat je naar het zkh moest, maar gelukkig nog niets aan de hand! En nu maar hopen dat de rust je goed doet...

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil eigenlijk niet zo blijven zeuren, maar ik ben nog steeds hondsberoerd :(. Kan echt niets doen...mijn huis is een puinhoop en ik kan niets. Voel me letterlijk overgeleverd aan mijn eigen lichaam en kan wel janken :( :( :(

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh, dikke knuffel meis!!! vind het echt zo rot voor je :(is er niet iemand die je kan helpen met het huishouden?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn ouders komen morgen om te helpen, maar voel me zooo schuldig. Ik weet wel dat ik heel graag zwanger wilde zijn en zo, maar ik doe nu niets anders dan huilen zowat :(.

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh meissie toch :( ze zullen het echt wel begrijpen hoor! je kiest ook niet voor alle kwaaltjes en ongemakken..die krijg je er zomaar bij helaas :(

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meidennn

@tumm gelukkig was het bijna allemaal goed meiss nu nog even rust houden he:)

@deb haha ryan is een schatje,, en je mag best komen klagen hoor meiss!! jij kan er niks aan doen dat je zo ziek bent,,hopelijk is het maar voor even en niet zoals bij ryan 9 maanden lang!!!

@hier het gaat,het gaat hahahaha:)

Deel Deze Pagina